معرفی خودرو بیوک با لاکراس 2017

لس‌آنجلس؛ آمریکا. تا چشم کار می‌کند جمعیت است و عکاس و چند مرد خوش‌پوش. زنی میانسال با لباسی رسمی روی یک استوانه بزرگ که چند سانتی‌متری از سطح زمین اطراف مرتفع‌تر است ساده و صمیمی ایستاده است. نفس در سینه حبس می‌شود. قرار است سه پرچم سرخ و سفید و لاجورد بالا روند و بیوک، خودروساز مشهور آمریکایی از مدل کاملا جدید سدان محبوب خود لاکراس رونمایی کند.

2017 Buick LaCrosse 04 516x3441 - معرفی خودرو بیوک با لاکراس 2017

ماری بارا مدیر قدرتمند جنرال‌موتورز همراه با مدیر خندان بیوک مقابل دوربین عکاسان می‌آیند و در میان فلاش دوربین‌ها پرده از شی‌ء پوشیده برمی‌دارد. لاکراس ۲۰۱۷ چهره‌اش مشخص می‌شود و دوربین‌ها یک صدا غریو شادی برمی‌دارند.

2017 Buick LaCrosse 516x344 - معرفی خودرو بیوک با لاکراس 2017

بدنه لاکراس با همان فرم همیشگی بیوک در طراحی و منطبق بر سبک و سیاق خودروهای روز، به حضار معرفی می‌شود. این مدل به‌ویژه در بخش دماغه و جلوپنجره آبشارمانند آن به‌طور آشکار به مفهومی آوینیر شبیه است. ما در هنگام تماشای لاکراس ۲۰۱۷ بازی خطوط بر روی بدنه را به‌وضوح می‌بینیم. خطی که از جلوپنجره و چراغ‌ها آغاز می‌شود و تا میانه بدنه امتداد می‌یابد. خط دیگر که پایین‌تر از خط اول و به شکلی خفیف رسم شده از درب جلو تا روی گلگیر عقب امتداد می‌یابد و سپس با موجی نرم به روی چراغ‌های عقب می‌لغزد. خط دیگری نیز از تیزی انتهایی چراغ‌های عقب تا بالای گلگیر عقب کشیده شده و این‌گونه طرح بیوک کامل شود.

نسل سوم لاکراس درازتر، پهن‌تر و کوتاه‌تر از نسل قبلی است و در بخش وزن نیز با کاهشی به میزان ۱۳۶ کیلوگرم مواجه شده است. یک نوار پهن کرومی و براق نیز پایین درب‌ها و در فاصله دو چرخ خودرو کشیده شده که به زیبایی کناره لاکراس افزوده است. البته در سپر جلو نیز ردی از این نوار کرومی دیده می‌شود. همچنین سپر عقب و مابین دو دریچه بیضی شکل و کرومی اگزوز را نواری از همین جنس به هم متصل نموده است. شکی نیست که بیوک با این طرح تنها به لوکس بودن لاکراس فکر کرده و این نگرش در جای‌جای خودرو قابل مشاهده است. بیوک با استفاده از مواد صداگیر و جذب‌کننده نویز برای این مدل کابینی بی‌صدا و آرام طراحی نموده و به مدد سیستم تعلیق ۵ اتصاله در عقب و هایپراستروت‌ها در جلو توانسته سواری لذت‌بخشی برای سرنشینان لاکراس به ارمغان آورد. البته خریداران می‌توانند با انتخاب گزینه کنترل الکتریکی “کمک‌فنرهای بادی ” خودروی خود را مابین دو حالت اسپرت یا مسافرتی تنظیم کنند.

لاکراس جدید که سدانی دیفرانسیل جلو است از یک موتور ۳.۶ لیتری و شش سیلندر کاملاً جدید و مشابه با کادیلاک XT5 بهره برده و با استفاده از سیستم حرکت/ توقف مصرف سوخت مناسبی خواهد داشت. جنرال‌موتورز اعلام نموده این پیشرانه قادر است ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۳ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. همچنین خریداران می‌توانند لاکراس را به صورت سفارشی به سیستم ۴ چرخ متحرک مجهز نمایند.

2017 Buick LaCrosse 05 516x3441 - معرفی خودرو بیوک با لاکراس 2017

داخل خودرو به‌طور کامل بازطراحی شده و با استفاده از چرم، چوب و مواد باکیفیت، به شکل زیبایی پذیرای شماست. این را نیک ریچاردز مدیر روابط عمومی برند بیوک می‌گوید و اعلام می‌کند: نسخه ۲۰۱۷ بیوک لاکراس سبک‌تر، زیباتر و قدرتمندتر از نمونه‌های پیشین است. لاکراس به مدد پیشرانه کم سروصدا و استفاده از مواد عایق در درب‌ها، شیشه‌ها و درزهای ۴ گوشه بدنه، کابین بسیار راحت و جالبی دارد و سرنشینان می‌توانند زمان مفرحی را در این کابین بگذرانند. داشبورد به‌صورتی آبشارگون به سمت پایین کشیده شده و در جای جای آن مکان‌هایی برای قراردادن اشیا تعبیه شده است. برای تزئینات داخلی، سه تریم مختلف تدارک دیده شده و همه آنها از سیستم روشنایی محیط با نام “ماه روشن” برخوردارند. همچنین لاکراس از سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دو منطقه‌ای، سیستم صوتی پیشرفته بوس، فرمان گرم شونده و سانروف بهره می‌برد.

هنوز زمان دقیق معرفی و قیمت لاکراس ۲۰۱۷ اعلام نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.