آقای وزیر صنعت بهتر است به وظایف خودش برسد و دخالت نکند!

هر چند در این چند روزه از استاندار گرفته تا نمایندگان مجلس سعی بر این داشتند تا نشان دهند که بخشنامه آزادی تردد خودروهای منطقه آزاد اروند همچنان به قوت خود باقی ست اما حضور وزیر صنعت در برنامه پایش سیمای ملی و اظهارات وی درباره شعاع تردد این خودروها ، مهر باطلی بر ” بخشنامه ” آزادی تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در سراسر استان بود.
 
 در برنامه پایش که با اجرای دکتر حیدری همراه بود ، نعمت زاده وزیر صنعت به صراحت اعلام کرد که بخشنامه استاندار خلاف قانون است و در این باره تذکر داده ایم. وی این را هم گفت که دولت مصوبه ای داد که ماشین های پلاک اروند به جز مناطق آزاد اروند فقط می توانند تا مرکز استان تردد کنند. در استان خوزستان تصمیم گرفته شد که این ماشین ها در تمام استان تردد آزاد داشته باشند ولی ما اعلام کردیم که این کار خلاف قانون است و خودروهای اروندی فقط تا شهر اهواز مجاز به تردد آزاد هستند.
 
اظهارات وزیر صنعت پایانی بود بر خبر خوش دولت تدبیر و امید برای خوزستانی‌ها که یک ماه بیشتر طول نکشید. استاندار خوزستان نیز که با آب و تاب فراوانی خبر خوشش را اعلام کرده حال در سکوتی عمیق فرو رفته است. برخی از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره اظهار نظر جدی نکرده‌اند. در این میان تنها خوزستان و خوزستانی ها هستند که از تصمیمات یکجانبه مدیران پایتخت نشین متضرر شده اند چرا که شرایط آب و هوایی خاص استان ایجاب می‌کند که چنین تسهیلاتی برای تشویق سرمایه گذاران و جلوگیری از موج مهاجرت متخصصان در نظر گرفته شود.
 
البته بیماری قلبی آقای وزیر و سن و سال وی ، حال و حوصله ی سفر و بازدید میدانی از استان ها را از او گرفته وگرنه پیشنهاد می دادیم که آقای نعمت زاده به خوزستان بیاید و فقط یک هفته در خوزستان بماند تا مشکلات پیش روی استان و مردمانش را به عینه ببیند و با تصمیمات آنی ، موجبات عقب ماندگی بیشتر استان را رقم نزند. اکنون با گذشت چندین ماه از وزارت نعمت‌زاده، عملکرد ضعیفی که او در وزارت صنعت، معدن و تجارت از خود بروز داده، انتقاد تعداد زیادی از نمایندگان مجلس را بدنبال داشته و چند بار نیز استیضاح وی کلید زده شده است.
 
در همین زمینه سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس گفت که وزیر صنعت نباید در حوزه تردد یا عدم تردد خودروهای منطقه آزاد اروند وارد شود چرا که این کار دخالت در امور دیگران است و بهتر است که ایشان حدود اختیارات خود را بداند و به وظیفه اصلی اش برسد. 
 
وی گفت: نعمت زاده اگر وزیر فعالی ست برود مشکلات حوزه صنعت کشور را حل نماید. وظیفه ایشان مجوز دادن یا ندان برای تردد خودروهای منطقه آزاد اروند نیست. اینکه وزیر صنعت در رابطه با موضوعی اظهار نظر می کند که هیچ ربطی به ایشان ندارد در واقع یک بدعت است. آقای وزیر در حوزه تولید ، صنعت و مواردی از این قبیل که در حوزه اختیاراتش است باید فعالیت کند. نعمت زاده بهتر است موتور محرکه اقتصاد کشور که خوابیده است را به کار بیندازد. البته اگر ایشان وقت و توانایی داشته باشد.
 
