شرایط فروش فوری محصولات ایران‌ خودرو ویژه مردادماه ۹۴

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، شرایط فروش فوری مردادماه ۹۴ به شرح جدول پیوست از روز شنبه مورخ ۹۴/۰۵/۰۳ الی ۹۴/۰۵/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

۱- در این بخشنامه امکان انتخاب کارت طلائی یک ستاره اختیاری برای خودروهای پژو۴۰۵ و پژو ۲۰۶ (بجز ۲۰۶ صندوقدار که بعنوان هدیه دارد) ، با امتیاز ۲۵% تخفیف فراهم می باشد. لذا مشتریان محترم در صورت تمایل به دریافت کارت طلائی، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

۲- در این بخشنامه کارت هدیه با مبالغ مختلف برای خودروهای خانواده ۴۰۵و سمند در نظر گرفته شده است.

۳- شرکت ایرانخودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبت نام اقدام کند.

۴- امکان انتخاب شرکت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد.

۵- در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادها ۱۸درصد سالیانه (یک و نیم درصد ماهیانه) ، جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

۶- شرکت متعهد است در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بهای آپشن های اختیاری را به مشتری ابلاغ نماید. بدیهی است در صورتی که (پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردهای اجباری، نصب تجهیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواهد داشت.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹۴/۰۵/۰۳ می باشد  .

جدول فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه مردادماه ۹۴ به شرح ذیل می‌باشد :

fkyehm354903wh38qfz41 - شرایط فروش فوری محصولات ایران‌ خودرو ویژه مردادماه ۹۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.