افزایش تولید خودرو در کشور

افزایش تولید خودرو در کشور

 

براساس گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید انواع خودرو در مرداد ‌ماه امسال با رشد ۹.۴ درصدی از ۷۶ هزار و ۹۵۵ دستگاه در مرداد‌ ماه ۱۳۹۳ به ۸۴ هزار و ۱۶۱ دستگاه افزایش یافته است.

مرداد ‌ماه امسال تولید انواع سواری با رشد ۱۷ درصدی از ۶۵ هزار و ۴۷۸ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۳ به ۷۶ هزار و ۶۳۴ دستگاه افزایش یافت.

 

20150319125856 Factory 206 300x200 - افزایش تولید خودرو در کشور
افزایش تولید خودرو در کشور

 

در این مدت تولید انواع وانت با کاهش ۳۲.۴ درصدی از ۹۸۹۷ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۳ به ۶۶۹۱ دستگاه کاهش یافت.تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس با رشد ۱۱۲.۵ درصدی از ۲۴ دستگاه در مرداد‌ ماه ۱۳۹۳ به ۵۱ دستگاه رسید.

مرداد ‌ماه امسال تولید انواع اتوبوس با کاهش ۶۹.۱ درصدی از ۹۴ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۳ به ۲۹ دستگاه کاهش یافت.

تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده با کاهش ۴۸.۳ درصدی از ۱۴۶۲ دستگاه در مرداد ‌ماه ۱۳۹۳ به ۷۵۶ دستگاه کاهش یافت. در پنج ماهه نخست امسال نیز تولید انواع خودرو با رشد ۸.۷ درصدی از ۴۰۵ هزار و ۴۷۰ دستگاه در پنج ماهه نخست سال گذشته به ۴۴۰ هزار و ۵۷۱ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری با رشد ۱۷.۵ درصدی از ۳۴۵ هزار و ۳۳۰ دستگاه در پنج ماهه نخست سال گذشته به ۴۰۵ هزار و ۶۸۹ دستگاه افزایش یافته است. پنج ماهه نخست امسال تولید انواع وانت با افت ۴۵.۹ درصدی از ۵۴ هزار و ۷۵۱ دستگاه به ۲۹ هزار و ۵۹۶ دستگاه کاهش یافته است.

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز با افزایش ۱۲۵.۳ درصدی از ۹۵ دستگاه در پنج ماهه نخست سال گذشته به ۲۱۴ دستگاه افزایش یافته است. تولید انواع اتوبوس نیز با افت ۳۰.۹ درصدی از ۳۹۲ دستگاه در پنج ماهه نخست سال گذشته به ۲۷۱ دستگاه کاهش یافت.

پنج ماهه نخست امسال تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده با کاهش ۲.۱ درصدی از ۴۹۰۲ دستگاه در پنج ماهه نخست سال گذشته به ۴۸۰۱ دستگاه کاهش یافته است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.