محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر

کرایسلر به‌تازگی برنامه خط تولید ۲۰۱۶ خود را جمع‌بندی کرده است. از کرایسلر ۳۰۰ که شروع کنیم، در نسخه «لیمیتد» این مدل یک سیستم تعلیق جدید و بهینه اضافه شده که هندلینگ بهتری را در اختیار قرار می‌دهد. در همین حال، کرایسلر ۳۰۰S یک گام را فراتر نهاده و از یک تیونینگ عملکردی در سیستم تعلیق همراه با افزیش سختی فنرها، میله‌های تعادل بزرگتر و بوشینگ جدید بهره‌مند شده است. همچنین در ۳۰۰S یک سیستم فرمان با تیونینگ اسپورت و تایرهای سه‌فصل گودیر ایگل F-1 افزوده شده‌اند.

2016 Chrysler lineup 01 526x351 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر

 

2016 Chrysler 300 526x351 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر

 

یک مدل جدید کرایسلر ۳۰۰ ویژه نسخه ۹۰ سالگی نیز درنظر گرفته شده که بر اساس ۳۰۰ لیمیتد ساخته می‌شود و دارای مجموعه‌ای از تجهیزات اضافی مانند سقف آفتاب‌گیر دو تکه، یک دستگاه گیرنده-فرستنده یونیورسال HomeLink و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی UConnect همراه با نمایشگر ۸/۴ اینچی و سیستم راهبری مبتنی بر GPS است. همچنین در این مدل، یک سری کف‌پوش‌های خاص و یک لوگوی «شروع به کار» ویژه نسخه ۹۰ سالگی در سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده می‌شود.

2016 Chrysler 300 02 526x351 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر2016 Chrysler 300 03 526x351 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر

2016 Chrysler 300 interior 526x350 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر

کرایسلر ۲۰۰ نسبت به قبل، تفاوت چندانی ندارد؛ ولی در همین حال، برخی تغییرات جزئی در آن شامل سختی بیشتر صندلی‌های جلو، یک دوربین نمای عقب به صورت استاندارد (در مدل‌های لیمیتد و S) و یک گرم‌کن غربیلک فرمان در مدل ۲۰۰C دیده می‌شوند. همچنین برای اولین بار، ۲۰۰ لیمیتد با موتور ۳/۶ لیتری پنتا استار V6 کمپانی کرایسلر همراه خواهد شد.

2016 Chrysler 200 526x350 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر

 

در مدل ۲۰۰ نیز یک نسخه ویژه ۹۰ سالگی ارائه خواهد شد که بر اساس ۲۰۰ لیمیتد بوده و شامل امکاناتی چون سقف آفتاب‌گیر، کف‌پوش‌های ویژه و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی Unconnect با نمایشگر ۸/۴ اینچی و همراه با سیستم UConnect Access و رادیوی SiriusXM می‌شود. این مدل همچنین به صورت استاندارد با مجموعه تجهیزات راحتی (Convenience Group) عرضه می‌شود که با استفاده از آن، مواردی چون پوشش چرمی فرمان، یک صندلی راننده تنظیم‌شونده و آینه‌های بغل مطابق با طرح رنگ بدنه به کرایسلر ۲۰۰ اضافه می‌شوند.

 

مدل کنونی کرایسلر «تاون اند کانتری» آخرین مدل سالش را سپری خواهد کرد و در همین حال، یک نسخه ویژه ۹۰ سالگی نیز بر اساس تریم تورینگ-L برای آن درنظر گرفته شده است. در این نسخه ویژه، دستگیره‌های برّاق درها، یک سقف آفتاب‌گیر و کف‌پوش‌های مخصوص خودنمایی می‌کنند. این مدل همچنین با یک گرم‌کن غربیلک فرمان، گرم‌کن ویژه صندلی‌های ردیف اول و دوم و همین طور یک سیستم ورود بدون کلید با عنوان “Keyless Enter ‘n Go” همراه خواهد بود.

Chrysler Town Country 2016 526x350 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر 2016 Chrysler Town Country 526x350 - محصولات ۲۰۱۶ کرایسلر

1 نظر
  1. Alireza می گوید

    قیمت کرایسلر ۲۰۱۶ چقده اروند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.