مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

روزنامه خراسان با اشاره به صادرات پژو پارس به کشور عراق در باب قیمت و میزان صادرات این مدل نوشت: بر اساس گزارش گمرک از صادرات بهاره، مجموعاً ۲۴۰۰ دستگاه پژو پارس به کشور عراق صادر شده است که براین اساس قیمت پژو پارس برای صادرات به عراق حدود ۵۷۰۰ دلار است که ارزش این خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان تمام می‌شود.

peugeot pars1 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق
مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت از کاهش ۶۸ درصدی واردات خودرو خبرداد و گفت: استانداردهای و شاخص‌های تولید خودرو مدام کنترل می‌شود. به گزارش مهر، امیرحسین قناتی با بیان اینکه استانداردها و شاخص‌های تولید خودرو به‌صورت مداوم کنترل می‌شود، گفت: این موضوع توسط مراجع ذی‌ربط از جمله سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان حفاظت محیط زیست، به طور پیوسته مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد.

233 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق
روزنامه ایران نیز از قول خبرگزاری ایسنا نوشت: راه شکایت از خودروسازان هموار شده است. دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از تشکیل “هیأت حل اختلاف” برای رسیدگی به شکایت مصرف‌کنندگان از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو خبر داد. عباسعلی غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تبصره یک ماده ۶۳ اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، هیأت حل اختلاف برای رسیدگی به شکایات و موارد نارضایتی مشتریان از خدمات عرضه‌کنندگان خودرو در کشور تشکیل شده است.

323 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق
یک مقام ارشد شرکت رنو فرانسه نیز گفت: این شرکت خودروسازی در حال بررسی اقدامات برای ارائه چند نوع از خودروی مدل کوید مینی کراس‌اوور خود که در هند تولید شده به بازار ایران است. یک مقام ارشد شرکت رنو گفت، این شرکت خودروسازی در حال بررسی اقدامات برای ارائه چند نوع از خودروی مدل کوید مینی کراس‌اوور خود که در هند تولید شده به بازار ایران است. جرارد دتوربت، معاون اول ائتلاف رنو-نیسان که توسعه مدل جدید و کم‌هزینه خودروی کوید به ابتکار او صورت گرفته گفت، این مدل قبلاً توجه شرکای ایرانی احتمالی را جلب کرده بود. وی افزود: «این مدل خودرو می‌تواند حریف خوبی در بازار ایران باشد.»«ما قبلاً این مدل را به آن‌ها عرضه کرده‌ایم و آن‌ها به آن علاقه‌مندند… اما بین علاقه‌مندی و تصمیم برای انجام یک کار هنوز اندکی فاصله وجود دارد.»

416 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

Renault Kwid
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از انعقاد قرارداد تولید محصولات سواری و تجاری بنز در ایران در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش ایسنا، هاشم یکه‌زارع در نشست خبری اظهار کرد: اخیراً مذاکرات خوبی با بنز داشتیم و این شرکت تصمیم گرفته به‌صورت تمام‌قد وارد بازار ایران شود. وی با بیان اینکه به‌زودی ظرف دو سه ماه آینده دفتر شرکت بنز مجدداً در ایران راه‌اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: همچنین طبق توافقات صورت گرفته به‌زودی قرارداد پنج ساله‌ای با بنز امضا خواهد شد که بر اساس آن شرکت ستاره ایران به‌عنوان واردکننده و شرکت تاپ خودرو به‌عنوان تولیدکننده، کار واردات و همچنین تولید و عرضه خودروهای بنز در ایران را آغاز خواهند کرد. ضمن آنکه بنز ابراز تمایل کرده ۵۰ درصد شرکت ستاره ایران را خریداری کند.

