نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران

پژو رنو - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران

احمدرضا نجفی‌منش، با اشاره به تولید خودروهای جدید در دو شرکت بزرگ خودروساز کشور افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است سه محصول پژو ۳۰۱، ۲۰۸ و ۲۰۰۸ در سال آینده به تولید برسند که قیمت این خودروها احتمالا زیر ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

301 - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران 208 - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران 2008 - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران

او گفت: ایران‌خودرو قصد دارد برخی محصولات خود نظیر پژو ۴۰۵ را از رده خارج کند و خودرویی همتراز آن را به تولید برساند که این محصول نیز با برند پژو به بازار عرضه خواهد شد.

دبیر انجمن قطعه سازان درباره فعالیت رنو به عنوان دیگر خودروساز فرانسوی درایران گفت: مذاکرات نهایی برای تولید خودرو کوئید که قیمتی در حدود ۲۰ میلیون تومان خواهد داشت صورت گرفته و به نظر می رسد این خودرو به زودی در ایران خودرو یا سایپا به تولید برسد.

رنو کوئید - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران
رنو کوئید

او همچنین گفت: رنو کپچر یکی دیگر از محصولات رنو است که در ایران به تولید خواهد رسید و به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه خواهد شد.

رنو کپچر - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران
رنو کپچر

نجفی منش افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است رنو داستر که یک شاسی بلند کوچک است نیز در ایران به تولید برسد که به این صورت بر تعداد محصولات تولیدی رنو در ایران افزوده خواهد شد.

رنو داستر - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران
رنو داستر

او گفت: تولید رنو ساندرو به عنوان نسل دوم ال۹۰ در پارس‌خودرو آغاز شده و به زودی تولید رنو کولیوس نیز شروع می‌شود.

رنو ساندرو - نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران
VERSION E3 – ENJOLIVEUR MAGICEO 15 POUCES

رنو ساندرو

دبیر انجمن قطعه‌سازان با اشاره به ارائه تسهیلات ۲۵ میلیونی برای خرید خودرو افزود: اگر مردم در این دور از خرید خودرو بخواهند صف تقاضا برای خودرویی نظیر ال۹۰ تشکیل دهند خودروسازان ما از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت و می توانند به اندازه تقاضای آنان به تولید ال۹۰ بپردازند.

3 نظرات
  1. jkbjdcdc می گوید

    تو این آشغالا یکم پزو۲۰۸ خوبه

  2. farjad می گوید

    اگر ۲۰۰۸ بدن زیر ۵۰ تا خیلی خوبه

  3. علی می گوید

    بجز ۳۰۱ خودروهای خوب و قابل قبولی هست اونم برای تولید سال اول که هنوز جنس بدنه و شاسی عوض نکردن و قطعات چینی بکار نبردن البته برای ما جهان سومی ها خوبن اگر نه مردم هیچ کشوری به رنو و پژو علاقه ندارن برنامه تخته گاز هم فاتحه پژو رو خواند کشور ما هم قراره یک ۳۰ سالی تولید بشه و سرو ته ماشن عوض بشه!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.