 
نماینده مردم اهواز این را هم گفت که آزادسازی تردد خودروهای منطقه آزاد اروند حداقل چیزی است که به شهروندان خوزستانی در شرایطی که اعتبارات کاهش یافته می توانیم بدهیم. در تردد خودروهای اروند بحث این است که از این ظرفیت در جهت ارتقای شرایط زندگی و رفاهی موجود در استان استفاده شود و اگر دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و سایر مسئولین و نمایندگان در این حوزه وارد شده اند به خاطر این است که در این چند ساله ، نوع نگاه به منطقه آزاد اروند یک نگاه خاص و بسته بود.
 
 
سید شریف حسینی گفت که چگونه برخی استان ها از تمام ظرفیت های منطقه آزادشان نهایت استفاده را می برند و کل استان شان از این منطقه بهره مند می شود اما وقتی نام خوزستان مطرح به میان می آید اوضاع به گونه ای دیگر رقم می خورد. باید این نگاه بسته به خوزستان اصلاح شود.
 
 
نماینده اهواز این را هم گفت که تمام قد از استاندار خوزستان در زمینه تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در سراسر استان حمایت می کنم. وی گفت که متاسفانه برخی ها که منافع شان به خطر افتاده و نمی توانند منافع مردم خوزستان را ببینند دست به تحرکاتی در این زمینه می زنند اما این افراد باید بدانند که نمایندگان استان ساکت نخواهند نشست.
 
 
وی گفت که هفته گذشته در رابطه با وضعیت خودرو و خودروسازان سوالاتی را از آقای وزیر مطرح کردم و در روزهای آینده در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و وزیر باید پاسخگوی این سوالات باشد. متاسفانه تنها چیزی که برخی مسئولین یاد گرفته اند افزایش قیمت خودرو است ! اگر آقای وزیر توانایی دارد به جای دخالت در تردد خودروهای منطقه آزاد اروند ، وضعیت نابسامان قیمت و ایمنی خودرو سر و سامان دهد.
 
 
سید شریف حسینی گفت که در شرایطی که زمین و زیرساخت احداث کارخانه خودروسازی در خوزستان مهیا بود اما برخی از آقایانی که در وزارتخانه هستند سهم خوزستان را در این زمینه پایمال کردند و به استانی اختصاص دادند که زادگاه شان بود!
 
 
نماینده اهواز به این نکته هم اشاره کرد که جنجال سازی تردد خودروها زیر سر خودروسازان نیست بلکه پای افرادی که نمایندگی خودروهای ایرانی را در این منطقه در دست دارند در میان است و این افراد چون می بینند منافع شان در خطر افتاده دست به هیاهو زده اند و این شائبه را برای دولتمردان ایجاد کرده اند که آزادسازی تردد خودروهای منطقه آزاد اروند ، به تولید ملی خدشه وارد می کند در حالی که اینگونه نیست.
 
 
نماینده اهواز در پایان گفت که باید به خوزستان نگاه ویژه داشته باشیم و بسته عمل نکنیم . خوزستان سالیان سال است که از ریل توسعه به خاطر جنگ تحمیلی و سوء مدیریت ها عقب افتاده است. در حال حاضر حرکت هایی صورت گرفته که با توجه به امکانات موجود ، برای مردم رضایتمندی هایی ایجاد شود. این رضایتمندی نباید خدشه دار شود.
 
شوشان
42 نظرات
  1. ایمان می گوید

    اخه بگو بز تورو چه به این حرفا البته مقصر نعمت زاده نیست مقصر ملت ما هست که به اینا رو میدن اگه اونموقع که ماشین با وام ۲۵ م میدادن نمیخریدین الان میخواستید بهترین هارو سوار شید ولی حالا هم دیر نشده جلوی حرف زور باید ایستاد….

  2. سروش می گوید

    اقا خیلی ببخشید تو کجا هستید که دما ۷۰ درجه هست ؟؟؟؟؟ با اینکه ما ها خیلی مشکل داریم ولی دیگه دمامون ۷۰ درجه نیس

  3. امیرعلی هدایتی می گوید

    من از تبریز مینویسم : حق مردم شریف خوزستان خیلی بیشتر از اینهاست من بجای نعمت زاده از شما پوزش میخوام متوجه نبوده یه حرفی زده شما به دل نگیرید درست میشه .

