تماشا کنید : هیوندای سوناتا مدل 2016

هیوندای سوناتا یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کمپانی هیوندای موتور در سال‌های گذشته به‌شمار می‌آید. سابقه تولید این خودرو به سال ۱۹۸۵ بر می‌گردد. نسل ششم سوناتا دیگر یک خودرو فول سایز شناخته می‌شود.این خودرو در طول ۳۰ سال تعیرات بسیار زیادی کرده است.یکی از محبوبترین خودروهای تولیدی کمپانی هیوندای موتور بوده و همواره از پر فروش ترین خودرو های این کارخانه ماشین سازی می باشد که تاکنون ۳۰ سال است که از تولید اولین نسل آن (۱۹۸۵) می گذرد. تصویر زیر در یک نگاه نسل های سوناتا تا امروز را نمایش می دهد.هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۶ در بازار رقیبانی همچون میتسوبیشی گالانت و هوندا اکورد را دارد.

با تکیه بر طراحی کاربردی نیروی پیشرانه مناسب و کیفیت بالا ، سوناتا یکی از کلیدهای موفقیت و محبوبیت برند هیوندا در سرتاسر جهان شد. و حالا هیوندا با عرضه مدل ۲۰۱۶ سوناتای خود با طراحی کاملا جدید و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز قصد دارد بار دیگر محبوبیت این خودرو را افزایش دهد.

مدل پایه سوناتا ۲۰۱۶ از موتور ۴. ۲ لیتری ۴ سیلندری با ۱۸۵ اسب بخار نیرو استفاده می کند که در مدل ۲T این خودرو موتور توربو شارژ با توربین کوچکتر که ۲۴۵ اسب بخار نیرو تولید می کند دارد. در هر ۲ حالت خودرو مجهز به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با کنترل دستی شیفت سونیک با انتقال نیرو به چرخ های جلو است.هیوندای سوناتا در سال ۲۰۱۶ با تیپ های SE , Sport ,  Eco ,  Limited,  Sport 2.0T  ,Limited 2.0T وارد بازار شده که برای همه مدل های آنها پکیج تکمیلی ارائه شده که در ادامه با کلیک بر روی معرفی خودرو می توانید این  سه پکیج و سایر اطلاعات خودرو را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید.

مشاهده فیلم خودروی هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۶

معرفی بررسی کامل خودروی هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۶

2016 hyundai sonata technology 2 - تماشا کنید : هیوندای سوناتا مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.