قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF

سدان‌های XE و XF که ازنظر سایزبندی به ترتیب کوچک و متوسط به‌حساب می‌آیند بخش مناسب و خوبی از محصولات جاگوار هستند و مخصوصاً XE جزئی از برنامه این برند برای توسعه بازه محصولاتش به شمار می‌رود.

2016 jaguar xf s rear three quarters 526x349 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF

این خودروساز به‌تازگی برای عقب نماندن از قافله رقابت، قیمت‌های این دو را اعلام کرده است: XE از ۳۵,۸۹۵ دلار و XF از ۵۲,۸۹۵ دلار! هردو این‌ها نیز شامل ۹۹۵ دلار هزینه حمل تا مقصد می‌شوند.

از XF شروع می‌کنم؛ مدل ۲۰۱۶ این چهار درب دوست‌داشتنی از اواخر امسال در نمایندگی‌ها حاضر خواهد شد.

قیمت پایه مذکور برای نسخه پایه (پریمیوم) است که از یک پیشرانه ۳ لیتری V6 دارای سوپر شارژر به قدرت و گشتاور به ترتیب ۳۴۰ اسب بخار و ۴۵۰.۱ نیوتون‌متر به همراه نسل تازه سامانه سرگرمی جاگوار به‌صورت استاندارد استفاده می‌کند. برنامه‌ای تحت عنوان EliteCare هم برای آن بدون هزینه در دسترس است که شامل انواع خدمات پس از فروش تا ۵ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر می‌شود. خود کمپانی اشاره می‌کند که این قیمت ۵,۲۷۵ دلار کمتر از نسخه پایه V6 نسل قبل است (دقت کنید بلوک ۴ سیلندر توربو دیگر برای XF عرضه نمی‌شود).

2016 jaguar xf s side in motion 02 526x349 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF

2016 jaguar xf s interior 526x349 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF

بهای سایر نسخه‌های XF نیز از قرار زیر است: پرستیژ (Prestige) از ۵۷,۵۴۵ دلار، R-Sport از ۶۱,۶۴۵ دلار و S از ۶۳,۶۹۵ دلار. گفتنی است نسخه S با ۴۰ اسب بخارِ اضافه (گشتاور بدون تغییر باقی می‌ماند) به درد آن دسته از خریداران می‌خورد که ماجراجو بوده و تشنه قدرت بیشتر هستند. یادتان نرود برای تحویل گشتاور به تمامی چرخ‌ها (AWD) نیز باید ۳,۰۰۰ دلار دیگر پرداخت کنید.

به سراغ XE برویم.

2017 jaguar xe s side in motion 526x349 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF

سدان جدید XE اوایل سال آینده میلادی به‌عنوان مدل ۲۰۱۷ با ارزش پایه ۳۵,۸۹۵ دلار (برای نسخه ۲۵t) وارد بازار آمریکا خواهد شد. پیشرانه آن نیز ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰.۳ نیوتون‌متر گشتاور خواهد بود. نسخه بعدی ۲۰d با قیمت پایه ۳۷,۳۹۵ دلار است که قلب ۲ لیتری توربو دیزل ۴ سیلندر با توان ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۱.۱ نیوتون‌متر زیر کاپوتش می‌تپد. آخرین نسخه هم با کد ۳۵t شناخته می‌شود که از پیشرانه ۳ لیتری V6 سوپر شارژر دار استفاده می‌کند تا ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰.۱ نیوتون‌متر گشتاور را با قیمت پایه ۴۲,۶۹۵ دلار تحویل مالک دهد.

2017 jaguar xe 20d r sport side in motion 526x350 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF 2017 jaguar xe 20d r sport interior view 526x350 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF 2017 jaguar xe 20d r sport side in motion 02 526x350 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF 2017 jaguar xe 20d r sport rear three quarter 526x350 - قیمت‌گذاری جدید جاگوار برای XE و XF

در پایان باید اشاره‌کنم سامانه چندکاره جاگوار موسوم به InControl، سیستم صوتی مِریدیَن (Meridian) و برنامه EliteCare برای XE به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند. تمامی قیمت‌های مذکور نیز برای دیفرانسیل عقب‌ها بوده و جزئیات مربوط به دو دیفرانسیل‌ها (که برای ۲۰d و ۳۵t در دسترس خواهد بود) بعداً منتشر می‌‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.