  4. اندیمشک می گوید

    راستش من که آزاد باشه یا نباشه پول خرید این خودروها رو ندارم ولی خداوکیلی حق مردم خوزستان خیلی بیشتر از این چیزهاست /هشت سال جنگ ، ریزگردها ، گرمای ۶۰تا ۷۰ درجه ی منطقه و ….
    آقای وزیر دوست دارم یک روز مثل مردم عادی توی خوزستان و تابستونش زندگی کنی بعد نظرت رو در این باره بشنویم /

  5. احسان می گوید

    واقعا انصافه منطقه ازاد ارس استانی شه بعد بخوان جلوی استانی شدن اروند رو بگیرن

  6. اصغر .م می گوید

    داداش این پیرمرد (نعمت زاده )بایدبه جای مملکت داری بره نوه داری کنه چه می داند مردم شریف خوزستان چه مشقت هایی را تحمل کرده اند و می کنند و بهتر است که از قرصهای آلزایمر بیشتر استفاده نماید که بیاد آورد آیا در هشت سال دفاع مقدس هم تا شعاع ۱۲۰ کیلومتری باید مردم فهیم خوزستان به جبهه ها می رفتند؟؟!!

  7. فرهاد می گوید

    خبرگزاری مهر :
    نعمت‌زاده صلاحیت اظهار نظر درباره خودروهای پلاک اروند را ندارد
    استاندار خوزستان با بیان اینکه تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان آزاد است و هیچ منع قانونی ندارد، گفت: اگر آقای نعمت زاده با بنده تماس می‌گرفتند، دچار اشتباه نمی‌شدند و در مورد تردد خودروهای پلاک اروند نظر نمی‌دادند.
    به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی در گفتگو با برنامه زنده تلویزیونی پایش شبکه یک سیما پیرو بحث‌های به وجود پیرامون تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان گفت: استدلال و اظهارات خیلی از مسئولان را هم شنیدم که کل جمع بندی من این است که مسئولان اساساً یک برداشت کاملاً غلطی از اتفاقی که افتاده دارند و بر اساس آن برداشت غلط و اشتباه همچنان دارند تحلیل می‌کنند.
    استاندار خوزستان گفت: اولاً جایگاه هیچ کدام از مسئولینی که در مورد تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان اظهار نظر کرده‌اند اعم از وزیر و دیگران در جایگاهی نیستند که در این ارتباط نظر دهند و نمی‌توانند به این قضیه ورود بکنند، اگر کسانی که مخالف تردد این خودروها هستند، از خود من می‌پرسیدند، من آن‌ها را توجیه می‌کردم. متأسفانه آقای نعمت زاده و بازرسی کل کشور و همه آن‌هایی که جنجال به راه انداختند؛ با بنده که مسئول هستم و باید توضیح و پاسخ بدهم، تماس نگرفتند.
    وی افزود: با توجه به اینکه چندین سال استاندار بوده‌ام و کاملاً با قانون آشنایی دارم استاندار دو بخش وظایف دارد یکی بخش حاکمیتی و دیگری بخش دولتی به عنوان کارگذار دولت و مجری دستورالعمل‌ها و ضوابط و قوانین و مقرراتی است که از سوی دولت ابلاغ می‌شود و بخش حاکمیتی است و وظایف آن زمانی به استاندار محول می‌شود که عنوان رئیس شورای تأمین با استاندار ابلاغ می‌شود.
    مقتدایی اظهارداشت: استان خوزستان جنگ‌های متعددی را شاهد بوده است، جنگ ایران و عراق، عراق و کویت، آمریکا و عراق و جریان‌های تروریستی کنونی داعش همه و همه به نحوی بر این استان تأثیر داشته است. جز وظایف استاندار است که برای پایداری جمعیت با ترکیب ملی که از وظایف استاندار در بخش حاکمیتی است، امنیت پایدار به لحاظ حجم سرمایه گذاری که نظام مقدس جمهوری در استان خوزستان دارد که با امنیت ملی پیوند مستقیم و مستحکم دارد و وحدت ملی به لحاظ ترکیب جمعیتی و قومی و کار گذاران دولت که از جای جای استان آمده‌اند به جز خود این سه مورد باید تعلق خاطری برای کسانی که در استان خوزستان زندگی می‌کنند باشد، تصمیماتی را اتخاذ بکند.
    استاندار خوزستان گفت: این اتفاقی که در اینجا افتاده و تصمیمی که گرفته‌ام، آقایان دارند با عینک یک مسئول اجرایی که وزیر به طور انتزاعی و منطقه آزاد انتزاعی نگاه می‌کنند، در حکمی که صادر شده از عنوان استاندار استفاده نکردم و از عنوان رئیس شورای تأمین استان استفاده کردم منطقه آزاد اروند دقیقاً به وظایف خود عمل کرده و هیچ کس خطایی نکرده آقایان طوری عنوان می‌کنند که هر کس نداند فکر می‌کند خود مختاری اعلام کرده‌ایم، برای کسانی که مسئولیت اعلا دارند متأسفم که یک‌بار هم برای بررسی منطقه نیامدند.
    وی افزود: این که می‌فرمایند تردد در شعاع ۱۲۰ کیلومتر فقط مجاز است، از مرکز استان سه چهار مسیر به منطقه آزاد ختم می‌شود و هیچ کس شرطی نگذاشته که شما از کدام جاده به سمت مناطق آزاد تردد صورت گیرد ۱۴ شهرستان استان ما در مسافت ۱۲۰ کیلومتر با منطقه آزاد هستند و فقط ۷.۸ شهر است که خارج از این محدود است و اصلاً در این شهرها که به لحاظ راه‌ها وسیله نقلیه خارجی توانایی تردد ندارند، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که آن مواردی مانند امنیت و جمعیت ملی و … را رها کرده‌اند و چسبیده‌اند به این قضیه.
    استاندار خوزستان در پایان گفت: تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان آزاد است و هیچ منع قانونی ندارد، اگر آقای نعمت زاده با بنده تماس می‌گرفتند دچار اشتباه نمی‌شد.

