نسخه جدید خودروی کیا سید

نسخه جدید خودروی کیا سید 

 

کیا سید (Cee’d) خودروی هاچ بک خوش تیپ کیا همراه با تعدادی به روز رسانی مکانیکی و ساختاری در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درامد. بهبودهای این خودرو ان را برای یک عرضه جهانی مهیاتر کرده‌اند.

به جز تغییراتی بسیار مختصر در طراحی بیرونی بدنه و داخل کابین، موتور سه سیلندر ۱.۰ لیتری این خودرو که توسط فورد توسعه یافته و در دو نسخه ۹۹ اسبی و ۱۱۸ و ۱۲۷ پوند فوتی ارائه می‌شود و موتور جدید دیزلی ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۳۴ اسب بخار را نیز باید نام ببریم. مهم‌ترین تغییر، استفاده از گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه با فن آوری بالا است که می‌تواند مورد توجه مشتریان اروپایی قرار گیرد زیرا چنین گیربکس‌هایی در این بازار به سرعت گسترش یافته و مشتریان بدان‌ها عادت کرده‌اند.

125 - نسخه جدید خودروی کیا سید
نسخه جدید خودروی کیا سید
220 - نسخه جدید خودروی کیا سید
نسخه جدید خودروی کیا سید

کیا سید یک مدل جی تی اسپرت نیز دارد که از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ پوند فوت سود می‌برد. همانند رقبای اروپایی، این مدل نیز از سیستم تقویتی صدای اگزوز به صورت مصنوعی بهره می‌گیرد. فرمان این خودرو در قسمت پایینی، تخت شده و فرمی اسپرتی یافته است.

کیا سید در نسخه‌های سه و پنج درب هاچ بک و یک مدل استیشن ارائه می‌شود. این خودرو در بازارهای دیگر به صورت خودروهای سراتو و فورته سدان و کوپه به فروش می‌رسد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.