اعلام شرایط فروش ویژه محصولات ۲۰۱۶ کمپانی رنو

اعلام شرایط فروش ویژه محصولات ۲۰۱۶ کمپانی رنو

فروش ویژه محصولات ۲۰۱۶ رنو با تحویل ۳۰ روزه برای نخستین بار در فصل پاییز آغاز شد. این شرایط در حالی اعلام شد که پیش از این، با درخواست علاقمندان به نهمین خودرو ساز بزرگ جهان، پیش‌فروش مشارکتی این محصولات آغاز شده بود که در نوع خود فرصت مناسبی برای سرمایه گزاری با سود ۳۲ درصد در بازار خودرویی کشور است و همچنان ادامه دارد.

شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: برای نخستین بار در سال جاری فروش محصولات ۲۰۱۶ نگین خودرو با قیمت قطعی آغاز شده است و در این طرح فروش ویژه خودرو های سیمبل و داستر ۴WD نیز با قیمت قطعی به فروش می رسند. سفران ۶ سیلندر cc ۲۵۰۰ و ۴ سیلندر cc۲۰۰۰، فلوئنس cc۲۰۰۰ اتواتیک فول، اسکالا هاچ بک cc۲۰۰۰ و cc۱۶۰۰ خودرو هایی هستند که با مدل ۲۰۱۶ و قیمت قطعی در این طرح فروش ویژه به علاقمندان محصولات این برند اصیل و اروپایی عرضه خواهند شد.

475691482816982489 300x158 - اعلام شرایط فروش ویژه محصولات ۲۰۱۶ کمپانی رنو
اعلام شرایط فروش ویژه محصولات ۲۰۱۶ کمپانی رنو

وی افزود: در شرایط جدید، محصولات ۲۰۱۵ رنو نیز با تحویل ۱۰ و ۲۰ روزه به فروش می رسند و پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی نیز به صورت تحویل فوری به بازار عرضه می شود.

شکوهی همچنین اعلام کرد: به جهت رفاه حال مشتریان این برند اصیل و اروپایی، در شرایط جدیدی که اعلام شده است هزینه شماره گذاری خودرو ها از مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری کسر شده است و این هزینه در زمان شماره گذاری توسط مشتری پرداخت خواهد شد.

در این طرح تمامی محصولاتی که توسط نگین خودرو به بازار عرضه می شوند  با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسند و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانیwww.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.