    زنده باد آقای مقتدایی
    حقا که خوزستانی دلیری هستی
    آفرین به غیرتت

  8. وحید می گوید

    ما خوزستانی ها به چیزی کمتر از تحریم فرغون سازان و استیضاح وزیر را نت خوار راضی نیستیم

  9. رضا می گوید

    نعمت زاده با توجه به کهولت سن از درایت لازم برخوردار نیست،لطفا” استیضاح شو نماینگان عزیز

  10. فرشاد می گوید

    با تمام وجود از استاندار و آقای حسینی حمایت می کنیم و گوش به حرف این وزیر مستهلک هم نمی دهیم.

    1. ممد می گوید

      دمت گرم داداش گل گفتی.اقای نماینده برترسال ایران خودرو.شماکه هرسال یه برج میسازی برانشون دادن پژو وسمند .این همه سودخوردی بس نیست چرامانع تراشی میکنی

  11. مهرداد می گوید

    درود بر شرفت آقای حسینی
    مشت محکمی در دهن این جبار ناکار بلد زدی

  12. مسعود می گوید

    آقای نعمت زاده، وزیر محترم، اگه انقدر از فروش خودروهای داخلی به مردم مظلوم خوزستان سود می بردید که الان شدیدا باعث تشویش ذهنتان شده پس چرا آن زمان که قرار بر احداث خط تولید بود و خوزستان تمام شرایطش محیا بود بردید در استان خودتان راه اندازی کردید؟؟؟
    چرا مردم خوزستان باید سوار خودروهای نا مرغوب داخلی بشن وقتی که دارن توی بدترین شرایط آب و هوایی زندگی می کنن و ارابه های مرگ ساخت شما حتی یک تابستان رو هم نمی تونه دوام بیاره؟؟؟

