خودروی مفهومی کمپانی اماراتی زورق موتور

خودروی مفهومی کمپانی اماراتی زورق موتور

کمپانی اماراتی زورق موتور، پیش‌نمایشی از یک خودروی مفهومی مسابقات شن و ماسه نوردی در بیابان‌های این کشور را به زودی معرفی می‌کند. این خودرو در ظاهر تفاوت زیادی با خودروهای باگی داشته و بسیار مدرن‌تر به نظر می‌رسد و بعلاوه به عنوان یک خودروی استاندارد جاده‌ای نیز می‌توان به صورت قانونی تردد نماید.

طبق انتظار این یک خودروی دو دیفرانسیل با وزن کم حدود ۹۵۰ کیلوگرم است. در حالی که یک موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری در زیر کاپوت آن نهفته است. این موتور می‌تواند در دو ستاپ بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ اسب بخار نیروی خروجی داشته باشد. در مدل ۵۰۰ اسبی ما با خودرویی روبروییم که نسبت قدرت به وزن فوق العاده ای در حد مک لارن P1 خواهد داشت.

252 - خودروی مفهومی کمپانی اماراتی زورق موتور
رونمایی از خودروی مفهومی زورق موتور
172 - خودروی مفهومی کمپانی اماراتی زورق موتور
خودروی مفهومی کمپانی اماراتی زورق موتور

سیستم تعلیق این خودرو بین ۳۵ تا ۴۵ سانتی‌متر ارتفاع داشته و باعث مانور مناسب روی هر نوع ناهمواری می‌شود. در مقایسه باید فورد رپتور F150 را با ارتفاع تعلیق ۳۰ سانتی‌متری متذکر شویم. بعلاوه بیشتر قسمت‌های آن از فیبرکربن سبک و مقاوم ساخته شده است.

با وجودی که این یک خودروی آفرود مسابقه‌ای است اما ویژگی‌های رفاهی مناسبی ازجمله سیستم تهویه مطبوع برای آن درنظر گرفته شده است. قیمت این خودرو از ۸۰ تا ۱۶۰ هزار دلار پیش‌بینی می‌شود و از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی تحویل آن آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.