ربات های رفتگر شرکت ولوو ؛ نوآوری جدید

ربات های رفتگر شرکت ولوو ؛ نوآوری جدید

 پروژه ROAR هم اکنون با همکاری شرکت بازیافت Renova و سه دانشگاه در حال توسعه است. دانشگاه چالمرز مسوول نوشتن نرم‌افزار، دانشگاه مالاردان سخت‌افزار و دانشگاه پن ارتباط بین رباط و راننده ماشین زباله را برقرار می‌کند. اگرچه رباط‌ها خودکار هستند، اما ارتباط بین آنها و راننده به صورت دستی این رباط‌ها را بیشتر در اختیار راننده قرار می‌دهد.

Untitled 11 600x421 - ربات های رفتگر شرکت ولوو ؛ نوآوری جدید
ربات های رفتگر شرکت ولوو ؛ نوآوری جدید

تصور کنید که یک رباط، محتاط و بی‌سر و صدا وارد محله‌تان می‌شود. این شروع داستان تمدن ناگزیر رباط‌ها نیست، بلکه مسوول اخبار شرکت ولوو از سرمایه‌گذاری برای تولید رباط‌های رفتگر خودکار منتشر کرد. این رباط‌های دوچرخ، که شبیه رباط‌های فیلم WALL E هستند، زباله‌های شما را جمع و در ماشین زباله‌جمع کن میریزد.

بر اساس سخنان پرلاگ‌ گاول مدیر پروژه این طرح ، شرکت ولوو پیش‌بینی کرده که این سرمایه‌گذاری یکی از ظواهر «فناوری آینده » است.همچنین او معتقد است که این کار روی مفاهیم جدید حمل و نقل آینده تاثیر به سزایی خواهد داشت.

این تحقیق و سرمایه‌گذاری دانشگاه‌ها و همکاری ولوو و استفاده از دانش‌جویان متعهد اگر هیچ سودی نداشته باشد، به جلو بردن تحقیقات و آموزشات این کار کمک کرده است. همچنین برنامه‌هایی برای تست این رباط‌ها در تابستان سال ۱۳۹۵با ماشینی که به این منظور طراحی شده است، در نظر گرفته شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.