  13. فریادخوزستان می گوید

    باسلام به دوستاران خوزستان من هم با تمام موافقان تردد هم عقیده هستم آنهایی که چشم ندارند ببینند وچوب لای چرخ پیشرفت کمی ظاهری خوزستان میگذارند چه کنیم. نعمت نفتی زمانی بخشی از پیمانکاریها را به خانواده اش داده بود طبق شایع قوی آن دوران حالا حرف از قانون میزنه همان قانونی که ماشین را در ایران انحصاری کرده شما نگاه کنید حتا مردم غزه که در محاصره بسر میبرند ماشینهای بروز سوار میشوند پس این مملکت چرا سوار نشه. دلار وارز تا دلت بخواهد دارد بابت هر چیزی با خارج تبادل میشه چه قانونی چه قاچاق , کسی هم که میخواهد اتومبیل خارجی بخره از خودش پول پرداخت میکنه واز دولت نمیگیره پس چرا مانع میشوید تا ظاهر ایران تغییر نکند . زمانی تنها پیکان وژیان میدیدی حالا تنها سمند و۲۰۶ و۴۰۵ و پراید باانواع تغییراکثرا” سفید رنگ میبینی نه برای یک سال بلکه برای سالیان متمادی. ملت چطور خودش را خلاص کند به کی بگوید بابا خسته شودیم ولمان کنید ای ایران خودرو ای سایپا ای کسانی که منافعتان در این کار است از خدا بترسید و ایقدر مردم را در حصر قرار ندهید.چند تا اتومبیل خارجی در خوزستان دیدید خود را باختید چند سال در تهران اتومبیل خارجی تردد میکردند کسی از آقایان وخود نعمت جرات نکردند حرفی بزنند حالا چه شده خوزستانیها درد زیاد دارند لطفا” برای بار دوم زیر پای آنها آب گرم ول نکنید

  14. امیر می گوید

    سلام به تمام هم استانیهای عزیز.نهایت تشکر از استاندار محترم و نماینده ی استان دارم.آقای وزیر صنعت بس نیست دیگه!!! تا کی میخواید با محصولاته آشغالی که به مردم میدین جیبتونو پر کنی!!! آقای وزیر صنعت میشه اظهار نظر نکنید لطفا.شما اگه راست میگید به اموراتی که بهتون ربط داره برسید نه مسال منطقه آزاد ..

  15. نوری می گوید

    سلام؛به هم استانیها ٬استانداروسید حسینی خداقوت ازاینکه دراین مسیرباهم اتحادداریم من کمال تشکررادارم.یه حرف به دیگرنمایندگان استان بلبلان خفته کجایید؟؟؟آیاحرفی برای گفتن ندارید؟شایدترس ازدست دادن منافع شخصی دارید؟که بامردم واستاندارهمصدانمی شوید؟واقعامتاسفم ازاینکه شمانماینده های این استانید.وحریف وزیرمحترم نیستید حتی بابیان نظراتتان -خداکمکمتان کند-درودبه مردم -سپاس

  16. عارف می گوید

    من خوزستانی نیستم ولی این خبر ناراحت کنندس.به وزیر چه ربطی داره این کار؟تو نظرسنجی تون هم شرکت کردم و بنظرم حق تون رو باید بگیرین وگرنه این کارا ر بیشتر می کنن.

  17. باقری می گوید

    ازآقای مقتدایی عاجزانه طلب میکنم که نعمت زاده رااستیضاح نماید.

