تولید محصولات جدید در ایران خودروی خراسان

تولید محصولات جدید در ایران خودروی خراسان

 

 

بیژن زاهدی‌فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: طی پنج سال آینده پنج خودروی جدید به محصولات ایران خودروی خراسان اضافه خواهد شد.

 

images - تولید محصولات جدید در ایران خودروی خراسان
تولید محصولات جدید در ایران خودروی خراسان

 

وی در نشست خبری که در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه ایران خودرو در شهرک صنعتی بینالود برگزار شد، در خصوص ظرفیت این کارخانه اظهار کرد: در سال گذشته پیش‌بینی تولید ۹۲ هزار خودرو در این مجموعه می‌شد اما تا انتهای سال ۹۳، ۱۰۰ هزار خودرو تولید شد که برنامه این شرکت برای سال جاری ۱۲۰هزار خودرو است.

 

وی از تولید پنج خودروی جدید در کارخانه ایران خودروی خراسان طی پنج سال آینده خبر داد و گفت: این میزان تولید تا پنج سال آینده ۵۰ درصد ظرفیت تولید کارخانه را شامل خواهد شد و از خودروهای جدید سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار دستگاه تولید خواهد شد.

زاهدی‌فرد با بیان اینکه برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در زمینه افزایش ظرفیت نداریم، خاطرنشان کرد: هدف ما در آینده برنامه‌ریزی در خصوص توسعه محصولات خواهد بود.

 

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در خصوص اقداماتی که در راستای حفظ محیط زیست در این کارخانه صورت گرفته، بیان کرد: در گذشته روزانه ۱۳۰۰ مترمکعب آب مصرف می‌کردیم که این میزان در حال حاضر به ۵۰۰ متر مکعب در روز کاهش یافته است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون ایران خودروی خراسان ۹۵ درصد مطالبات قطعه‌سازان را پرداخت کرده است، در خصوص خودروهای خسارت‌دیده در تگرگ فصل بهار، عنوان کرد: این خودروها مجددا تعمیر شده و قیمت آن‌ها مورد کارشناسی قرار گرفته و با همان قیمت کارشناسی تا کنون ۵۰۰ دستگاه به فروش رسیده است اما میزان خسارت تا فروش کامل این خودروها مشخص نمی‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.