518 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق
همچنین شرکت خودروسازی پورشه یک کارمند خود را به دلیل نوشتن مطالبی علیه پناه‌جویان، اخراج کرد. به گزارش عصرایران به نقل از العربیه، دفتر نمایندگی شرکت پورشه در اتریش یک کارمند خود را به دلیل نوشتن مطالبی و آرزوی مرگ برای پناه‌جویان اخراج کرد. او در شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس یک کودک پناه‌جوی سوریه، آرزو کرد بر روی پناه‌جویان شراره‌های آتش پاشیده شود. پلیس این نوشته را یک اقدام نژادپرستانه توصیف کرده است. یک گروه از داوطلبان آتش‌نشانی در اتریش با پاشیدن آب در هوای گرم، از ده‌ها آواره در یکی از مراکز پذیرش آوارگان استقبال کرده بود. این کارمند پورشه در واکنش به عکس یکی از کودکان پناه‌جو زیر آب ابراز امیدواری کرده بود به‌جای پاشیدن آب، شراره‌های آتش به سمت آوارگان پاشیده می‌شد.6 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

عکس منتشر شده از آب‌پاشی بر روی کودک پناه‌جوی سوریه در اتریش

همچنین شرکت Sin Cars که به‌تازگی کار بر روی طراحی و ساخت خودروهای اسپرت را آغاز کرده و در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵، نسخه نهایی نخستین محصول خود را با نام R۱ RS رونمایی کرده است. به گزارش فرادید، در نگاه نخست این خودرو یادآور فضای فیلم‌های علمی و تخیلی است اما نکته مهم این است که رنگ واقعی به تصورات قبلی داده است. نسخه به روزشده این خودرو از امکانات جدیدی نظیر ترمز ABS، کنترل مسیر، سیستم بال کنترل عقب و سیستم جدید احتراق برخوردار است. سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم اطلاعات و سرگرمی مبتنی بر اندروید یا iPad، صندلی‌های اسپرت Recaro، داشبورد و کنسول مرکزی متحول شده و فرمانی مجهز به سیستم‌های کنترل حرکت از مهم‌ترین بخشهای فضای داخلی این خودرو به شمار می‌آیند. این خودرو مجهز به موتور GM LS هشت سیلندر است که در نسخه‌های مختلف ۴۳۰، ۵۳۰ و ۶۵۰ اسب‌بخاری تولید می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه مورد نظر را خریداری کنند. صفر تا ۱۰۰ این خودرو تنها ۳.۵ ثانیه طول می‌کشد. قرار است این خودرو با قیمت پایه ۹۳ هزار تا ۱۱۲ هزار دلار وارد بازار شود.

712 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

وب‌سایت خبری تحلیلی فرارو نیز با درج گزارشی درباره میزان گردش مالی بازار وسائط نقلیه نوشت: ارزش تجارت جهانی انواع وسایل نقلیه و قطعات و اجزای آن‌ها (به‌جز قطار و تراموا) از مرز ۱۴۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ میلادی فراتر رفت که نیمی از آن مربوط به خودروهای شخصی، ۲۷درصد قطعات و اجزای خودرو و ۹درصد خودروهای حمل بار بوده است و سه کشور آلمان با ۲۶۸میلیارد دلار، ژاپن (۱۴۳میلیارد دلار) و آمریکا (۱۳۶ میلیارد دلار) پیشروان صادرات جهانی به شمار می‌روند. در همین سال صادرات انواع خودرو سواری در جهان از مرز ۷۰۰ میلیارد دلار گذشت که باز هم کشورهای آلمان (۱۶۴ میلیارد دلار)، ژاپن (۸۹میلیارد دلار) و آمریکا (۶۲میلیارد دلار) صدرنشین محسوب می‌شوند. در باشگاه صادرکنندگان خودروهای سواری، کشورهای اسپانیا با ۳۱میلیارد دلار صادرات (رتبه هشتم)، ترکیه با ۷,۳میلیارد دلار (پانزدهم)، تایلند با ۶.۵ میلیارد دلار (هفدهم)، هند با ۵.۸میلیارد دلار (نوزدهم) و چین با ۴.۶ میلیارد دلار (بیست‌ودوم) نیز قرار دارند. در سال ۲۰۱۴ میلادی، با وجود صادرات ۳۳میلیارد دلاری انواع خودرو سواری و قطعات و اجزای آن توسط چین، این کشور ۸۷میلیارد دلار واردات داشته است.

