MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران

MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران

کمپانی موریس گاراژ که با نام ام جی شناخته می شود از ۹۱ سال پیش که در انگلستان پا به عرصه وجود گذاشت، به طراحی و ساخت خودروهای اسپرت مشهور بوده است. این شرکت تاریخچه پرماجرایی را در این مدت پشت سر گذاشته است و از سال ۲۰۰۷ رویکرد نوینی را در پیش گرفت تا ترکیبی از قابلیت های اسپرت، امکانات رفاهی و طراحی مدرن با حفظ پیشینه کلاسیک را در خودروهای خود عرضه کند.

موفقیت و قهرمانی های ام جی در مسابقات BTCC انگلستان نشانگر ثمربخش بودن رویکرد جدید ام جی است. ام جی با خودروی ام جی ۵۵۰ وارد بازار ایران شد و به شوالیه شهرت یافت.

113 - MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران
MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران
212 - MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران
MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران
311 - MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران
MG GS Turbo مهمان جدید یازار ایران

در سال های اخیر با محبوبیت یافتن خودروهای شاسی بلند و کراس اورهای شهری، ام جی با سنجش دقیق نیاز بازار و بررسی مدل های موجود فرآیند طراحی مدل شاسی بلند خود را آغاز کرد که نتیجه تلاش های این شرکت، مدل MG GS است.

خودروی MG GS موتور ۲۰۰۰ سی سی توربوشارژر با توان ۲۱۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر که از دور ۲۵۰۰ در دسترس است در کنار گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه را در این کلاس ارائه می دهد. قابلیت ۴WD با قفل دیفرانسیل نیز از دیگر ویژگیهای MG GS می باشد. داشتن ۶ ایربگ در ۱۰ نقطه از امکانات ایمنی ویژه MG GS است.

این خودرو قرار است روز سه شنبه ۲۴ شهریور ۹۴ در برج میلاد رونمایی شود.

1 نظر
  1. علی می گوید

    این ماشین به چند سیستم ایمنی مجهزه که اگه بخوای همین سیستمها و سایر قابلیتهای این ماشینو رو در برندهای دیگه داشته باشی باید حداقل ۲۵۰ میلیون پول بدی
    از جمله این سیستمها سیستم کنترل لغزش tcs هست که مانع شتابگیری سریع جهت پیشگیری از لغزش میشه
    اگه بخوای کند بودن شتابگیری اولیه حل بشه باید با کلید وسط کنسول سیستم tcs را غیر فعال کنی
    اگه سیستم مذکور را غیر فعال کنی و دنده را در وضعیت اسپورت بزاری, این ماشین تبدیل به یه هیولای پر شتاب بدون وقفه در شتابگیری میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.