لطفا از استاندار مقتدایی حمایت کنید .

[poll id=”2″]

همه چیز از یکم شهریور مصادف با روز دولت آغاز شد که جناب مقتدایی استاندار خوزستان خبر آزاد شدن تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان رو اعلام کرد و اظهار کرد دولت قصد داشت در این هفته یک هدیه ارزشمند به کل مردم استان  اهدا کند که در این راستا از امروز تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای استان آزاد اعلام شد.

بعد از مصوبه معاون اول رییس جمهور جناب نوبخت در مورد ممنوعیت خودروهای با موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی و سر درگمی که برای تردد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی در منطقه آزاد ایجاد شد حال نوبت به وزیر صنعت و معدن رسیده تا در برنامه پر بیننده پایش در شبکه اول سیما از ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان خبر دهد و حد مجاز را تا مرکز استان اعلام نماید .

در پی صحبتهای آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن واکنش هایی از مسولان خوزستان به همراه داشت که میتوان به پاسخ سید شریف حسینی نماینده خوزستان اشاره کرد : 

آقای وزیر صنعت بهتر است به وظایف خودش برسد و دخالت نکند!

بد نیست در این میان به وظایف کلی استاندار در قانون نگاهی بیاندازیم :

شرح وظایف استانداران (مصوب شورایعالی اداری۱۳۷۷)

ماده۱: استانداران در قلمرو مأموریت خویش بعنوان نماینده عالی دولت ،مسئولیت اجرای سیاستهای عمومی کشور در ارتباط با وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و سایر دستگاههایی که بنحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند. نهادهای انقلاب اسلامی ، نیروهای انتظامی ، شوراهای اسلامی شهر و شهرداریها و مؤسسات عمومی غیر دولتی را عهده دار خواهند بود.

با توجه به اینکه  خبر آزادی تردد خودروهای پلاک اروند توسط استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه اعلام شده است و هم استانی های عزیز بعد از انتشار این خبر اقدام به خرید خودروهای پلاک اروند نموده اند 

سوال ما از وزیر صنعت و معدن این است :

  • با توجه به گفته شما که استانداری مصوبه ای مبنی بر تردد خودوهای پلاک اروند در کل استان صادر کرد که این مصوبه بدون هماهنگی صادر شد . آیا شما به عنوان وزیر مسئول ، نباید فردای آن روز خبر ممنوعیت رو اعلام میکردید ؟
  • تکلیف شهروندانی که خودروهای پلاک اروند رو خریداری کرده اند چیست ؟

 همراهی مردم با مسئولان کمک شایانی در حل این موضوع خواهد داشت امیدواریم با پیگیری استاندار و مسئولان خوزستان این مسئله به بهترین نحو ممکن حل شود .

[box type=”note” ]لطفا نظرات و دیدگاه های خود با مسولان را در بخش نظرات درج کنید و مطلب رو با دیگران به اشتراک بگذارید.
لینک کوتاه برای ارسال به دوستان https://arvandplak.ir/?p=3912[/box]

 

[box type=”warning” ]این وب سایت بدون فیلتر کردن نظرات شما اقدام به انتشار نظرات مینماید لطفا در ارسال نظرات دقت نموده و از الفاظ رکیک استفاده نکنید [/box]

527 نظرات
  1. بابک می گوید

    سلام و درود بر جناب دکتر مقتدایی و تشکر از ایشان نه فقط برای آزاد کردن تردد ماشین های پلاک اروند بلکه به خاطر درک مشکلات و چالش های استان و همت ایشان برای رفع مشکلات . سوال من این است جناب آقای دکتر مقتدایی اگر جنابغالی به سمت دیگری در استان دیگری و یا تهران رفتید که انشاالله در سمتهای دیگر و بالاتر حق جنابلغالی است . آیا این تردد ماشین ها در سطح استان به قوت خود باقی است یا نه به نظر من می توانید با همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مطرح و به قانون تبدیل کرد با این کار دیگر استاندار بعدی نخواهد توانست این تردد را بهم بزند …. با تشکر از جنابعالی و معاونین و مشاوران محترمتان

  2. خسرو داد می گوید

    اقای مقتدایی زمین خورده این خطه خوزستان هستید اما فقط ثروت ملی دود میشود هوا برای ابادانی فقط خودرو خارجی ولی شما برای مسافرت ۳ماهه بشود با سپاس.

