نسل جدید کیا کارنیوال

نسل جدید کیا کارنیوال

کیا MPV کارنیوال (سدونا در بازار آمریکا) را در حالی به نمایشگاه نیویورک آورده است که چهره این مینی ون را کاملاً دگرگون کرده و اکنون با یک مینی ون بزرگ و جذاب روبروییم. کارنیوال جدید با کابینی رو به جلو و طراحی مشابه کراس اوورها و با طراحی خاص جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های کشیده، کاملاً امضای طراحی کیا در محصولات جدید را بر خود دارد.

2015 Kia Carnival Sedona 01 - نسل جدید کیا کارنیوال

کیا این خودرو را در دو مدل هفت و هشت نفره به بازار می‌فرستد. پیکره بندی صندلی‌های ردیف دوم با حرکت ریلی باعث سهولت در سوار شدن و بارگیری می‌شود. همچنین ردیف صندلی‌ها را می‌توان همانند هواپیماهای فرست کلاس چرخاند تا روبروی صندلی‌های پشت سری قرار گیرد و محیطی کنفرانس گونه ایجاد شود. اندازه کارنیوال جدید نسبت به سلف خود نیز رشد کرده است. فاصله بین دو محور ۴۰ میلی متر افزوده شده و البته مقاومت پیچشی شاسی آن نیز ۳۶ درصد افزوده شده است. این همان چیزی است که مردم در هنگام خرید MPV ها به دنبال آن هستند یعنی فضای زیاد و جادار داخلی.

2015 Kia Carnival Sedona - نسل جدید کیا کارنیوال

داخل کابین در دو تم و رنگ بژ و خاکستری کبود و با مواد نرم ضد استاتیک و ضد میکروب پوشانده شده است. استفاده از روکش چرم ناپا به‌صورت استاندارد نیز از نکات برجسته داخل اتاق به شمار می‌رود.

برای پیشرانه فعلاً تنها یک انتخاب وجود دارد. موتور شش سیلندر لامبدا ۳.۳ لیتری GDi جایگزین موتور ۳.۵ لیتری نسل قبل شده و توان ۲۷۶ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ و گشتاور ۳۳۶ نیوتن متر در دور ۵۲۰۰ دور در دقیقه را تولید می‌کند. این موتور با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

2015 Kia Carnival Sedona 05 - نسل جدید کیا کارنیوال

کارنیوال سوار بر چرخ‌های ۱۹ اینچی می‌شود که با سیستم‌هایی نظیر کنترل ثبات الکترونیکی، کنترل کشش، ترمزهای ضد قفل و سیستم کمکی ترمز تقویت و تجهیز شده است. همچنین در فهرست تجهیزات این مدل می‌توان مواردی نظیر سیستم هشدار برخورد از جلو، مدیریت ثبات خودرو، کروز کنترل هوشمند، تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک را نیز نام برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.