معرفی مقرون به صرفه‌ترین مدل تسلا

تسلا برای آن دسته از علاقه‌مندانش که نمی‌توانند بهای بالای مدل‌های کراس اوور جدید X را برعهده بگیرند، مدلی با قیمتی بسیار ارزان‌تر را معرفی نموده است.

Tesla Model X7 526x279 - معرفی مقرون به صرفه‌ترین مدل تسلا

در حالی که مدل X P90D تسلا، با قیمت ۱۳۲ هزار یا ۱۴۲ هزار با پکیج سرعت Ludicrous به فروش می‌رسد، مدل ارزان قیمت ۷۰D با کاهشی ۵۲ هزار دلاری، تنها ۸۰ هزار دلار قیمت دارد. تازه اگر اعتبار ۷۵۰۰ دلاری فدرال و تخفیف ۲۵۰۰ دلاری ایالت کالیفرنیا را نیز بدان بیافزاییم، برای مشتریان تسلا در این نقطه از جهان، این خودرو تنها ۷۰ هزار دلار تمام می‌شود.

Tesla Model X1 526x302 - معرفی مقرون به صرفه‌ترین مدل تسلا

مدل پایه ۷۰D تسلا X دارای ۵ صندلی است و اگر طرح شش صندلی را انتخاب نمایید، ۳۰۰۰ دلار و اگر ۷ صندلی را برگزینید ۴۰۰۰ دیگر باید پرداخت کنید. گزینه‌های دیگر چون تهویه و پکیج هوای سرد با قیمت ۱۰۰۰ دلار و تعلیق قابل تنظیم با هزینه ۲۵۰۰ دلار و سیستم رانندگی خودکار با ۲۵۰۰ دلار و سیستم صوتی پیشرفته‌تر با قیمت ۲۵۰۰ دلار نیز قابل سفارش می‌باشند. حتی اگر تمام گزینه‌های آپشن ها را تیک بزنید، هنوز قیمت زیر ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

tesla order 516x375 - معرفی مقرون به صرفه‌ترین مدل تسلا

تسلا مدل X 70D از یک مجموعه باتری ۷۰ کیلووات ساعتی بهره می‌گیرد که برد آن را با هر بار شارژ کامل به ۳۵۴ کیلومتر می‌رساند. در حالی که شتاب صفر تا ۹۶ آن ۶ ثانیه و بیشینه سرعت آن هم ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.