شرایط فروش اقساطی خودروهای سوبارو ویژه مرداد ماه

سیف خودرو نماینده انحصاری محصولات سوبارو در ایران فروش اقساطی انواع خودروهای سوبارو را آغاز کرد.

بنابر اعلام این شرکت خرید لیزینگی محصولات با عاملیت لیزینگ شهر تا سقف ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰  تومان تسهیلات با بازپرداخت ۳۶و ۲۴ ماهه فراهم می باشد.

بهای خودروها به صورت قطعی می باشد و کلیه هزینه های شماره گذاری ،مالیات ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث در آن لحاظ شده است.

شرایط اعلام شده از سوی سیف خودرو به شرح زیر می باشد:

فروش اقساطی خودروهای سوبارو مرداد 94 - شرایط فروش اقساطی خودروهای سوبارو ویژه مرداد ماه

درباره سیف خودرو

شرکت سیف خودرو در سال ۱۳۸۳ پس از تحقیق و بررسی بازار کشور در زمینه خودروهای خارجی به این نتیجه رسید که خلاء بزرگی در بازار خودرو حس می شود و آن هم وجود خودرویی امن، کم استهلاک ، کم مصرف و با تکنولوژی روز دنیا در ایران است.

از این رو شرکت سیف خودرو در همان سال با هدف تامین خودروهای سوبارو تاسیس گردید و در سال اول اقدام به واردات انواع خودرو سوبارو، تحت قرارداد نمایندگی رسمی از کشور ژاپن نمود. حال اکنون پس از گذار از رکود اقتصادی بازارهای جهانی اقدام به توسعه مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود نموده است. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب دوره دیده و سرمایه گذاری عظیم در تامین قطعات، افتخار عرضه خدمات پس از فروش محصولات سوبارو ژاپن در ایران را دارد.

سیف خودرو یکی از چندین شرکت اقماری هلدینگ فریکو میباشد. شرکت فریکو در سال ۱۳۷۲ تأسیس گردیده و هم اکنون با داشتن ۱۵ شرکت زیر مجموعه به فعالیت در سه گروه خودرو، صنایع غذایی و بازرگانی می پردازد.

این مجموعه، نمادی آشکار از مشارکت بخش خصوصی در رشد صنعتی و اشتغال زایی و توسعه اقتصادی ایران اسلامی است که البته با تأسیس دفاتر  متعدد در کشورهای دیگر از جمله امارات متحد  عربی، افغانستان، عراق، ترکیه، ارمنستان و تاجیکستان به توسعه گستره حضور جهانی خود می اندیشد.

در طول سالهای فعالیت،‌ هولدینگ فریکو موفق گردیده طی مطالعه جامع بازار هدف و نیاز سنجی گسترده در جامعه، با برنامه ریزی استراتژیک، بر بخشی از صنایع در جهت رفع نیاز موجود تمرکز نماید و در این مسیر با استفاده از فرصتهای مطلوب بازار، جایگاه خود را در کشور در بین رقبا ارتقا دهد و با شعار مشتری مداری و کیفیت محوری، در جهت توسعه بخشهای صنعتی و بازرگانی نقش آفرینی نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.