عرضه محصولات نگین خودرو با تحویل ۱۵ روزه

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ نماینده رسمی رنو در نخستین روزهای ماه شهریور، شرایط متفاوتی را برای عرضه محصولات خود اعلام کرد.

نگین خودرو که در روز های اخیر از سود ۲۸ درصدی محصولات مشارکتی مدل ۲۰۱۶ رنو با تحویل ۹۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ روز کاری خبر داده بود، اکنون شرایط فروش با قیمت های متفاوتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

سبد متنوع محصولات نگین خودرو که به تازگی با رنو سیمبل و رنو داستر ۴WD اتومات نیز کامل تر شد، در این طرح با شرایط نقدی و اقساطی به بازار عرضه خواهند شد.

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو برای نخستین بار در سال جاری، نماینده رسمی رنو محصولات خود را با موعد تحویل ۱۵ و ۲۰ روزه به فروش می رساند.

در فروش اقساطی این برند اروپایی اصیل، از ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶ تا ۲۴ ماهه برای مشتریان در نظر گرفته شده و خودرو ها با مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ارائه می شوند.

تمامی محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسند.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.