فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

شکوهی مدیربازاریابینماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران اعلام کرد: شرایط ویژه خرید آنلاین که در راستای طرح تکریم مشتریان از ابتدای آبانماه سال جاری آغاز شده بود دو­شنبه ۱۸ آبانماه به پایان خواهد رسید. استفاده از مزایای فروش اینترنتی، کاهش قابل توجه فرآیندهای زمانبر فروش و افزایش سرعت در خرید و همچنین دسترسی آسان متقاضیان به سیر مراحل خرید محصولات این برند اصیل و اروپایی است که ۱ درصد تخفیف ویژه خرید اینترنتی نیز از جمله مزایای خاص این سامانه می­باشد که از ابتدای آبان ماه ۱۳۹۴ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

urjnpqkrz7tzniylgo18 300x110 - فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان
فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

شکوهی افزود: در این نوع فروش، جهت افزایش اطمینان خاطر خریداران پیش بینی شده است تا بلافاصله بعد از ثبت قرار داد در سامانه اینترنتی شرکت، کارشناسان فروش با متقاضیان تماس بگیرند و فرایند نهایی خرید را تکمیل کنند.

همچنین نزدیک ترین شعبه و یا نمایندگی نگین خودرو به محل سکونت متقاضی نیز مسوول پاسخگویی و انجام فرایند تحویل خودرو و مدارک به مشتریان خواهد بود.

Renault Duster - فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان
فروش اینترنتی محصولات نگین خودرو تا دوشنبه ۱۸ آبان

در طرح خرید اینترنتی، سفران در ۲ تیپ، فلوئنس در ۳ تیپ، اسکالا در ۴ تیپ، سیمبل در ۲ تیپ، داستر در ۳ تیپ و کولئوس محصولاتی هستند که به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه، امکان خرید اینترنتی آنها برای متقاضیان فراهم شده است.

به گفته وی خریداران می‌توانند همه روزه با مراجعه به سایت رسمی شرکت نگین خودرو – صفحه فروش اینترنتی به آدرس www.neginkhodro.com  نسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.