هوندا فیت مدل 2015

اگر در این چند وقت اخیر پیگیر اخبار مختلف خودرو مخصوصاً ماشین‌های تولید شده توسط شرکت ژاپنی هوندا بوده‌اید حتماً می دانید که از نسل سوم سری خودروهای هوندا فیت Fit که در بازارهای مختلف با نام جاز نیز شناخته می‌شوند خبرهای موثقی منتشر نشده است. حال به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی خود دست به کار شده و یک معرفی اجمالی از این سری کرده است.
در خبری که امروز شاهد بودیم شرکت ژاپنی هوندا تصویری از مدل آمریکای شمالی خودروی فیت ۲۰۱۵ مخصوص آمریکا را منتشر کرد. از این خودرو قرار است در نمایشگاه دیترویت که در اولین ماه سال جدید برگزار می‌شود رونمایی شود.

خبرگزاری شرکت automaker هنوز جزییات بیشتری در مورد مشخصات فنی و ظاهری این خودرو اعلام نکرده است. اما به طور کلی از روی همین تصاویر هم می توان دریافت که حداقل از نظر ظاهری تفاوت چندانی با خودروی قبلی این شرکت که در ژاپن فروخته می‌شد ندارد.

ساختار نسل سوم خودروهای هوندا فیت بیشتر از جهت میزان ارتفاع شبیه مینی ون‌ها بوده، اما از نظر نوع طراحی کاملاً با مدل‌های قبلی خود متفاوت است. از دیگر تغییرات خاص ایجاد شده در این خودرو نیز می توان به طراحی دقیق و زیبای کاپوت و چراغ‌های جلوی ماشین اشاره کرد.

2015 Honda Fit teaser 13 500x333 - هوندا فیت مدل 2015

 

بنا به اخبار موجود این خودرو با طرح ژاپنی با سه آپشن ۱.۳ لیتری ۹۹ اسبی، ۱.۵ لیتری ۱۳۰ اسبی و یک نسخه هایبرید با یک موتور ۱.۵ لیتری با چرخه اتکینسون همراه شده است. این خودرو اولین مدلی است که مجهز به سیستم i-dcd مخوصو ماشین‌هایی با اندازه کوچک که متشکل از سیستم DCT همراه با موتور دور بالای داخلی و بخش IPU که همسان کننده باتری لیتیوم داخلی نیز هست می‌باشد.

 

گالری تصاویر خودرو :

Honda Fit Jazz 22 - هوندا فیت مدل 2015 Honda Fit Jazz 52 - هوندا فیت مدل 2015 Honda Fit Jazz 62 - هوندا فیت مدل 2015

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.