  18. مهدی می گوید

    آقای روحانی اگه میخواین رای مردم خوزستان رو در دور بعد داشته باشین آقای نعمت زاده رو که صلاحیت همچین پستی رو نداره استیضاح کنید. اگه توی کارشون یکم سرک بکشید مطمئن هستم انواع رشوه و خلاف و… رو پیدا میکنید.
    حمایت ایشون از خودروسازا خیلی خیلی مشکوکه.
    آقای نعمت زاده به فکر آخرتت باش

  19. صفا می گوید

    سامانه پیامکی استانداری خوزستان جهت رساندن مراتب حمایت از استاندار مردمی خوزستان :
    نحوه ارسال پیامک : ابتدای متن پیامک قبل از هر چیز #ostan# را تایپ کنید .پس از آن متن حمایت مورد نظر را به شماره زیر پیامک کنید :
    شماره پیامک : ۵۰۰۰۲۷۰۱

    1. احمد می گوید

      دروود بر شرف این نماینده مردمی ، بقیه نماینده ها هم که فقط موقع اعلام آزادی تردد آمدندن گفتند کار ما بوده یاد بگیرند و از استانشون حمایت کنند، این قدر بی عرضه بودیم که همیشه حق ما رو خوردند با کمال بی شرمی ، فکر می کنید اگه یه استان دیگه بود مثل اصفهان یا تبریز یا … این پیرمرد رانتی برای مصالح خودش و دوستان عزیزش، جرات می کرد با کمال پر رویی بگه مصوبه استانداری لغو می باشد و مردم بی خود ماشین خریدند ، از بس که ما خوزستانیها به بدبختی و توسری خوری عادت کردیم

  20. رضا می گوید

    تکلیف ما که با هزار بد بختی یه پژو پارس رو فروختیم و یه ماشین خریدیم که حداقل خیالمون راحته ماشین سوار شدیم چیه?باید به ساز کی رقصید به کدوم حرف اعتماد کنیم.

  21. جوهری می گوید

    جرا اینقدر روی خودرو خارجی بحث و شلوغش میکنید ؟ میدانید چه خرجی دارد اگر راهش به تعمیرگاه کشید؟ تازه اگر تعمیرکار وارد به این خودروها وجود دارد ؟ با این حال…بجای چسپیدن به خودروهای خارجی بیایید اعتراضات خودرا بصورت شفاف و قوی روی قیمت سرسام آور و من درآوردی خودروهای داخلی متمرکز کنید و جلو افزایش قیمت ها که به سه برابر و بیشتر شده از قیمت تمتم شده بگیرید. از نمایندگان محترم خوزستان و سایر نمایندگان استان ها می خواهیم که قیمت خودروهای داخلی به سطح قابل قبول کاهش دهند تا هم معلم و هم کارگر و هم کارمند بتواند خودرو داشته باشد و به صنعت ملی ببالد…خودرو های ملی بهر حال اکثرا خوب هستند اما قیمت آن ها منطقی نیست و باید قیمت واقعی خود داشته باشد.. لطفا صنعت خودرو ایرانی حمایت کنید و در عین حال با شدیدترین روش اگر لازم است کاهش قیمت ها حد اقل به نصف درخواست کنید … از قدیم گفتند: راه مبارزه با گرانی نخریدن است … آیا خوزستانی آماده اند که دست از خریدن خودرو های داخلی با قیمت های فعلی به مدت فقط سه ماه ؟؟؟ مرد و مردانه می خواهد.

    1. امين می گوید

      سلام دوست عزیز دور نشستی میگق لنگش کن ،فکر کردی تا الان خودرو های خارجی کجا تعمیر میشدن نمایندگی های مجاز،حالا هم با زیاد شدن این خودرو ها و نزد یکی دبی به ما با لنج قطعا تشکر میات به صرفه أسست بلاخره ملت سوار ماشینی میشن که جونشونو نجات بده بعدشم ماشین تو ایران گوجه نیست که نخریم جاش ربع بخوریم لازمه پیاده که نمیشه رفت،آخرش مجبور میشی از شاه دزد ایران خودرو و سایپا بخری….

