آغاز فروش رنو سیمبل برای اولین بار در ایران

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت، عرضه رنو سیمبل تا تکمیل ظرفیت را از روز شنبه ۲۴ مرداد ماه، به صورت پیش فروش آغاز می کند.

سیمبل که در روزهای اخیر با حضور کارشناسان و فعالان رسانه ای عرصه خودرو در نمایشگاه مرکزی نگین خودرو رونمایی شد، یکی از مناسب‌ترین خودروهای وارداتی Renault در ایران است که می تواند در رده قیمتی کاملاً متفاوتی نسبت به دیگر هموطنانش به رقابت خودرو های رنگارنگ بازار برود.

قیمت رنو سیمبل اتوماتیک LE معدل ۷۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان و قیمت رنو سیمبل اتوماتیک PE معادل ۶۶.۹۰۰.۰۰۰  تومان اعلام شده است که به صورت محدود و با موعد تحویل ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ روزه عرضه خواهد شد.

رنو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ قابل عرضه است.

سیمبل با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار خودروی ایران می شود و با توجه به امکانات آن می‌توان با اطمینان گفت در کلاس خود با سود مشارکت ۲۱ درصدی بی‌رقیب است.

این مهمان تازه وارد بازار خودروی ایران همچون دیگر محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.