معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016

با سلام خدمت دوستان اروند پلاک امروز میخواهیم شما را با هایلوکس جدید که تازه  وارد بازارهای اروپایی شد آشنا کنیم.

 

Toyota Hilux EU spec 25 526x351 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016

Toyota Hilux EU spec 74 765x510 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016 Toyota Hilux EU spec 21 765x510 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016

تویوتا با انتشار تصاویر انبوه و تیزری تبلیغاتی، از نسخه اروپایی وانت‌بار محبوب و اندازه متوسط خود هایلوکس رونمایی کرد. این وانت که در دیگر نقاط جهان با اقبال گسترده‌ای مواجه شده در نسخه اروپایی از برخی ویژگی‌های خاص سود می‌برد. نسل پیشین تویوتا در سال ۲۰۱۴ با فروش ۳۶ هزار دستگاه پرفروش‌ترین وانت‌بار قاره سبز بوده است. تویوتا امیدوار است نسل هشتم هایلوکس را که برای نخستین بار در ماه می به بازارهای آسیا و استرالیا معرفی نمود فروش سالانه‌ای بالغ‌بر ۴۰ هزار دستگاه را در اروپا تجربه نماید.

 

Toyota Hilux EU spec 76 526x307 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016 Toyota Hilux EU spec 41 526x351 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016 Toyota Hilux EU spec 40 526x351 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016

ازآنجاکه نسخه اروپایی هایلوکس در طراحی بیرونی هیچ تفاوتی با مدل‌های فروخته‌شده در بازار آسیا پاسیفیک و استرالیا ندارد می‌توان به فروش بالای این وانت امیدوار بود. تویوتا در نسل هشتم هایلوکس و در راستای بهبود توانایی‌های ۴×۴ و قدرت بارکشی و به کسل، از چارچوب شاسی مستحکم‌تر و تقویت‌شده، ویژگی‌های برجسته‌تر و توانایی‌های فنی بالاتر بهره جسته و درعین‌حال از راحتی بیشتر، تجهیزات پیشرفته و بهبود ایمنی در داخل اتاقک غافل نشده است. نسل جدید هایلوکس می‌تواند وزنی معادل ۳.۲ تن را یدک بکشد. همچنین فضای بارگیری بزرگتر از نسل پیشین است.

 

موردی که تویوتا در مورد هایلوکس جدید بدان‌ها به‌عنوان نقاط اتکا اشاره‌کرده ۶ موردی است که در نسل هشتم بروز کرده‌اند. طراحی، راحتی، ایمنی و فلسفه QDR یا کیفیت، دوام و قابلیت اطمینان که در یک وسیله تجاری و بارکش نمود یافته و موجب بیشترین استفاده و بهره‌وری برای خریداران این مدل شده است.

 

برای پی‌بردن به صحت ادعاهای تویوتا کافی است تنها سری به اتاقک نسل جدید هایلوکس بزنید تا بهبود چشمگیر در راحتی و فضای داخلی را به‌وضوح مشاهده کنید. هایلوکس در نسل جدید ترکیبی از ویژگی‌های کاربردی خودروهای کار و ویژگی‌های مسافرتی اس‌یو وی‌های موجود در بازار است. هایلوکس جدید سعی نموده تا سه‌گانه صدا، لرزش و خشونت را که جزو جدانشدنی خودروهای کاری است را در کابین به حداقل برساند.

Toyota Hilux EU spec 38 526x351 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016

توجه به ایمنی هوشمند، بدنه کشیده و ساختار جذب‌کننده و ضربه‌گیر و مجموعه‌ای از سیستم‌های ترمز پیشرفته‌ای از قبیل ABS, EBD, VSC و سیستم کنترل نوسانات تریلر TSC و استفاده گسترده از سیستم‌های عبور از مناطق سنگلاخی و بیابانی همچون سیستم کنترل کشش فعال، سیستم HAC و سیستم عبور از تپه باعث شده تا هایلوکس جدید در قیاس با نسل گذشته پیشرفت چشمگیری در بحث ایمنی و توانایی‌های آفرود داشته باشد.

Toyota Hilux EU spec 72 765x510 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016

 

موتورهای درنظر گرفته شده برای نسخه اروپایی هایلوکس در دو مدل انتخاب شده‌اند. یک نسخه ۲.۴ لیتری بنزینی ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور و یک نسخه دیزلی ۲.۸ لیتری با ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتون‌متر گشتاور که موجب شده تا تویوتا با هایلوکس علاوه بر قدرت بالا و کشش مناسب، بر صدر بهترین وانت‌های اقتصادی به لحاظ مصرف سوخت تکیه زند.

Toyota Hilux EU spec 24 526x351 - معرفی خودرو تویوتا هایلوکس مدل 2016

منبع: carscoops

5 نظرات
  1. نویسنده می گوید

    لطفا در مورد کامفورت هایلوکس توضیح دهید به چه صورت فعال میشود.

  2. علیرضا می گوید

    سلام این مدل که داخل ایران هست مدل نیمه فول هست که نسبت به اروپاییش چند تا اپشن نداره مثل ورود بدون کلید استارتر کروزکنترل شیب سنج اپی اس صندلی برقی و چرم و گرمکن چند جا پرسیدم که یک مدل سفارش اروپا پیدا کنم گیرم نیومد می گفتن فقط در ایران فعلاً سفارش عمان و عربستان هست که اینها نیمه فول هستن

  3. روح اله می گوید

    قیمت تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام با واحد فرو ش جناب مهندس احمدی تماس حاصل کنید – جهت قیمت

  4. صادق می گوید

    سلام
    قیمت این مدل هایلوکس اعلام نشده ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.