قیمت‌گذاری مینی کلابمن مدل ۲۰۱۶

مینی برای مدل ۲۰۱۶ از کلابمن کاملاً تجدیدنظر کرده و همراه با افزایش ابعاد، یک چهره جدید و ارزشمندتر از آن ارائه کرده است. به دنبال این طراحی ، یک قیمت‌گذاری جدید نیز توسط مینی اعلام شده است. قیمت مینی کلابمن مدل ۲۰۱۶ از ۲۴ هزار و ۹۵۰ دلار برای مدل استاندارد شروع می‌شود و به ۲۸۵۰۰ دلار برای کلابمن S می‌رسد.

Mini Clubman 2 765x510 - قیمت‌گذاری مینی کلابمن مدل ۲۰۱۶

این مبلغ، جهشی برابر ۲۷۵۵ دلار نسبت به قیمت پایه مدل قبلی کلابمن است. ولی در عین حال، ارزش بیشتری برای خودرو ایجاد شده است. در واقع، کلابمن جدید، بلندتر و عریض‌تر از هر محصول دیگر مینی تاکنون است. همچنین این مدل دارای ۴ در کامل است که اگر درهای مجزای صندوق عقب را نیز حساب کنید، این تعداد به ۶ در می‌رسند. مدل استاندارد مینی کلابمن با یک موتور توربوی ۱/۵ لیتری سه سیلندر با قدرت ۱۳۴ اسب‌بخار همراه است که در کنار آن، یک سیستم گیربکس ۶ دنده دستی با قابلیت مطابقت با دور موتور قرار می‌گیرد. سایر تجهیزات استاندارد شامل مواردی چون سیستم اطلاعات و سرگرمی مینی با نمایشگر ۶/۵ اینچی، کنترل هوای اتوماتیک دوگانه، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، طراحی داخلی چرمی و نوربالای خودکار می‌شوند.

2016 mini clubman front and rear views 526x349 - قیمت‌گذاری مینی کلابمن مدل ۲۰۱۶

در یک سطح بالاتر، کلابمن S با قیمت ۲۸۵۰۰ دلار قرار دارد که در آن موتور توربوی قدرتمندتر ۲ لیتری چهار سیلندر و ۱۸۹ اسب‌بخاری استفاده می‌شود و با یک گیربکس دستی ۶ دنده همراه است. در این مدل، امکاناتی چون صندلی‌های اسپورت، چرخ‌های بزرگتر ۱۷ اینچی، چراغ‌های مه‌شکن و تغییراتی اندک در جلوبندی به چشم می‌خورند.

Mini Clubman 17 765x510 - قیمت‌گذاری مینی کلابمن مدل ۲۰۱۶

البته همانند تمام مدل‌های مینی، این قیمت‌های پایه تنها شروع کار است و طیف گسترده‌ای از پکیج‌های آپشن می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. این پکیج‌ها، علاوه بر تزئیناتی هستند که برای ایجاد ظاهری اختصاصی می‌توان به کار برد. از جمله این آپشن‌ها می‌توان به سیستم راهبری، یک سقف پانوراما، یک سیستم صوتی هارمن-کاردون و یک سیستم تعلیق انطباقی اشاره کرد که در قالب پکیج‌های مختلفی چون پرمیوم، تکنولوژی و اسپورت ارائه می‌شوند.

مینی کلابمن مدل ۲۰۱۶ قرار است تا ژانویه سال آینده میلادی از راه برسد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.