86 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق
درزمینهٔ صادرات خودروهای شخصی، درحالی‌که صادرات چین با ۲درصد کاهش نسبت به سال قبل از آن به سقف ۵ میلیارد دلار نرسید، واردات این کشور با ۲۶درصد افزایش به ۶۰میلیارد دلار بالغ شد. چهار کشور آلمان (با ۲۸درصد)، آمریکا (۲۱درصد)، انگلستان (۱۷درصد) و ژاپن (۱۴درصد)، ۸۰درصد بازار خودروهای سواری وارداتی چین را در اختیار دارند. صادرات و همچنین واردات قطعات و اجزای خودرو چین در حول‌وحوش ۲۸میلیارد دلار باقی ماند. بخش مهم صادرات خودروهای شخصی چین مربوط به خودروهای سواری بنزینی (با حجم موتور ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سی‌سی) با ارزش ۲.۱میلیارد دلار و سهم ۰.۶۳درصد از جهان است.

95 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

Great Wall Voleex C30

جاسوسان صنعتی به‌تازگی تصاویری از مدل ۲۰۱۶ هوندا سیویک برداشته‌اند که از تغییرات عمده به‌ویژه در داخل خودرو خبر می‌دهد. البته خط و خطوط نسل جدید یا فیس‌لیفت سیویک را نمی‌توان از پوشش بدنه خودرو چندان دقیق حدس زد اما به نظر می‌رسد در عین حفظ چارچوب کلی طراحی، تغییراتی در برخی زوایا داده شده است. مدل ۲۰۱۶ سیویک از رینگ‌های ۱۶ اینچی، اگزوز استیل عقب و یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۴ سیلندر بهره خواهد برد و در دو گونه سدان ۴ درب و کوپه دو درب تولید می‌گردد.

107 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق
گفته می‌شود که اپل از بی ام و خواسته تا پلت فرم مدل i3 را برای ساخت و ارائه یک محصول تکنولوژیک به بازار خودرو در اختیار گیرد. مسئولان این دو برند مشهور که در یک سال گذشته به‌طور مداوم در حال مذاکره برای توسعه همکاری‌هایشان بوده‌اند فعلاً نتوانسته‌اند بر سر یک برنامه مشترک توافق نمایند. البته تیم کوک مدیر اجرایی اپل گفته شخصاً از کارخانه بی ام و در لایپزیگ بازدید کرده است تا مکان مناسب برای عملیاتی ساختن پروژه تایتان را که یک ون الکتریکی است پیدا کند. بااینکه مشخص نیست این همکاری به سرانجام می‌رسد یا نه اما شکاف اصلی اینجاست که اپل چگونه می‌خواهد از پلت فرم یک هاچ‌بک برای ساخت یک ون استفاده نماید.

1112 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق
تصویری که می‌بینید احتمالاً نسل نوین پیکاپ مشهور هوندا با نام ریجلاین است که در طول یک دهه گذشته و به‌طور سالانه تا ۵۰ هزار دستگاه از آن در بازار آمریکا به فروش رفته است. این وانت بزرگ جثه در اتصالات و مهندسی فنی به‌شدت به مدل پایلوت شبیه است و فنربندی، شاسی و موتور یکسانی با هوندا پایلوت دارد.

1212 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

Honda ridgeline artists rendering

و در نهایت اینکه احتمالاً برند آئودی در آینده نزدیک تغییرات گسترده‌ای در طراحی محصولاتش خواهد داد. بر طبق رندرهایی که از مدل محبوب A7 درز یافته آئودی قصد دارد تا با یک خانه‌تکانی اساسی وداعی جانانه با خطوط راست و تیز همیشگی‌اش انجام دهد. تصاویر رندر به‌خوبی نشان‌دهنده خط‌مشی جدید آئودی هستند. آئودی قرار است مدل جدید A7 را تا ابتدای سال ۲۰۱۷ معرفی نماید. این خودرو که هم‌اکنون نیز رقابت بسیار شدیدی با پورشه پانامرا و بی ام و سری ۶ دارد در نسل حاضر بیش از آنکه محصولی مستقل باشد، نمونه‌ای حجیم از آئودی A5 است. آئودی قصد دارد تا در نسل جدید با دمیدن یک روح اصیل و مستقل جنگجویی تمام‌عیار برای مقابله با سایر رقبا به بازار ارائه کند. برای این مدل، موتورهای مختلفی از گونه‌های ۴، ۶ و یا ۸ سیلندر در اقسام دیزلی، بنزینی و الکتریکی در نظر گرفته شده که در طیفی وسیع از ۲۵۲ تا ۵۷۵ اسب‌بخار قدرت خواهند داشت.

1311 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

146 - مرسدس در ایران و پژو پارس 18 میلیونی در عراق

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.