  3. محمد می گوید

    اول جا داره از استاندار عزیزمون کمال تشکر رو بکنیم که دلسوز مردم جنگ دیده خوزستان هستند
    آزاد کردن تردد خودرو پلاک اروند در کل استان خدمت بسیار بسیار ارزنده ای هست که انجام دادید
    امیدوارم به این قانع نشید و تمام تلاش خود را برای جوانان استان انجام بدید و مشکل بی کاری در استان
    به خصوص مناطق شمالی استان که با مشکل کمبود صنعت اشتغال زا مواجه هست را با تاسیس کارخانه های صنعتی حل کنید
    مهمترین مشکل هر جامعه بیکاری است خواهش میکنم به این موضوع نگاه ویژه داشته باشید

  4. امین می گوید

    سلام به همه هم استانی های عزیز ولی کم لطف درباره موضوعات استان عزیز و شهید پرور و کم امکانات استان خوزستان میخواستم با لحنی پر از بغض از همه هم استانی ها گله ای دارم که چرا درباره هیچ یک از موضوعات استان سخنی نمیگویند این استاندار عزیز که اکنون برای دلسوزی و با شجاعت کارهای برای استان مان میخواهد انجام بدهد که حق مان است خیلی ها سنگ اندازی میکنند و این از عهده ما بر می آید که به پشتیبانی از این مرد دلسوز در آیم و نگذاریم که حقی که داریم و کسی هست که این حق را برای همه ما بگیرد پای مال شود بخدا اگه این استاندار توی تهران بود خودشونو براش میکشتند چون به فکر مردم و دلسوز مردم این دیار زجر دیده است در آخر حمایت خودم را از برادر دلسوزم جناب آقای مقتدایی اعلام مینمایم به امید روز های بهتر

  5. زنده باد مقتدايي می گوید

    مقتدایی دوستت داریم

  6. اميد آبادانى می گوید

    مقتدایى بهتره به وظایف خودش برسه..اصلأ منطقه آزاد ربطى به استاندارى نداره کل مناطق آزاد زیرنظر مستقیم رییس جمهورن..مقتدایى استاندار هرمزگان بود کل بندرو آباد کرد.یعنى توى خوزستان فقط همین ماشیناى پلاک اروند مشکل بود که تااومد واسه کل خوزستان ازادش کرد؟؟؟؟والا

  7. رضا می گوید

    اقای مقتدایی بهتر است تا با تشکیل کمیته ای نسبت به علل بروز گردو غبار در خوزستان و راهکارهای علاج بخشی ان اقدام نمایند که مهمتر از آزاد سازی تردد خودروهای خارجی است. در ضمن قبل از اعلان چنین اخباری با دولت خود هماهنگ نمایند تا چینین بی تکلیفی برای مردم استان پیش نیاید.

    1. پیگیر می گوید

      lقتدایی در خصوص اظهارنظرهای خود برای خودروهای پلاک اروند، توضیح داد: وقتی موضوع خودروهای پلاک اروند را مطرح کردم، نیمی از دوستان گفتند «روی مین رفته ای» ولی من پای این کار ایستادم.
      وی بیان کرد: چنانچه شهرهایی مانند ایذه و اندیمشک از خودوری پلاک اروند استفاده کنند سالی دو مرتبه برای اقداماتی از قبیل بیمه به این منطقه مراجعه می کنند که این موضوع فقط بخشی از مزایای استفاده خودورهای پلاک اروند برای ساکنان سایر خوزستان است.
      استاندار خوزستان تصریح کرد: ما بومی خوزستان هستیم و اگر ما این استان را نسازیم، چه کسی قرار است آن را بسازد؟

