فروش خودروی سابرینا با وام ۴۰ میلیون تومانی

فروش خودروی سابرینا با وام ۴۰ میلیون تومانی

فردین قنبری، مدیرعامل نیرو خودرو آسیا که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش محصولات «دیار خودرو» را بر عهده دارد می گوید برای خرید خودروهای روز این شرکت تسهیلات ویژه ای در اختیار خریداران قرار می گیرد. وی با بیان این مطلب افزود: شرکت تسهیلات ۳۰ و ۴۰ میلیون تومانی برای خریداران در نظر گرفته است که مشتریان می توانند تا ۸۰ درصد مبلغ خودرو را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

image news 30817 - فروش خودروی سابرینا با وام ۴۰ میلیون تومانی
فروش خودروی سابرینا با وام ۴۰ میلیون تومانی

وی ادامه می دهد: نرخ سود تسهیلات ۱۶ درصد و تحویل قطعی خودرو به مشتری ظرف ۳۰ روز صورت می گیرد. اقساط در نظر گرفته شده هم تا ۴۸ ماه قابلیت بازپرداخت دارد.قنبری در خصوص دیگر تسهیلات ارائه شده توسط نیرو خودرو آسیا گفت: مشتری هر تعداد قسط که بخواهد و با هر رقمی می تواند بپردازد و سررسید چک ها برای راحتی بیشتر هر ۳ ماه، ۴ ماه و ۶ ماه یکبار تعیین شده است.

مدیرعامل نیرو خودرو آسیا اضافه کرد: در هر گروه از خودروها طی ۳ جدول ارائه شده توسط شرکت، شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است که مشتری بتواند با شرایطی مورد نظر خودش دست به خرید خودرو بزند.وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح مذکور ۲ خودروی پر فروش «دیار خودرو» به نام های وانت «وینگل ۵ » و «سابرینا هاچ بک» به متقاضیان فروخته می شود.

ataz7nob90gpnoywyse14 300x131 - فروش خودروی سابرینا با وام ۴۰ میلیون تومانی
فروش خودروی سابرینا با وام ۴۰ میلیون تومانی
1 نظر
  1. حامد می گوید

    سلام اطلاعاتی در خصوص خرید خودروها به صورت شرایطی دارم دارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.