مجموعه عظیم تست خودروهای جنرال‌ موتورز

کمپانیجنرال‌ موتورز محوطه‌ای به مساحت ۵۲ هکتار را به تست سیستم‌های امنیتی و تکنولوژی‌های خودکار برای محصولات جدید اختصاص داده است.

108 - مجموعه عظیم تست خودروهای جنرال‌ موتورز

این محدوده‌ی آزمایشی که در نزدیک دیترویت قرار گرفته است بسیاری از شرایط جاده‌ای را شبیه‌سازی می‌کند. این سایت شامل یک پارکینگ و مجموعه‌ای از تونل‌ها و ناحیه‌های تست پیاده‌رو گول‌زننده است. شبیه‌ساز بزرگراهی نیز شامل ۶ لاین، مکان‌های شیب‌دار و غیر شیب‌دار، شرایط مختلف روشنایی در جاده و تابلوهای جاده‌ای است که جانشین مکان‌های مختلف جهان در این محوطه هستند.

gm active safety test area 01 765x510 - مجموعه عظیم تست خودروهای جنرال‌ موتورز

در رابطه با همین محوطه‌ها جی‌ام، ۱۶ هکتار را به تست وسایل نقلیه‌ی رباتی و خودکار اختصاص داده است. خودروساز می‌گوید محدوده‌ی جدید مکان تست تکنولوژی‌های ارتباطی بین خودروها مثل تبادل اطلاعات در مورد سرعت، مکان و ترمزگیری خواهد بود. از این جمله سیستم سوپر کروز رانندگی خودکار در کادیلاک CTS 2017 را می‌توان ذکر کرد.

 

gm active safety test area 02 526x349 - مجموعه عظیم تست خودروهای جنرال‌ موتورزGM برای مدل‌های ۲۰۱۶ محصولاتش ۲۲ نوع متفاوت تکنولوژی‌های امنیتی فعال را ارائه می‌دهد. این امکانات هر ۴ برند GM را شامل می‌شود. حتی برای مثال سیستم هشدار حرکت بین خطوط و برخورد از جلو برای شورولت اسپارک ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود.

 

gm active safety test area building 765x510 - مجموعه عظیم تست خودروهای جنرال‌ موتورز

دوربین نمایش نقاط کور، جلوگیری از تصادف با عابر پیاده از جلو، دوربین عقب بجای آینه، دید در شب و ترمزگیری خودکار در سرعت‌های پایین وارد خطوط تولید محصولات جدید GM خواهد شد.

gm active safety test area highway 765x510 - مجموعه عظیم تست خودروهای جنرال‌ موتورز

gm active safety test area restricted sign 526x351 - مجموعه عظیم تست خودروهای جنرال‌ موتورز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.