بخشنامه فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو – مدل 2016

به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ نماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران پس از اسقبال گسترده علاقمندان این برند اصیل و اروپایی در طرح پاییز طلایی رنو و اتمام این طرح، شرایط متفاوت فروش محصولات خود را در روز های پایانی فصل پاییز اعلام کرد.

این شرایط در حالی از سوی نماینده رنو اعلام شد که در مقایسه با شرایط فروش پیشین، با درخواست علاقمندان به نهمین خودرو ساز بزرگ جهان، شرایط فروش اقساطی فلوئنس فول و نیمه فول ۲۰۱۶، کولئوس نیمه فول، داستر PH2 و سیمبل نیز اعلام شده است.

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو در این شرایط جدید، قیمت و نحوه فروش محصولات شرکت نیز تغییر داشته و تنوع بی سابقه شرایط خرید برای مشتریان فراهم شده است.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود: به جهت رفاه حال مشتریان این برند اصیل و اروپایی، در شرایط جدیدی که اعلام شده است هزینه شماره گذاری خودرو ها از مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری کسر شده است و این هزینه در زمان شماره گذاری توسط مشتری پرداخت خواهد شد.

شکوهی اضافه کرد: رنو داستر، ستاره محصولات رنو در ایران نیز در این شرایط فروش با بیمه بدنه رایگان به فروش می رسد و تسهیلات ۶ الی ۲۴ ماهه نیز برای دیگر خودرو ها پیش بینی شده است. همچنین رنو فلوئنس MT، که از سوی ISQI محبوبترین خودروی سدان زیر ۱۰۰ میلیون تومان لقب گرفته است با شرایط اقساطی ۱۰ ماهه بدون کارمزد عرضه می شود.

برای نخستین بار، تمامی محصولات در این طرح به صورت ۷ و ۱۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و تنها سفران ۲۰۰۰ سی سی است که ۲۰ روزه تحویل می شود.

در این طرح تمامی محصولاتی که توسط نگین خودرو به بازار عرضه می شوند  با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسند و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

شرایط فروش محصولات ۲۰۱۶ رنو به شرح زیر می باشد

بخشنامه فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو مدل 2016 - بخشنامه فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو - مدل 2016

نکات مورد توجه مشتریان: ۱۰ % از مبلغ پرداختی توسط  ۱۰  کلیه قیمت ها به تومان می باشد.    هزینه های شماره گذاری شامل عوارض شهرداری، هزینه اداره دارایی و فیش مشتری حذف گردیده و خریدار شخصا متعهد به پرداخت این مبلغ در محل شماره گذاری می باشد.  هزینه شماره گذاری خودرو های مدل  بصورت تقریبی محاسبه شده است ، لذا دریافت و پرداخت مابه التفاوت با اعلام رقم دقیق در زمان صدور دعوت نامه (یا تحویل ۲۰۱۵کولئوس خودرو) صورت می پذیرد.   کلیه محصولات فوق با گارانتی شرکت نگین خودرو ارائه خواهد گردید .    هزینه بیمه شخص ثالث کلیه خودرو ها به عهده شرکت می باشد.     هزینه مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار می باشد که در قیمت قطعی خودرو محاسبه گردیده است.     ۱۸ % به خریدار پرداخت خواهد شد.    کلیه مبالغ مربوط به خرید ۱۸در صورت تاخیر شرکت در تحویل خودرو در زمان مقرر،جریمه تاخیر با نرخ  نقدی خودرو می بایست فقط به نام و به حساب بانکی شرکت توسعه خدماتی بازرگانی نگین خودرو ایرسا  واریز شده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال واریزمبالغ به غیر ندارد.    دریافت مبالغ خارج از بخشنامه تحت هر عنوانی غیر مجاز بوده و تخلف محسوب می شود.     استفاده از تسهیلات موضوع این بخشنامه موکول به تکمیل و تایید کلیه مدارک درخواستی شرکت لیزینگ طرف قرارداد می باشد و در صورت عدم تایید مدارک، خریدار می تواند اقدام به خرید نقدی نماید و در صورت انصراف، وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.   قراردادهای اقساطی با همکاری شرکت لیزینگ طرف قرارداد شرکت توسعه خدماتی بازرگانی نگین خودرو ایرسا منعقد می گردد. لذا  اسناد و مدارک خودروهای فروخته  شده به روش اقساطی در رهن شرکت لیزینگ طرف قرارداد بوده که پس از تایید و تسویه حساب با شرکت لیزینگ فک رهن خواهدشد.   در فروش اقساطی با استفاده از شرایط لیزینگ، بیمه بدنه و هزینه ترهین به عهده خریدار بوده که در زمان اخذ چکهای تسهیلات، بصورت چک با موعد سررسید یکماهه دریافت خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.