سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک

سوزوکی ویتارا یک خودرو کوچک و آفرود است که در نسخه ۲۰۱۶ خود از طراحی خوبی استفاده می‌کند. سوزوکی استرالیا نیز در این خصوص می‌گوید که انتظار دارد این خودرو با استقبال خوب مشتریان مواجه شود و باید بدین نکته نیز توجه داشت که ویتارا بعد از Swift پرفروش‌ترین محصول این کمپانی به حساب می‌آید.

این خودرو ظاهر دلپذیری دارد و شاید در نگاه اول فکر کنید که با یک هاچ‌بک رو به رو هستید اما این خودروی جدید سوزوکی در کلاس کراس‌آورها قرار می‌گیرد و در واقع خودرویی است که برای آفرود ساخته شده اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که قابلیت چهار چرخ متحرک آن تنها در نسخه‌های گران قیمت قرار گرفته است.

2016 suzuki vitara 38 - سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک
سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک
2016 suzuki vitara 34 - سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک
سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک
2016 suzuki vitara 19 - سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک
سوزوکی ویتارا ۲۰۱۶ ؛ خودروی کوچک

این محصول با قیمت ۲۱.۹۹۰ دلار عرضه خواهد شد که قیمت نسخه اتوماتیک (۶ سرعته) آن نیز ۲۳.۹۹۰ دلار خواهد بود که از مشخصات استاندارد آن می‌توان به نمایشگر لمسی با قابلیت مسیریابی، دوربین پشتی، رینگ ۱۷ اینچ آلومینیومی و چراغ روز اشاره کرد و عملا این خودرو بهتر از نمونه‌های مشابه است.

طول ویتارا ۲۰۱۶ حدود ۴۱۷۵ میلی‌متر و ارتفاع آن نیز ۱۶۱۰ میلی‌متر است که در کل کوچک اندام به نظر می‌رسد. در نگاه از کنار، استایل مناسب خودرو جلوه نمایی می‌کند و در نگاه از پشت نیز اصلا نمی‌توان این خودرو را به برادر بزرگ‌تر خود یا همان نسخه اصلی ویتارا شباهت داد و طراحی بخش پشتی و چراغ‌ها کاملا تغییر یافته است.

ویتارا ۲۰۱۶ را یک موتور ۱.۶ لیتری همراهی می‌کند که قادر است ۶۰۰۰rpm را به همراه ۱۵۶Nm ارایه دهد و البته در یکی از نسخه‌های نیز شاهد ۴۴۰۰rpm هستیم. این موتور قادر است تا وزن ۱۰۷۵ کیلوگرمی خودرو را با خود حمل کند و یک جعبه دنده ۶ یا ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک نیز آن را یاری می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.