نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

قدرتی که در میان رقیبان خود همچنان پابرجاست . در این ساعت می خواهیم به نقد و بررسی خودروی لوکس و زیبای هیوندای جنسیس کوپه مدل ۲۰۱۴ بپردازیم . شاید زمانی که مدل ۲۰۱۰ این خودرو معرفی شد همه خوشحال شدند از اینکه شرکت هیوندای به فکر خودرو های قدرتی افتاده است و آن هم با قیمت بسیار پایین نسبت به رقبا ، ولی خب چون تازه رونمایی شده بود یکم تردید در خرید این خودرو بود تا اینکه کمی گذشت و دیده شد که این خودرو یکی از برترین ها محسوب می شود . آخرین مدل این خودرو یعنی مدل ۲۰۱۴ تقریبا میشه گفت مدل فیس لیفت جنسیس کوپه می باشد چرا که بیشتر ظاهر خودرو تغییر کرده است تا قدرت خودرو . مدلی که در ایران به فروش می رسد سری v6 آن بوده و از قدرت بیشتری برخوردار است . سری دیگر این خودرو با پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ ارائه شده است که با حجم پایین موتور توانایی تولید ۲۷۴ اسب بخار را می دهد که بسیار عالی می باشد . لازم به ذکر است نسخه ۲ لیتری در ایران پلاک نمی شود ولی به صورت منطقه آزاد یا گذر موقت قابل پلاک شدن می باشد .

hyundai genesis coupe vs bmw scion audi - نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

مدل v6 مجهز به پیشرانه ۳.۶ لیتری پر قدرت می باشد که می تواند حداکثر ۳۴۸ اسب بخار را تولید کند که با توجه به حجم موتور عالی می باشد و تجربه رانندگی همراه با قدرت بسیار را به شما می دهد ، علاو بر قدرت زیاد دارای صدای موتور گوشنواز نیز می باشد طوری که بعضی موقع ها به شما احساس این را دست می دهد که انگار پشت ماشین های فرمول ۱ نشسته اید .

23 - نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

جنسیس کوپه مدل ۲۰۱۴ مجهز به گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته می باشد که قابلیت SHIFTRONIC را نیز دارد و علاوه بر آن امکان تعویض دنده از پشت فرمان نیز امکان پذیر می باشد یک خوبیه دیگر مدل ۲۰۱۴ گیربکس دستی می باشد که ۶ سرعته می باشد لازم به ذکر می باشد که در تست های انجام شده مدل اتوماتیک حداکثر سرعت بیشتری نسبت به مدل دستی دارد که این یک مزیت محسوب می شود .

33 - نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

یکی از نکته های مثبت جنسیس کوپه سیستم ترمز آن می باشد که با سیستم قدرت خودرو هماهنگ می باشد ، استفاده از ترمز های قدرت مند همراه با برمبو یک مزیت عالی برای این خوردو محسوب می شود و خیال راننده را در سرعت های بالا راحت می کند که به سرعت می توانید خودرو را در کم ترین مسافت ممکن متوقف کنید .

4 - نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

یکی دیگر از مزیت های جنسیس کوپه نسبت به دیگر رقبای کوپه فضای داخلی وسیع می باشد که شما احساس هیچ گونه تنگی جا یا کوچیک بودن صندلی ها مخصوصا صندلی های عقب را نمی کنید .

52 - نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

این خودروی لوکس و زیبا دارای امکانات نسبتا کاملی از جمله : سیستم هوشمند استارت ، سیستم حرفه ای صوتی تصویری همراه با دوربین عقب ، بلوتوث ، جی پی اس  ، چراغ های زنون جلو ، چراغ های LED عقب ، سانروف و … می باشد .

11 - نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

24 - نقد و بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2014

قیمت این خودرو در مدل ۲ لیتری از ۲۶ هزار دلار شروع می شود و بسته به آپشن ها افزایش می یابد .

قیمت این خودرو در مدل ۳.۸ لیتری از ۲۹ هزار دلار شروع می شود و بسته به آپشن ها افزایش می یابد .

باز هم می گوییم اگر یک خودرو بسیار زیبا با رنگ بندی متنوع و قدرت بسیار بالا با بهترین قیمت می خواهید این مدل را حتما در فاکتور خرید خود قرار دهید .

9 نظرات
  1. آرش می گوید

    سلام من قصد خرید خودروی جنسیس کوپه رو دارم ولی یه سری از دوستان میگن که فورد ماستنگ بهتر از جنسیس هست
    منم بین این دو مدل موندم و نمیدونم کدوم بهتره اگه دوستان درباره این دوتا ماشین اطلاعات دارن ممنون میشم به ماهم اطلاعات بدن

  2. آرش می گوید

    سلام من یه سوال داشتم راست میگن جنسیس کوپه ۲۰۱۴ که وارد ایران میشه قدرت موتورش ۳۰۶ اسب بخاره و اون مدل ۳۴۸ اسبی وارد ایران نمیشه؟ اگه اینجوریه دلیلش چیه؟

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام ارش جان ، طبق اطلاعاتی که ما داریم هیوندای جنسیس کوپه با قدرت ۳۴۸ اسب بخار در امارات و کویت موجود نیست

  3. یاس می گوید

    سلام محمد جان من ساکن همدان هستم می خواستم بدونم می تونم از اروند این خودرو رو تهیه کنم؟اگر این خودرو رو پلاک ملی کنم چقدر هزینش می شه .مرسی

  4. reza می گوید

    یکی از ارزو هام خرید جنسیس کوپه می باشد

    1. مریم می گوید

      ارزو بر جوانان عیب نیست عزیزم

  5. محمد می گوید

    پولی دستم بیاد حتما جنسیس رو تو فاکتور خرید میذارم

  6. سید حمید می گوید

    با سلاماگه ممکنه قیمت ۲۰۱۴ مدل پایه و فولترین رو بدید (پلاک اروندش)

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام سید جان ، ادرس زیر رو مشاهده کن دوست عزیز
      قیمت تمامی خودروهای هیوندای با پلاک اروند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.