  22. نورانی می گوید

    متاسفیم برای وزیر صنعت اخه یکی نیست بگه بی انصاف تو که داری ماشین بنز پلاک ملی بخری و واسه بچه ات لامبورگینی..زورت به خوزستانی های جهنم نشین ایران!!!بد اب و هوا ..منبع درامد سرمایه دارای پایتخت ….رسیده؟؟؟خدا خیرش نده انشالا …تکلیف اونایی که خریدن با هزار تا بدبختی و قرضو وام چی میشه؟؟؟؟امیدواریم نماینده های خوزستان این بار مقتدرانه از مقتدایی گرامی دفاع کنن..و نزارن حق خوزستانی ها برا همین حداقل بگیرن هر چی ساکت شدیم و نماینده هامون بی عرضه بازی دراوردن اینم نتیجه اش؟؟بابا کارونو که بردین!!ی چشمه غمغمو تو شهر ماست اونم بیایین ببرین واسه قزوین خیالتون راحت شه!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. مصطفی می گوید

    با سلام
    وزیر صنعت بهتره **************************
    در ضمن ما از همه نماینده های استان می خواهیم که در مجلس حمایت کنند

  24. رضا می گوید

    نعمت زاده باید استیضاح بشه مردم به پشتوانه نظرات ا ستاندار محترم رفتن خریدن پس باید مجوز ملی کردن پلاک را با تسهیلات بدن

  25. مهرداد می گوید

    \پیشنهادبنده به نمایندگان استان خوزستان این است که آقای نعمت زاه را تهدید به استیضاح نمایند و قطعا اگر این کار را بکنند ایشون از موضع خودش که البته موضع غیر قانونی است کوتاه بیاید . مردم خوزستان تا کی بید چوب بی لیاقتی مسئولین پایتخت نشین را بخورند.

  26. ابراهیم محمدی می گوید

    احسنـــــــــــــت به غیرت

  27. نوری می گوید

    سلام- این حرفها وطزهای بی معنی ازبچه های بالا تازگی نداره وتکراریه فکرمیکنم آقای دکتر… دربرنامه پایش قرصاشه نخورده بود وتوهم بود -بجای بحث با بیا دست به دست هم کمک واعتراض کنم-شاید ازقضایا قبلی دولتمردان درس گرفته باشند-اینجا خوزستان است خواهش مکنم حفظ اتحادودرسکوت فریادبزنید.تشکر

  28. علی می گوید

    سلام حالا بعد یه بوقی یه امتیاز به خوزستان دادند پایتخت نشینها دران میمیرن بابا هشت سال خورد تو سرمون بذارید اقلا این مردم یه نصیبی ببرن تازه واسه همه هم که نیست من خودم به شخص نمیتونم حتی یه ماشین پلاک ملی بخرم چه برسه به اروندی

  29. اشراقی می گوید

    اگر نعمت زاده این حرف رو نمی زد باید تعجب می کردیم.
    در ضمن آقا سعید هر کس هر ماشینی سوار میشه مطمئن باشید لیاقتش این بوده .لطفا” با مظلوم نمایی بی عرضه گی خودتون رو توجیه نکنید
    کسی که جون و سلامتی خانوادش رو با این ماشینهای ایرانی به خطر میندازه داره بهشون خیانت میکنه

    1. سعید می گوید

      اقای عزیز شوما همینطور تو هوا میگی ماشین خارجی مگه یه کارگر یا معلم واسش راحت که تو این وضیعت تورم بیاد ۴۰ ..۵۰ ملیون پول بده ماشین و بگیر عوارض سالیانه بده بنزین ازاد بزنه هزینه تعویض یه سوناتا چهار برابر پراید شوما از قیمت قطعات ساده مصرفی مثل صافی و فیلتر لنت خبر داری .‌..شوما جو گیر شدین…..پس هر کس که معلم کارگر کارمند بی ارزه است پس باید مثل اقایون جیب مردم و بزنن

