فراخوان گسترده هیوندای برای خودروهایش

فراخوان گسترده هیوندای برای خودروهایش

خودروسازی هیوندای موتور به منظور تعویض موتورهایی که ممکن است بقایای فلزی داخل آنها وجود داشته باشد، برای ۴۷۰ هزار سوناتا در آمریکا فراخوان داد.

این فراخوان شامل مدل سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ سوناتا با موتورهای دو لیتری و ۲.۴ لیتری می‌شود که در کارخانه هیوندای در آلاباما تولید شده اند. این خودروساز اعلام کرد مشکل مذکور باعث بروز تصادف این سدان محبوب نشده است اما یک مشکل تولیدی محسوب می‌شود که ممکن است به موتور آسیب زده و باعث از کار افتادن آن شود.

url 300x215 - فراخوان گسترده هیوندای برای خودروهایش
فراخوان گسترده هیوندای برای خودروهایش

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، هیوندای زمانی متوجه این مشکل شد که گزارشهایی مبنی بر سروصدای موتور از سوی مالکان خودروها دریافت کرد. سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا در ژوئن سال ۲۰۱۵ این موضوع را با هیوندای در میان گذاشت و با اصرار این سازمان بر اینکه احتمال از کار افتادن موتور در سرعت بالا وجود دارد، هیوندای تصمیم گرفت برای سوناتا فراخوان دهد.

هیوندای همچنین برای حدود ۱۰۰ هزار دستگاه خودروهای کوچک اکسنت به دلیل خرابی چراغ ترمز فراخوان داد.

images6 - فراخوان گسترده هیوندای برای خودروهایش
فراخوان گسترده هیوندای برای خودروهایش

فراخوان خودروهای اکسنت مربوط به مدلهای سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ است و ادامه فراخوانی است که در سال ۲۰۱۳ صادر شد. این شرکت در اسنادی که به رگولاتور ایمنی خودروی آمریکا تحویل داد، اعلام کرد هیچ گزارشی از تصادف یا مصدومیت در ارتباط با این مشکل دریافت نکرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.