معرفی خودرو : فورد اکسپلورر اسپرت 2015

مدل اسپرت از فورد اکسپلورر برخی تغییرات ظاهری را به خود دیده و از یک موتور ۳/۵ لیتری اکوبوست V6 استفاده می‌کند که ۳۶۵ اسب‌بخار قدرت دارد. علاوه بر این، فورد اکسپلورر ۲۰۱۵ گزینه‌ای اسپرت در پیش روی خریدارانی قرار داده که بیشتر از آن که به دنبال اسب‌بخار اضافی و عملکرد بالای خودرو باشند، به فکر ظاهر اسپرت هستند.فورد اکسپلورر مدل ۲۰۱۵ یک پکیج ظاهری ۱۱۹۵ دلاری برای تریم XLT ارائه کرده است.

پیشرانه فورد اکسپلورر XLT هم می‌تواند یک موتور ۳/۵ لیتری V6 با قدرت ۲۹۰ اسب‌بخار باشد و هم یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با ۲۴۰ اسب‌بخار قدرت. پکیج ظاهری (Appearance) فورد اکسپلورر مواردی را مانند چرخ‌های ۲۰ اینچی، جلوپنجره نقره‌ای، نشان کروم برجسته Explorer بر روی لبه جلویی کاپوت و صندلی‌های چرمی با طرح چرم جیر و همراه با گرم‌کن اضافه می‌کند. در حالی که استفاده از این پکیج ظاهری مسابقه‌ای شبیه به اکسپلورر اسپرت برای XLT ایجاد می‌کند، ولی هیچ ارتقایی در ارتباط با عملکرد خودرو انجام نمی‌دهد.

از دیگر بهینه‌سازی‌های مهم در ارتباط با فورد اکسپلورر ۲۰۱۵ استفاده از چرخ‌های ۱۸ اینچی به صورت استاندارد است. همچنین یک پکیج یدک‌کشی (towing) به صورت استاندارد همراه اکسپلورر اسپرت ارائه شده است. سه رنگ جدید نیز به طیف رنگی فورد اکسپلورر اضافه شده‌اند: برنز آتشین متالیک، کریبو متالیک و مگنتیک متالیک.

 

2015 Ford Explorer 2 500x333 - معرفی خودرو : فورد اکسپلورر اسپرت 2015 2015 Ford Explorer 500x333 - معرفی خودرو : فورد اکسپلورر اسپرت 2015 2015 Ford Explorer interior 500x333 - معرفی خودرو : فورد اکسپلورر اسپرت 2015

 

قیمت فورد اکسپلورر برای سال ۲۰۱۵ اندکی افزایش نشان می‌دهد. مدل پایه اکسپلورر از ۳۱ هزار و ۴۹۵ دلار آغاز می‌شود که نسبت به مدل سال ۲۰۱۴، ۵۸۵ دلار بیشتر است. فورد اکسپلور XLT قیمت اولیه‌ای برابر با ۳۳۷۹۵ دلار است و این در حالی است که تریم‌های لیمیتد و اکسپلورر اسپرت به ترتیب قیمتی برابر با ۳۸۹۹۵ و ۴۳۵۶۵ دلار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.