  30. محمد می گوید

    دوستان زنگ بزنید روابط عمومی استانداری شکایت کنید شاید صدامون به گوش استاندار برسه.همینطور دفتر نماینده هایی که با آب و تاب اومدن این طرح رو به عنوان افتخار کاری شون مطرح کردند.
    اگه منظورش از این طرح عیدی دادن به دولت تدبیر و امید به مردم رنج کشیده خوزستان بود که با این روزی ۲۰۰۰ تومن عیدی شون رو تمام و کمال پس گرفتن و تازه شدیم مثل تشنه لب چشمه رفته.ما که داشتیم زندگیمون رو می کردیم و با همون ارابه های مرگ داخلی می سوختیم و می ساختیم.این چه برنامه ای بود سرمون درآوردن؟فقط خواستن حسرتمون رو بیشتر کنن و نمک به زخممون بریزن؟
    منطقه آزاد هم این وسط فورا طمعش گل کرد و هزار جور عوارض بست روش که به خیال خودش آبادان خرمشهر رو آباد کنه.غافل از اینکه دیگه با این اوضاع کسی ماشین پلاک اروند نمی خره که عوارضی بهتون برسه جز چند نفر پولدار که اونا هم تعدادشون محدوده و چیزی از توش در نمیاد.کلا دو نفر اقتصاد دان توشون نیست که بفهمند سود کم اما به تعداد زیاد بهتر از سود زیاد اما به تعداد کمه.البته انتظاری هم نیست.وقتی اعضاء هیات مدیره ها میشن پسر این مسئول و پسرخاله اون مسول، دیگه دنبال تخصص و کار تخصصی نباید بود.
    تلفن روابط عمومی استانداری: ۰۶۱۱۳۳۶۴۶۶۶
    سامانه گویای ارتباط مردم و دولت ۱۱۱

  31. فواد می گوید

    جای تقدیر و تشکر دارد از نماینده محبوب آقای سید شریف حسینی تنها نماینده ای که از رای دادن به ایشون پشیمون نشدم
    جا دارد بقیه مسولین از ایشون درس بگیرند و شجاع باشند
    از خوزستان و خوزستانی در هر موردی که به نفع مردم باشه دفاع کنند و از پایتخت نشینها نترسند.

  32. سجاد می گوید

    نمایندگی های خودروهای داخلی واقعا جای خجالت داره همتون که میلیاردر شدین بستون نیست. حقم دارین در مقابل امثال بابک زنجانی ها شما به حقتون نرسیدین.

  33. ابادانو می گوید

    اصولا دو دسته ماشین خارجی میخرن .یکی اینکه طرف چپش پر باشه و اینکه عشق ماشین…عموم مردم‌همون ماشینهای عادیو استفاده میکن بعضی اولش تب میکنن میرن میخرن اما نصف بیشترشون ماشین و میفروشن..فرق انچنانی هم از نظر هزینه با یه خارجی پلاک ملی نداره..زیاد جو گیر نشین ما این دوره رو گذروندیم

  34. سعید می گوید

    خخخخ..بابا شد فیلم هندی که…بعدش کدوم مردم‌خوزستان..همون کسایی قبلا ماشین خوب سوار میشدن حالا هم سوار میشن.فقط شاید پلاک فرق کنه…ما که پراید طاووتمونه

    1. بدر می گوید

      مجید دلبندم اون تابوت نه طاووت

  35. امين می گوید

    جدای از قضیه پلاک اروند و تردد در خوزستان و اینکه خوب یا بد قضیه به کنار امیدوارم برای اولین بار شاهد همدلی و استقامت تمام مسئولین خوزستان زیر یک پرچم متحد با هدف پیشرفت خوزستان و خوزستانی ها باشیم تا بحث نگاه ابزاری به مقوله خوزستان برای همیشه برچیده بشه، از هم استانی های عزیز هم خواهش میکنم بجای جنگ بر سر اینکه پلاک اروند یا منطقه آزاد متعلق به کدوم شهرستان یا منطقه هست کمی با وفاق و همدلی پشتیبان مسئولین استانمون باشن که بتونن گامهای بلندی رو در جهت توسعه استان بردارن
    یا علی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.