آغاز فروش تویوتا تاکوما

آغاز فروش تویوتا تاکوما

تویوتا تاکومای مدل ۲۰۱۶ با دو موتور متفاوت ۲.۷ لیتری چهار سیلندر به توان ۱۵۹ اسب بخار و یا موتور ۳.۵ لیتری V6 به توان ۲۷۸ اسب بخار عرضه می شود.

این موتورها قابلیت نصب در کنار جعبه دنده های ۵سرعته دستی، ۶  سرعته دستی و یا ۶ سرعته خودکار را دارند. تویوتا تاکوما به صورت استاندارد دارای ساختار دیفرانسیل عقب است ولی با ساختار چهار چرخ نیز عرضه می شود.

2016 toyota tacoma family 500x333 - آغاز فروش تویوتا تاکوما
آغاز فروش تویوتا تاکوما

خودروی تویوتا تاکوما  مدل ۲۰۱۶ با قیمت پایه ۲۳۳۰۰ دلار عرضه میشود. این خودرو که دارای طراحی انقلابی می باشد دارای شباهت هایی با ۴ Runner است.

گلگیرهای عضلانی تر، جلو پنجره متفاوت، رینگ های قابل سفارش ۱۶ و ۱۸ اینچی، پاورویندو،  قفل مرکزی، فرمان تلسکوپی چند منظوره، سامانه تهویه هوا، شش بلندگوی سیستم صوتی، دوربین GoPro، سامانه صوتی Entune،صفحه نمایشگر ۶.۱اینچی و اتصالات USB و AUXو بلوتوث همگی جز امکانات پایه ای است که برای نسخه SR5 عرضه می شوند.

 

2016 toyota tacoma trd offroad 003 500x314 - آغاز فروش تویوتا تاکوما
آغاز فروش تویوتا تاکوما
2016 toyota tacoma interior 500x333 - آغاز فروش تویوتا تاکوما
آغاز فروش تویوتا تاکوما

 

در تریم TRD آفرود از تویوتا تاکوما ۲۰۱۶ یک سیستم جدید استفاده شده که این تراک را برای عبور از شرایط مختلف خارج از جاده، مانند مسیرهای گِلی، ماسه‌ای و یا سنگ‌های سست بهینه‌سازی می‌کند.

با تنظیم کنترلی که درون کابین وجود دارد، می‌توان حالت‌های مختلفی را برای حساسیت پدال‌های گاز و ترمز تنظیم کرد و به کنترل بهتر کشش در انواع سطوح کمک کرد. همچنین یک سیستم دیفرانسیل عقب قفل‌شونده و یک سیستم «کرال کنترل» از بخش‌های دیگر این پکیج خارج از جاده TRD هستند.

 

2 نظرات
  1. علی می گوید

    با سلام

    کجا باید خریداری یا ثبت نام کنم؟
    لطفا راهنمایی بفرمائید

  2. شیردل می گوید

    سلام علیکم
    آیا این خودرو در ایران هم فروش داره؟
    اگر هست لطفا با این شماره تلگرام کنید
    ۰۹۳۶۲۶۹۶۱۷۵

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.