ادامه فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنو در ایران

ادامه فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنو در ایران 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران که از عید فطر امسال آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

شکوهی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود: همزمان با رسیدن ایام عید سعید فطر و همچنین کاهش نرخ ارز، نگین خودرو فروش ویژه محصولات خود را از روز شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ در شعب تهران و نمایندگی های سراسر کشور آغاز کرد و  اقدام به تسهیل شرایط خرید خودرو نمود.

1EDITE DUSTER3 min 300x92 - ادامه فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنو در ایران
ادامه فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنو در ایران

وی گفت: عیدی نگین خودرو در پایان ماه مبارک رمضان به دو صورت فروش نقدی و اقساطی به مشتریان ارائه شده است که در طرح فروش نقدی از ۵ تا ۹ میلیون تومان تخفیف برای مشتریان این محصولات اصیل اروپایی در نظر گرفته شده است.

در شرایط اقساطی نیز پیش از این نگین خودرو شرایط ویژه فروش رنو داستر را که از پرفروش ترین شاسی بلندهای اروپایی است و توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند با تسهیلات یکساله بدون بهره اعلام کرده بود که با استقبال کم نظیر مشتریان مواجه شد و شرایط رقابتی مناسبی را برای این خودروی اصیل اروپایی فراهم کرد. اما هم اکنون در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر بهترین فرصت برای مشتریان رنو فراهم شد تا بتوانند به بهره بردن از تسهیلات خاص این طرح فروش، مالک محصولات این برند اروپایی با دوره بازپرداخت های ۱۲ ماهه، ۲۱ ماهه و ۲۴ ماهه شوند و از رانندگی با این اروپایی لذت ببرند.

1EDITE DUSTER1 min 300x92 - ادامه فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنو در ایران
ادامه فروش ویژه محصولات نماینده رسمی رنو در ایران

شکوهی در ادامه تصریح کرد: رنو داستر اتوماتیک Exclusive و رنو فلوئنس دنده ای Exclusive از جمله محصولات جدید نگین خودرو  هستند که در این عید خجسته برای اولین بار با شرایط خاص و در تعدادی محدود به علاقمندان عرضه می شود. خودرو لوکس سفران ۲۵۰۰ سی سی با موتور پر قدرت ۶ سیلندر و آپشن های کم نظیر نیز بیشترین تخفیف در این طرح را به خود اختصاص داده است.

در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی و قیمت قطعی به فروش می رسند.

علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.