آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل 2016

آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل ۲۰۱۶

ام جی GSاز ظاهری بسیار خشن، بروز و مدرن برخورداراست که این شاید اولین فاکتوری باشد برای مقابله با اسپورتج و توسان، که ام جی به خوبی متوجه آن شده است. چیدمان داخلی ام جی GS از ویژگی‌های لوکس و اسپرتی برخوردار است و کیفیت متریال بکار رفته در آن خوب بوده و از صفحه نمایشگر LCS مناسبی نیز بهره می‌برد.

mg gs - آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل 2016
آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل ۲۰۱۶
21707 MG GS 1 - آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل 2016
آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل ۲۰۱۶

این خودر با  موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری (۱۹۹۵ سی سی) عرضه می‌شود که توربوشارژ نیز روی آن نصب شده و می تواند حداکثر ۲۲۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و ۳۵۰ نیوتن متر در بین ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه را تولید کند. پیشرانه دیگر این خودراز نوع ۱.۵ لیتری و توربوشارژ بوده و توان خروجی آن برابر با ۱۶۷ اسب بخار و گشتاورش نیز معادل ۲۵۰ نیوتن متر است.

جعبه دنده بکار رفته روی این خودرو از نوع ۶ سرعته تیپ ترونیک دو کلاچه است که تمامی نیروی تولید شده را به هر چهارچرخ منتقل می کند. البته این خودرو در نوع تک دیفرانسیل (جلو) نیز عرضه شده اما مدیاموتورز نسخه دو دیفرانسیل را وارد خواهد کرد. در این مدل طبق ادعای سازنده، شتاب صفر تا صد کیلومتر آن ۸.۶ ثانیه و مصرف سوختش به صورت ترکیبی ۸.۳ لیتر است که این مقدار سوخت از باک ۵۵ لیتری و با استاندارد یورو ۵ سوخته می شود.

سایز چرخ‌ها در این خودرو مناسب است. ریل‌های سقفی به کار رفته در این خودرو قابل استفاده بوده و دنباله‌های شیشه‌های عقب نیز به نحو لطیف و دقیقی ساخته و پرداخته شده‌اند. لوگوی بزرگ MG بر روی جلوپنجره کوچک آن جای گرفته است و اجزای کرومی در سپرها به کار رفته است. ابعاد ام جی GS 4500 میلیمتر طول، ۱۸۵۵ میلیمتر عرض و ۱۶۹۹ میلیمتر ارتفاع دارد.

مدیاموتورز نمایندگی رسمی محصولات ام جی در ایران برای اولین بار فروش ام جی GS مدل ۲۰۱۶ ویژه آذرماه ۹۴ را با شرایط تحویل فوری آغاز نمود .

235 - آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل 2016
آغاز فروش خودروی ام‌جی GS مدل ۲۰۱۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.