تماشا کنید : مرسدس بنز سی کلاس کوپه مدل 2017

در چند روز اخیر متوجه شدیم که به طور رسمی از مدل ۲۰۱۷ مرسدس بنز C Class Coupe رونمایی شد .نسل جدید C کلاس کوپه در مقایسه با مدل پیشین از سایز بزرگتری برخوردار است. به طوری که رشد ۹۵ میلی‌متری در طول و ۴۰ میلی‌متری در عرض را تجربه کرده. همچنین فاصله دو محور نیز ۸۰ میلی‌متر بلند تر شده‌ است.

تاکنون تنها مدل C300 با موتور بنزینی ۲٫۰ لیتری توربوشارژر با قدرت ۲۴۱ اسب بخاری معرفی شده اما انتظار می‌رود لیست قوای محرکه C کلاس کوپه مشابه مدل سدان نیز واگن آن باشد. چراغ های جلوی خودرو تقریبا مشابه دیگر مدل های مرسدس بنز است که پس از سال ۲۰۱۳ و استفاده از آن در A Class در روند طراحی کمپانی برای سایر مدل ها قرار گرفت. چراغ های پشت خودرو همانطور که از تصاویر جاسوسی گذشته انتظار میرفت ما را یاد S کلاس کوپه می‌اندازد. با این تفاوت که چراغ های پشت S کلاس کوپه ۲۰۱۵ کمی کشیده تر و نازک‌تر بودند.

یکی از ویژگی های جالب توجه C کلاس کوپه جدید سیستم تهویه مطبوع آن است ; به طوری که در شرایط عادی و هنگام رانندگی در جاده این سیستم فعال است اما زمانی که خودرو وارد تونل شود تهویه مطبوع از کار خواهد افتاد و دوباره پس از خروج از تونل به کار خود ادامه می‌دهد. این دستگاه برای تشخیص موقعیت مکانی تونل ها از سیستم ناوبری استفاده می‌کند. این خودرو در اروپا از اواخر سال میلادی جاری و در آمریکا در بهار سال آینده در دسترس خواهد بود.

برخی از ویژگی های خودروی مرسدس بنز سی کلاس کوپه مدل ۲۰۱۷

  • از جمله چراغ LED
  • سیستم دسترسی بدون کلید (keyless start)
  • سیستم تعلیق اسپرت
  • سانروف پانوراما

فیلم زیبای  خودروی مرسدس بنز سی کلاس کوپه مدل ۲۰۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.