      منبع:
      http://www.sedayeabadan.ir/abadan/15127-%D9%85%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%D9%88%D8%AF.html

    2. صفا می گوید

      ما که ماشین اروندی داریم و اصلا بلاتکلیف نیستیم…منظورتان کدام مردم است که بلاتکلیفند؟؟؟؟

  8. kamran می گوید

    استاندار محترم میدونم فشارا زیادن أما شما که شیر میدانید جرا ورود ماشین ۶سیلنرو متوقف کردید کدام منطقه ازاد جنین کردن حداقل میدوند خودروهای وانت و سدان با ۴ سیلندر جواب نمیده و خودروهای ۶سیلندر ی که١٠٠/١٠یا ١٢لیتر مصرف داره مصرف و الودکیش نصف سمند و بیکان وانت نیست بس لطفا شما که میدونید خوزستانیا عرب وبختیاری خوانوادهای بر جمعیت دارن و منطقه یا بیابان یا کوهستان و لا أین وضعیت جادها همه سدان استفاده میکنن تازه رهبر معظم بر فرزند بیشتر تأکید دارن بس شاسی بلندو ۵تا بجه ۶سیلنر حق مسلم ماست

    1. kamran می گوید

      لطفا حداقل تأ ۶ سیلندرو برأی خودرو شاسی بلندن وانت ازاد کنید وکرنه بیخود خود تحریمی کردیم و هیج منطقه ازاد دیکه أین کارو نکردن

    2. ناشناس می گوید

      بحث استاندار نیست قدرت نفوذ لابی خودروسازان فوق تصور است (مثلا در ایرانجیب قیمت تویوتا مناطق آزاد نیست ) این فقط ذره ای از غول انحصار خودرو

  9. بهزاد می گوید

    در این ارتباط به طور مختصر چند نکته خطاب به برخی سیاست بازان قابل ذکر است:

    ۱- اگر مردم خوزستان را عاقل فرض می کنید، بدانید که آنها از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند.

    ۲- مقتدایی آن مقتدایی نیست، دولت آن دولت نیست و شرایط آن شرایط نیست. پر واضح است که شناخت مردم نسبت به شما دیگر داستان هندوانه دربسته نیست و یک بار مزه و دست پخت شما را پس از دوره پیشین استانداری مقتدایی چشیده اند. دولت هم نشان داده است که نگاه اش نسبت به طیف سیاسی شما همسو نیست.

    ۳- مقتدایی بازی بلد این بار پختگی به خرج داده و گل ها را در دقایق اولیه بازی زده است. اقداماتی از قبیل اجرایی کردن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیاء اراضی ، آزاد کردن تردد خودروهای اروندی در استان و ایستادگی دربرابر انتقال آب کارون، هزینه برکناری وی را برای آنها که قصد این کار را دارند دهها برابر افزایش داده است. پس حال که پس از کش و قوس های فراوان شما و جریان همسو با شما در ضعیف ترین وضعیت خود قرار گرفته است، اگر توان پرداخت این هزینه را علی الخصوص در افکار عمومی مردم خوزستان دارید این گوی و این میدان.

    ۴- گره زدن خواسته ها و مطامع به مطالبات قومی نیز ترفندی است که یک بار آزموده شده است و از آن نمد کلاهی -حداقل از سمت شما- برای مردم دوخته نشد. پس سعی دوباره بر آزمایش این ترفند ساده انگاری مردم، نخبگان و اقوام خوزستان است. اگر چه بررسی اقدامات مقتدایی نشان می دهد که مزایای این اقدامات به عدالت بین تمام مناطق و اقوام خوزستان توزیع شده است.

    ۵- فضای رسانه ای کنونی استان به مانند آن سالها نبوده و تغییرات اساسی در آن ایجاد شده است و هر مدیر، گروه و جریان سیاسی می بایست خود را در یک اتاق شیشه ای و در برابر افکار عمومی مردم خوزستان بداند.

