میتسوبیشی تصمیمات حیاتی برای طراحی مجدد اوتلندر ۲۰۱۶ گرفته است. با کنار زدن طراحی و عملکردهای استاندارد، زمانی که یک خودروساز با خطر ورشکستگی روبرو هست اعداد و ارقام پرمخاطره هستند. در این شرایط نمیتوان ریختوپاش کرد و یا بیش از حد ریسک کرد، بااینحال در شرایطی که برندهای رقیب در جهان در حال خودنمایی هستند نمیتوان دست روی دست گذاشت تا شرایط بدتر شود. میتسوبیشی تاکنون چندین بار تا مرز سقوط پیش رفت اما مجدداً به میدان بازگشت. در سال مالی ۲۰۱۲، میتسوبیشی کمتر از ۵۰۰۰۰ وسیله نقلیه در ایالاتمتحده به فروش رساند. این مقدار در سال ۲۰۱۴ تقریباً به ۷۵۰۰۰، رسید و این یک افزایش چشمگیر ۵۱ درصدی بود. اما هنوز هم در مقایسه با فروش ۲.۲ میلیونی هموطنش تویوتا در آمریکا تعداد کمی بهحساب میآید.
یکی از محصولاتی که میتواند میتسوبیشی را از این وضعیت نجات دهد کراساوور اوتلندر است، که در واقع ورود میتسوبیشی به بخش بیشازحد رقابتی و سودآور کراساوورهای متوسط است. نسلهای قبلی این خودرو آنطور که انتظار میرفت خوب ندرخشیدند اما اوتلندر کراساوور با استعدادی است و شانس این را دارد که با انجام تغییراتی بتواند موفق شود.حال شما را به دیدن فیلمی از رانندگی با میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۱۶ دعوت می کنیم
فیلم خودروی میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۱۶