تحریم خرید خودرو موثرترین راه افزایش کیفیت خودرو ایرانی است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ناموفق دانستن صنعت خودروسازی کشور گفت: سال‌های سال است تولید کننده خودرو هستیم ولی خودروی باکیفیت نداریم.

محسنی بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار  گفت:‌ بهترین راه ممکن برای تولید خودروی ایرانی با کیفیت، مشارکت با خودروسازان بزرگ دنیاست.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با بی‌کیفیت دانستن خودروهای داخلی گفت:‌ پراید، سمند و پژو نه خودروهای مطلوب مردم هستند و نه حافظ جان مردم در جاده‌ها. شاهد این مطلب نیز غیر ایمن بودن، غیر استاندارد بودن و غیر قابل اعتماد بودن خودروهای ایرانی حتی خودروهای نو شرکت‌های خودروسازی است.

وی تحریم خودروهای بی‌کیفیت داخلی توسط مردم را از موثرترین شیوه‌های مجبور کردن خودروسازان برای تولید خودروهای با کیفیت دانست و افزود: به دلیل غیر رقابتی بودن بازار داخلی خودرو مردم نمی‌توانند خودروسازان را به طور کامل تحریم کنند. شاید برخی بگویند به جای خودروهای داخلی، خودروهای چینی خریداری خواهند کرد، اما پاسخ این است که خودروهای چینی نیز فاقد استانداردهای ایمنی و کیفی هستند.

به گفته‌ی این عضو کمیسیون صنایع و معادن، چاره مشارکت خودرو سازان داخلی با شرکت‌های صاحب برندهای بزرگ خودروسازی جهان است.

3 نظرات
  1. حسین می گوید

    خریدن خودروی صفر بنجل که از همان اول داغون وخراب است از مافیای خودروسازی کار افراد ……است

  2. حسین می گوید

    مثل اینه که وزیر صنعت از خود خودروسازها ناراحت تره وزیر صنعت باید به وظیفه اش که ارتقائ صنعت وکیفیت محصولات صنعتی و توسعه صنعتی باشد بپردازد نه اینکه برای مردم حکم وفتوای ضد انقلاب وخائن وگناهکار دهد !!!!! حالا میفهمم چرا صنعت ما اینقدر عقب افتاده وتنبل است ، ما قبل از کره ای ها شروع کردیم ولی نصف مسیر آنها را هنوز نرفته ایم !!!

  3. حسین می گوید

    چه قیمتها رو کاهش بدن چه ندن اینقدر کیفیت خودروهای صفر کیلومتر خراب شده که خریدنش اول بدبختی وگرفتاری و جنگ اعصاب است !!!! آخه با چه عقلی ملت هم پولشون رو از دست بدن هم عذاب برای خودشون درست کنن ؟!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.