آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت 969 اسب بخار

آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت ۹۶۹ اسب بخار

نمی‌توان آونتادور نوویتک تورادو دوستش نداشت؛ نوویتک با هنرمندی تمام تغییراتی در ظاهر آن ایجاد کرده که شاید با دقت بیشتر در آن سرگیجه بگیرید! البته برای انتخاب شدن به‌عنوان زیباترین آونتادور ارتقا یافته رقبای بسیار قدری ازجمله منصوری کربنادو (Carbonado) را پیش رویش دارد که چالشی جدی برایش محسوب می‌شود.

در یک نظرسنجی که وب‌سایت Carscoops بین آونتادور منصوری و آونتادور نوویتک تورادو انجام داد نتایج جالبی به دست آمد! ۵۰% از رأی‌دهندگان نسخه نوویتک تورادو را انتخاب کردند و تنها ۲۷% نسخه منصوری را ترجیح دادند! ۹% دیگر نتوانستند یکی را انتخاب کنند و هردو را می‌خواستند، ۱۲% باقی‌مانده نیز کلاً فِراری F12 برلینتا را بهتر دانستند.

2 19 - آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت 969 اسب بخار
آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت ۹۶۹ اسب بخار
711 - آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت 969 اسب بخار
آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت ۹۶۹ اسب بخار

گرچه این نظرسنجی شاید ایراداتی داشته باشد اما نتایج حاصل از آن حداقل این نکته را نشان می‌دهد که برند نوویتک و محصولات آن از محبوبیت و اعتماد بیشتری درزمینهٔ ارتقای خودروهای لامبورگینی برخوردار است.

قابل‌توجه‌ترین قسمت‌های بدنه این هیولا باله عقب، پانل‌ها و قطعات جانبی، دیفیوزر، سپر تغییریافته جلو و عقب، مجاری هوا و رینگ‌های زیبایش هستند که در جلو ۲۰ و در عقب ۲۱ اینچ پهنا دارند.

 

413 - آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت 969 اسب بخار
آونتادور نوویتک تورادو ؛ بیشینه قدرت ۹۶۹ اسب بخار

این نسخه از بیشینه قدرت ۹۶۹ اسب بخار، شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۲.۶ ثانیه‌ و حداکثر سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت (۲۲۳ مایل بر ساعت) بهره می‌برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.