نسخه ویژه پاگانی هوایرا برای مانی خوشبین

شکی نیست که نشستن پشت فرمان پاگانی هوایرا فوق تصورات من و شما و بسیاری از مردم دنیاست اما این موضوع برای مانی خوشبین صدق نمی‌کند. تاجر، کلکسیونر ماشین و سرمایه‌گذار مشهور ایرانی، همین چند روز پیش در اینستاگرام خود از خودروی آینده‌اش که جدیدترین نسخه ویژه الهه بادها باشد رونمایی کرد، پاگانی هوایرا هرمس. این خودرو قرار است به کلکسیون رویایی خوشبین شامل بوگاتی ویرون منصوری وینچرو، بوگاتی ویرون استاندارد، مک‌لارن P1، پورشه ۹۱۸، سه دستگاه مرسدس SLR، رولزرویس فانتوم روباز و سایر خودروهای خانواده خوشبین بپیوندد.

PaganiHermes1 526x513 - نسخه ویژه پاگانی هوایرا برای مانی خوشبین

آقای خوشبین با پست این تصویر جدا از بیان هیجان‌زدگی‌اش نسبت به هرمس از بعضی جزئیات این نسخه نیز پرده برداشت. در این تصویر با خودرویی کربنی با قسمت‌هایی نارنجی رنگ روی سقف و قسمت‌های پایینی‌اش روبه‌رو هستیم.

Pagani Huayra Hermes Edition 02 526x395 Copy - نسخه ویژه پاگانی هوایرا برای مانی خوشبین

این نسخه که «هرمس ادیشن» نامیده می‌شود در کنار دیگر نسخه خاص هوایرا با نام ۷۳۰s قرار می‌گیرد؛ اما راستش «ویژه» نامیدن این‌ها چندان درست نیست چراکه پاگانی به خاطر ساخت خودروهایی مطابق میل خریدارانش شناخته شده است و این‌گونه هر مدلی که فروش می‌رود یک نسخه خاص به شمار می‌رود.

Pagani Huayra Copy - نسخه ویژه پاگانی هوایرا برای مانی خوشبین

هوایرا مجهز به یک پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۰ لیتری مرسدس AMG است که با کمک توربوشارژر دوقلو و تنظیمات ویژه، ۷۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صدان ۳.۰ ثانیه و بیشینه سرعت آن نیز ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. قیمت این خودرو هم بیش از ۱.۳ میلیون دلار می‌باشد.

Huayra prototype 526x285 Copy - نسخه ویژه پاگانی هوایرا برای مانی خوشبین

و اما بر اساس آخرین اظهارات کمپانی مبنی بر ساخت نسخه‌ای روباز از خودروی دست‌سازش و انتشار تصاویری دیوانه کننده از آن توسط جاسوسان دوربین به دست، احتمالاً تولید پاگانی هوایرای قدیمی متوقف شده است.

pagani huayra roadster 01 500x353 Copy - نسخه ویژه پاگانی هوایرا برای مانی خوشبین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.