آغاز فروش خودروی کیا اپتیما JF توسط اطلس خودرو

آغاز فروش خودروی کیا اپتیما JF توسط اطلس خودرو

کیا اپتیمای ۱۵ ساله، جای پای خود با تولید خودروهای شیک و مدرن محکم تر کرده است. در سال ۲۰۱۴ جزئیاتی برای زیبایی ظاهری خودرو در نظر گرفته شده بود. چراغ های LED در بالای چراغ های جلو و چراغ های مه شکن چهار تایی و پنجره مشبک رادیاتور با سبک معروف به پوزه ببر با برجستگی بیشتر به رنگ مشکی پیانویی که تا قاب چراغ ها، امتداد یافته اند، از جمله همین جزئیات می باشند.

155 - آغاز فروش خودروی کیا اپتیما JF توسط اطلس خودرو
آغاز فروش خودروی کیا اپتیما JF توسط اطلس خودرو
چرخ های ۱۶ تا ۱۸ اینچی آلومینیومی هم با طراحی قدیمی و کلاسیک، هماهنگی خوبی با بدنه دارند. روکش کروم دستگیره درها و آینه های گرم شونده جانبی مجهز به چراغ راهنما را نیز باید به این فهرست افزود. سقف تمام شیشه ای، نور کافی را به کابین وارد می کند. طراحی چراغ های عقب کمی تغییر کرده اند و لوله اگزوز دوتایی در دو طرف هم، جلوه ای اسپرت به این خودرو بخشیده است.

اکنون شرکت کیا به سطحی رسیده که خودروهای آن بهبود مستمر و کیفیت بالاتری را ارائه می کنند. حالا دوقلوهای کره ای یعنی هیوندای و کیا، بازارهای جدید و سخت تری را هم می آزمایند. خودروهای بزرگ تر و لوکس تر. کیا اپتیما از سال ۲۰۰۰ وارد چرخه محصولات کیا شد. سال گذشته این خودرو در آمریکا فروش باورنکردنی ۱۵۰ هزار دستگاه را تجربه کرد.

شرکت اطلس خودرو برای اولین بار فروش فوری با تحویل ۳۰ روزه کیا اپتیما JF را آغاز نمود .

233 - آغاز فروش خودروی کیا اپتیما JF توسط اطلس خودرو
آغاز فروش خودروی کیا اپتیما JF توسط اطلس خودرو
2 نظرات
  1. Arman می گوید

    با سلام
    تفاوت دو مدل TF , JF چیه؟
    چون JF که ۲۰۱۶ هست و TF هم ۲۰۱۶ داره

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام خدمت کاربر عزیز آرمان
      من این مدل رو دقیقا اطالاعات ندارم در موردش و لی اگر از نظر حجم موتور بشه معادل قرار داد.در صفحه زیر مدل ۲۰۱۶ این خودرو مغرفی شده است به تفکیک مدل
      معرفی کیا اپتیما مدل ۲۰۱۶
      https://arvandplak.ir/38970/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-2016.html

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.