GMC سیرا مدل 2016 ؛ وانت بار بزرگ جثه

GMC سیرا مدل ۲۰۱۶ ؛ وانت بار بزرگ جثه

GMC سیرا با چهره ای جدید و برجسته، با یک سپر ضخیم و چراغهای پروژکتوری و LED مدرن و جلوپنجره جدید، به اندازه کافی قلدر و پر توان به نظر می‌رسد. GMC سیرا، وانت بار بزرگ جثه جنرال موتورز که خواهرخوانده سیلورادو نیز هست برای سال ۲۰۱۶ دست به فیس لیفت زده و به تازگی از این مدل رونمایی کرده است.

2 17 - GMC سیرا مدل 2016 ؛ وانت بار بزرگ جثه
GMC سیرا مدل ۲۰۱۶ ؛ وانت بار بزرگ جثه
410 - GMC سیرا مدل 2016 ؛ وانت بار بزرگ جثه
GMC سیرا مدل ۲۰۱۶ ؛ وانت بار بزرگ جثه

این فیس لیفت به سپر، جلوپنجره و کلا دماغه سیرا حالت تازه ای بخشیده است و بازطراحی چراغها باعث شده تا ظاهر مدرن سیرا به خوبی حفظ شود. این وانت بار بزرگ همچون سیلورادو از دو موتور V8 5.3 و ۶.۲ لیتری سود میبرد و همان تغییرات را برای مدل جدید سیرا در نظر گرفته است.

از جمله این تغییرات چراغ های جلو سیرا است که در مدل ۲۰۱۶ مجهز به LED شده اند. دماغه این مدل با یک جلوپنجره مشبک و عضلانی تر تجهیز شده و پوزه خودرو قدرتمندتر به نظر می رسد. البته این مدل جدید تا حد زیادی از نظر فنی بدون تغییر بوده است هرچند به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و موتور ۵.۳ هشت سیلندر مجهز است.

1 18 - GMC سیرا مدل 2016 ؛ وانت بار بزرگ جثه
GMC سیرا مدل ۲۰۱۶ ؛ وانت بار بزرگ جثه
613 - GMC سیرا مدل 2016 ؛ وانت بار بزرگ جثه
GMC سیرا مدل ۲۰۱۶ ؛ وانت بار بزرگ جثه

این گیربکس قبلا تنها برای وانت بارهایی که به موتور ۶.۲ لیتری هشت سیلندر مجهز بودند قابل سفارش بود. همچنین درون سیرا مجهز به سیستم اپل کارپلی و اندروید است. GMC می گوید که برای آینده خودروهای خود را به سیستم فن آوری ایمنی مجهز خواهد کرد. در واقع طراحی ۲۰۱۶ میراث اعتماد و اطمینان است. این فیس لیفت در حالی صورت گرفته است که سیرا در مدت اخیر فروش خوبی داشته است و این درحالیست که فروش رقیب قدرتمندش فورد اف ۱۵۰ با کاهش ۲.۴ درصدی روبرو شده است.

جی ام سی امیدوار است فیس لیفت این خودرو را در فصل چهارم سال حاضر به بازار ارائه کند.

3 نظرات
  1. baran می گوید

    سلام.میشه پلاک اروند بگیریم بعد یه مدت هزینه ش رو پرداخت کنیم تا پلاکشو تبدیل کنیم به پلاک ملی؛خیلی ماشینارو پلاکاشو تبدیل کردن.میخواستم بدونم وانت GMCشاملشون میشه؟

  2. mahdi می گوید

    سلام و خسته نباشید میشه بگید این ماشین رو از طریق دبی میشه وارد کشور کرد و کلا هزینه ی گمرک و… برای ورود به ایران چقدر میشه

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      مهدی جان این خودرو رو به دلیل موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی فقط برای مناطق آزاد می تونی به عنوان پلاک منطقه وارد کنید.ولی ملی خیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.