حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

MSO یا همان بخش پروژه‌های ویژه مک‌لارن (McLaren Special Operations) قصد دارد دو دستگاه از نمونه‌های تغییریافته مدل ۵۷۰S و یک نسخه خاص از مدل ۶۵۰S خود را در همایش امسال پبل بیچ (Pebble Beach Concours d’Elegance) به نمایش عموم بگذارد. هدف اصلی این کار درواقع به رخ کشیدن استعداد و توانایی‌های MSO در تغییر و تزیین مدل‌های مختلف براساس سلیقه مشتری است.

mclaren 570s coupe by mso rear three quarter 765x510 - حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

 

 

اولین نمونه تغییریافته ۵۷۰S کوپه که در تصویر مشاهده می‌کنید روی بدنه از رنگی خاص بنام Mauvine Blue بهره می‌برد، درون کابین هم با قطعات کربنی مشکی‌رنگ و جزئیات همرنگ بدنه آرایش شده است.

28 - حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

110 - حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

به‌جز آن، یک نمونه تک دیگر با رنگ بدنه Ventura Orange به نمایش درمی‌آید که تعداد زیادی از لوازم اسپورت موجود در کاتالوگ محدود MSO را در خود دارد.

55 - حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

64 - حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

همان‌طور که می‌دانید زیر کاپوت مک‌لارن ۵۷۰S یک بلوک ۳.۸ لیتری V8 جای گرفته که خروجی ۵۶۲ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتون متر تحویل می‌دهد تا به‌وسیله جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل شوند.

 

McLaren 650S Coupe Le Mans 01 500x289 - حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

همچنین یک دستگاه ۶۵۰S نسخه لمانز هم توسط MSO در فهرست نمایش پبل بیچ قرارگرفته؛ نسخه‌ای انحصاری که برای گرامیداشت ۲۰ سالگی پیروزی شیرین مدل G1 GTR کمپانی در این مسابقات تنها به تعداد بسیار کم ۵۰ دستگاه با ویژگی‌های اختصاصی ازجمله چرخ‌های سبک‌وزن، ورودی هوای روی سقف و رنگ نارنجی مک‌لارن روی خط تولید می‌رود. در ضمن، تمامی ۵۰ دستگاه آن در حال حاضر فروخته‌شده‌اند.

2016 mclaren 675lt front end view 526x351 - حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.