نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86

نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86

 

۸۶GT یک کوپه اسپورت ۴ دیفرانسیل عقب با ظاهری فوق العاده است که نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده. طراحان این خودرو کمی حال و هوای “LFA” به آن داده اند , به خصوص در مورد چراغ های جلو و عقب. حتی اگر زیر کاپوت این خودرو زیبا موتور نه چندان خوبی هم بود شما با دیدن خطوط براق این اسپورت کوپه تصمیم خود را برای خرید آن عوض نمی کردید.

 

2 3 - نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86
نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86

 

این کوپه اسپرت و ارزان‌قیمت توانسته محبوبیت بالایی به دست آورد. متأسفانه تاکنون عملکرد نسخه استاندارد آن با وجود لذت و جذابیت بالا، به علت کاهش نیروی پیشرانه مورد توجه قرار نگرفته و بسیاری از دارندگان این خودرو به دنبال تیونینگ آن می‌روند.

حالا خود تویوتا دست به کار شده و یک نسخه تولید محدود از این کوپه را با رنگ زرد مخصوص ژاپنی (به رنگ طلوع آفتاب در پرچم ژاپن) معرفی کرده است. چراغ‌های جلو و عقب GT86 نسخه ویژه دودی شده‌اند. بعلاوه قاب آینه‌های جانبی به رنگ مشکی درامده اند. تغییر دیگر در چرخهای ۱۷ اینچی آلیاژی است.

 

 

1 3 - نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86
نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86
3 21 - نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86
نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86

یک کیت بدنه آئرودینامیکی شامل اسپویلر لبه‌ای جلو، اسکرت های زیر درب‌ها و اسپویلر بزرگ عقب نیز جلب توجه می‌کنند. اگزوزهای بزرگ که از یانه دیفیوزر عقب خارج شده‌اند نیز به چهره تهاجمی خودرو کمک می‌کنند.

یک نسخه سفارشی از این خودرو با چرخ‌های ۱۸ اینچی BBS و تایرهای بریجستون پوتنزا با اندازه ۲۱۵ در جلو و ۲۲۵ در عقب و لنت ترمزهای مسابقه‌ای و کمک‌فنرهای SACHS نیز قابل انتخاب است.

 

4 1 - نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86
نسل جدید ارتقا یافته تویوتا GT86

 
در زیر کاپوت این خودرو تغییری صورت نگرفته و همچنان موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۱۹۷ اسبی با ساختار تخت یا بوکسر که به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته ECT اتوماتیک جفت می‌شود، به ایفای وظیفه مشغول است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.