تماشا کنید: مزدا 6 مدل 2016

  • برای قرار گرفتن در لیست ۱۰ خودروی برتر یا بهترین خودروهای سدان به انتخاب طراحان، به بیش از یک طراحی و چهرهٔ زیبا نیاز است. اما داشتن طراحی زیبا ضرری ندارد. نسل فعلی مزدا ۶ موجود در بازار مدل ۲۰۱۴ است که طراحی خوب Kodo در کنار دینامیک و هندلینگ اسپورت، ارزش خرید خوب و موتور قوی و پربازده ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر اسکای اکتیو-جی، نظر هرکسی را جلب می‌کند.در سال ۲۰۱۶ این خودرو با آپدیتی خفیفارائه می‌شود که شما تغییر خاصی در طراحی بیرونی و طراحی مکانیکی آن نمی‌بینید، ما همچنان منتظر رونمایی از خودروی مخصوص آمریکای این کمپانی هستیم تا ببینیم آیا این خودرو با موتوری دیزل یا سیستم انتقال قدرت AWD ارائه می‌شود یا نه. پس مدل ۲۰۱۶ چه برتری نسبت به مدل پیشین دارد؟ پاسخ این سؤال طراحی داخلی و کابین خودروست. جایی که داشبورد جدید، کنسول مرکزی و تمام جزئیات داخلی تغییر کرده تا جایی که تنها صندلی‌های خوب این خودرو از نسل پیشین باقی مانده است. زمینه طراحی جدیدی برای مزدا ۶ در نظر گرفته شده که این طراحی برای طرفداران مزدا ۳ آشناست و به نظر ما بهترین طراحی داخلی در خودروهای زیر ۳۰ هزار دلار است.

 

  • در فیس لیفت مزدا ۶، جلوپنجره مشبک، حالتی جسورانه‌تر یافته است. دلیل چنین تصوری، امتداد لبه‌های کرومی جلوپنجره تا چراغ‌ها و برجستگی بیشتر آن‌هاست. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که چراغ‌ها با جلوپنجره ادغام گردیده‌اند و میزان خشونت صورت خودرو بیشتر شده است. گرافیک چراغ‌های جلو نیز با چینش لامپ‌های LED به شکل نیم دایره مقطع، زیباتر و مدرن‌تر به نظر می‌رسند و بیشتر چشم یک حیوان درنده را القا می‌کنند.
  • چراغ‌های عقب LED نیز طرحی تازه دارند و به نوعی قرینه گرافیکی چراغ‌های جلو می‌باشند. یک اسپویلر ظریف و یک آنتن باله کوسه‌ای نیز نمای عقب خودرو را تکمیل می‌کنند. چرخهای آلیاژی ۱۹ اینچی هم در دسترس می‌باشند که با رنگ تیره‌تر، عمق بصری بیشتری را به نمایش می‌گذارند.با ورود به داخل کابین با تغییرات عمیق‌تر و بیشتری مواجه خواهید شد. کنسول و داشبورد دچار تغییرات اساسی شده‌اند. نشانگرهای داشبورد نیز تغییر کرده لند. یک صفحه نمایشگر ۷ اینچی شناور نیز همانند خودروهای ب ام و در بالای دریچه‌های تهویه مرکزی قرار گرفته ست. طراحی هواکش‌های تهویه نیز تغییر کرده است. اهرم ترمز دستی نیز حذف شده و از ترمز الکترونیکی استفاده شه است. یک نمایشگر سربالا نیز اطلاعات ضروری را بدون برهم زدن تمرکز راننده به نمایش می‌گذارد. کیفیت مواد مورد استفاده کابین نیز ارتقا یافته و از مواد مرغوب‌تری استفاده شده است. بعلاوه طراحی و مونتاژ صحیح نیز باعث شده تا فواصل بین قطعات کاهش یابد.
  • تریم داخلی در دو رنگ و زمینه از جنس پارچه یا چرم قابل انتخاب است. فضای داخلی کابین تغییری نکرده است. اما تجهیزات داخلی ارتقا یافته‌اند. ساختار صندلی‌های جلو و عقب بهبود یافته تا راحتی سرنشینان در سفرها تضمین شود.

مشاهده فیلم خودروی مزدا ۶ مدل ۲۰۱۶ 

معرفی کامل خودرو مزدا ۶ مدل ۲۰۱۶ 

2016 mazda6 - تماشا کنید:   مزدا 6 مدل 2016

 

3 نظرات
  1. فريدون عيديان می گوید

    سلام
    یعنی هیچ نوع مزدایی نمیشه وارد کرد؟
    مزدا cx5 رو هم نمیشه وارد کرد!!؟؟

  2. aghaye.s.j می گوید

    قیمت مزدا ۶ به پول ایران چقدر میشه؟هزینه پلاک کردنش چقدر میشه؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام مزدا ۶ رو با توجه به عدم وجود خودروهای این شرکت در لیست مجاز نمی توان وارد کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.