بررسی مرسدس بنز G63 AMG 6×6 مدل 2014

2014 mercedes g63 6 x 6 b 800x0w - بررسی مرسدس بنز G63 AMG 6x6 مدل 2014

خودروی مرسدس بنز ۶ چرخ  G63 AMG  ،بسته به نوع سلیقه اتان خوب یا بد، فراتر از مسخره است. براساس مدل G-Class در سال ۲۰۱۴، اما با کلی ارتقا، ۶×۶ با پنج دیفرانسیل، برچسب قیمت ۶۱۵,۰۰۰ دلار و شرایط لازم برای جاده های آف رود عرضه که با آمدنش موجب ضعیف شدن مدل اصلی هامر H1 شده است. این موضوع کمپانی Carlsson، تیونر مشهور و معروف مرسدس بنز را از بالا آمدن در این بازی منصرف نکرد؛ ارتقای قدرت قابل توجه و خاص خودرو، سفارشی ساختن اغراق آمیز طراحی داخلی و ساخت G63 AMG 6×6 از جمله تغییرات این کمپانی است. G-Class با ارایه توانمندی بیشتر و مطابق با مد روز و نیز، شکست رکورد فروش به خط تولید رسید. جالب است بدانید که طراحی شاسی این خودرو به سال ۱۹۷۹ برمی‌گردد؛ با نگاه به ۴۰ سال طراحی منحصر به فرد کمپانی مرسدس بنز در طراحی خودروهای تولیدی خود، متوجه تغییرات ارتقایافته و لوکس این خودروی زیبا می‌شوید.

mercedes g63 6 x 6 b 4 800x0w - بررسی مرسدس بنز G63 AMG 6x6 مدل 2014

با پرداخت مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ دلار می‌توانید سخت افزار آف رود ارتقا یافته و چیزهایی که به جذابیت این زیبای آلمانی می‌افزاید، برای خودروی خود خریداری کنید. اما اینها Carlsson را راضی نکرد؛ وجود شش  تایر، پنج دیفرانسیل قابل قفل مجزا، توانایی پنچر کردن و پر کردن تمام تایرها از طریق یک تلمبه فشار هوای بزرگ، و عملکرد نسبتا خوب در رسیدن از شتاب صفر تا صد در ۷.۸ ثانیه، موتور ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری مجهز به توربوشارژر دوگانه دست ساز AMG که قدرتی معادل ۵۴۴ اسب بخار و گشتاوری حدود ۷۶۱ نیوتن متر نیرو تولید می کند، از تجهیزات سخت افزاری هستند که مدل AMG  ۶×۶  برای داشتن آن به خود می‌بالد؛ گفتنی است که وزن این هیولا حدود ۴,۰۸۲ کیلوگرم است.

mercedes g63 6 x 6 b 2 800x0w - بررسی مرسدس بنز G63 AMG 6x6 مدل 2014

زمانی که صحبت از خودروهای کمپانی مرسدس بنز می‌شود، کمپانی Carlsson تنها به خوب بودن کفایت نمی‌کند. افزایش قدرت ارتقا یافته موتور این زیبای آلمانی از ۵۴۴ اسب بخار به ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی به ۹۰۰ نیوتن متر افزایش یافته است؛ این میزان افزایش به دلیل  ارتقای ECU   و زمان احتراق مناسب و نیز، فشار کامل پدال گاز است؛ همه چیز در این خودرو با ارتقای قدرت موتور پایان نمی یابد؛ Carlsson همچنین برای طراحی داخلی نیز، شهرت دارد و چندین آپشن سفارشی به G63 AMG 6×6 اضافه کرده است. روکش چرم داخلی چشمگیر و با کیفیت بسیار بالا است که جایگزین روکش چرم متداول Carlssonشده است. همچنین در بخشی از طراحی داخلی نیز، از چرم Alcantra  استفاده شده است؛ Carlssonمدعی است که هر رنگ از این چرم و تیپ وجود دارد.

mercedes g63 6 x 6 b 5 1600x0w 683x1024 - بررسی مرسدس بنز G63 AMG 6x6 مدل 2014

همچنین در این پکیج از چوب خاص و فیبر کربن بدنه نیز، استفاده شده است. همچنین در این پکیج امکان انتخاب رنگ سفارشی دلخواه برای خریداران وجود دارد. در حالی که این خودروی ۶۰۰,۰۰۰ دلاری باید مشتریان خود را از تجهیزات لوکسش بهره مند گرداند، Carlsson قصد دارد تا تعداد بیشتری از این خودرو را در خط تولید خود قرار دهد. کفی های چرم گوسفند مرینو سطحی از راحتی رولزرویس برای پاهای سرنشینان و نیز، کفی تمام جیر برای استراحت پاها وجود دارد. وجود رکاب هاب آبی رنگ از جنس فولاد زنگ با لوگویCarlsson برای خوش آمدگویی به مسافران این خودرو جهت بالا رفتن از این ماموت و وارد شدن به آن از دیگکر خصوصیات این زیبای آلمانی است. سایر اجزای داخلی کوچک قابل لمس آن شامل شاسی های آلومینیومی قفل درب و پدال های پایی آلومینیمی است.

mercedes g63 6 x 6 b 3 1600x0w 1024x682 - بررسی مرسدس بنز G63 AMG 6x6 مدل 2014

در مجموع می‌توان گفت که این زیبای آلمانی برای مالکش یک خودروی کاملا بی دردسر است؛ به این دلیل که هیچ مشکلی برای فرد از نظر پارک کردن و یا رانندگی طولانی مدت در ترافیک شهری ایجاد نمی‌کند؛ این خودرو ممکن است جزو آن دسته از خودروهایی باشد که ما آمریکایی ها تنها در خواب می‌توانیم ببینیم چون به تعداد محدود تولید می‌شود. افراد خوش شانسی که توانایی پرداخت مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ دلار برای این خودرو را دارند، به نظر می‌رسد که مشکلی از نظر خرید آپشن های سفارشی کمپانی Carlsson نخواهند داشت. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت این خودرو منتشر نشده است، اما مبلغ بسیار هنگفتی از آن انتظار می‌رود. ما حاقل ده هزار دلار برای امکانات سفارشی و خاص این خودرو که در اینجا دیدید، حدس زده ایم.

منبع ۱Car

3 نظرات
  1. Siamak می گوید

    That is mersedes g63 amg 6×6 how mach

  2. سلیمان می گوید

    سلام قیمت ای خود رو جیپ شش چرخ چنده؟

  3. سامی می گوید

    سلام
    لندکروز هشت سیلندر چند قیمته ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.