فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z

فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z

خودروی هیبریدی هوندا CR-Z یک تغییر چهره بسیار ملایم را در مدل ۲۰۱۶ پذیرا خواهد شد. این تغییرات با بهبودهایی در بخش تجهیزات و لوازم نیز همراه می‌شود اما بخش پیشرانه را دربر نمی‌گیرد. این خودرو در ماه سپتامبر با ۲۵ درصد کاهش فروش در بازار ایالات‌متحده، تنها ۲۲۰۵ دستگاه به فروش رسیده است.
با نگاهی دقیق به مدل جدید، تغییراتی در سپر جلو با هواکش‌های مشبک و جلوپنجره هشت ضلعی بزرگ مشکی رنگ و عناصر تیغه مانند را خواهید یافت. چرخ‌های آلیاژی ۵ پره و سپر جدید عقب که از نظر طراحی، شباهت‌هایی با خطوط روی سپر جلو دارد از دیگر تغییرات هوندا CR-Z جدید خواهند بود.

84 - فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z
فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z
210 - فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z
فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z
38 - فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z
فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z
62 - فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z
فیس لیفت خودروی هیبریدی هوندا CR-Z

در داخل کابین، شاهد دستگیره‌های جدید، قاب جدید و کنسول مرکزی جدید، ترمز دستی الکتریکی و حذف ترمزدستی قدیمی برای بهبود و افزایش فضای داخلی، کنسول بین صندلی‌ها همراه با محفظه ذخیره‌سازی لوازم خواهید بود. طیف جدیدی از لوازم از قبیل سیستم استارت دکمه‌ای و ورود هوشمند بدون کلید و دکمه استارت-توقف و نمایشگر ۷ لینچی لمسی برای سیستم صوتی به تجهیزات مدل پایه به‌صورت استاندارد افزوده شده‌اند.

در مدل EX-L به‌عنوان تریم رده بالای این خودرو نیز، تجهیزاتی چون گرم‌کن برای صندلی‌های و روکش چرم با دوخت به رنگ متضاد و سیستم ناوبری همراه با سایر تجهیزات سرگرمی اضافی را دریافت خواهید نمود.

پیشرانه هوندا CR-Z دست‌نخورده باقی مانده است. موتور ۱.۵ لیتری بنزینی ۱۳۰ اسبی که در همراهی با یک موتور الکتریکی از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT سفارشی انجام وظیفه می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی با گیربکس دستی در مدل LX به ۶.۹ لیتر و با گیربکس CVT به ۶.۴ لیتر می‌رسد. قیمت هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۶ که فروش آن از همین امروز آغاز شده با قیمت پایه ۲۰۲۹۵ دلار خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.