    ۶- از آنجا که رفراندوم و نظرسنجی از علاقمندی های شما و طیف سیاسی تان است، یک نظرسنجی و افکارسنجی برای شما به روشنی عیان خواهد کرد که مردم در این شرایط یک بند انگشت مدیری مانند مقتدایی را با دو جین از مدیرانی که با سیاست های نادرست شان تنها برای خوزستان هزینه تراشیدند عوض نمی کنند.

  10. بهرنگ می گوید

    بالاخره یه مررررررررد پیدا شد که یکم به به مردم محرم و جنگ زده خوزستان اهمیت بده ، آقای مقتدائی با دل و جون دوستت داریم و شما را حمایت میکنیم .

  11. شادمهر می گوید

    من اروندی خریدم … میدانید چرا؟ بنده یک پژو پارس اتوماتیک از زیبایی خریدم. چشمتان روز بد نبیند دوهفته بعد شیشه بالاکنش خراب شد رفتم نمایندگی میگن ..! نداریم.
    یکسال نگذشته بلبرینگ چرخش خراب شد برایم گارانتی عوض کردند…- اواخر گارانتی مجدد صدای ناجور می امد باز نزد خدمات نمایندگی زیبایی رفتم … سرتان را درد نیارم و بگزریم از اینکه ۶ صبح رفتم تو صف کارشناسی!! خلاصه بگم سه بار بهم زنگ زدند بیا خودرو درسته بردار ببر و هر باز که رفتم و دور زدم اما صدا سر جایش بود تا به هر حال با مشورت خودم و همهه فهمیدند دسته موتور خراب است … خدارو شکر عیب معلوم شد.. اما فرمودند این قطعه سفارشی است!.. یعنی چه؟ یعنی اینکه نداریم باید امداد شود هر وثقت رسید زنگ میزنیم… خوب تکلیف ماشین چیه شاید تا یک هفته نیامد گفتند ازاد حساب کن وقتی امد پولش ررا بهت میدهیم ( البته مسول امداد قطعه نیز با صدایی ارام در گوشم گفت تو که ماشینت راه افتاده اگر قطعه امد و نخواستی عوض کنی خودم ازت برش میدارم… کهمن خوشحال شده که بهرحال پولی و بخشی از هزینه ام در میاد) خلاصه ۴ – تا ۵ ماه بعد زنگ زدند که قطعه امده تا فردا وقت داری بیایی ببری و گرنه مرجوع میشود… ای بابا .. اقا من فردا نمیرسم.. تکلیف چیست چطور من چندین ماه منتظر موندم حالا شما دوروز صبر نمیکنید!! سریعتر بگم بعدش مراجعه کردم گفتن مرجوع شده گفتم بهم نشان دهید که مرجوع شده گفتند اصلا تو خودرویت گارانتی ندارد بفرما برو بیرون!! ناراحت شدم، تحقیر شدم..ت.هین شنیدم ولی خدارو شکر کتکم نزدند!! اینها گذشت و دوباره باز چرخها صدا دادند رفتم نزد زیبایی عزیز کارشناس بازدید کرده و گفتند جفت بلبرینگها خراب اند البته یکی اش داغون داغون بود .. بد نیست بدانید انکه داغون بود همون بود که تازه عوض کرده بودم… گفتم یعنی من هرچند ماه یکبار باید بیاییم بلبرینگ عوض کنم!!! گفتند همینه که هست کیفیت ندارند…. این شد که گفتم همین الان میروم و ماشین ی که دو سال بیشتر کار نگرده و ۴۵۰۰۰۰ کیلومتر راه رفته و این همه بدبختی را میفروشم و یک اروندی میخرم و الان که خریدم روزی ده مرتبه استاندار را دعا و خدمات زیبایی را … میکنم

  12. navab می گوید

    اساسا چرا باید وقتی خودرو ساز خارجی حاضر میشود مثلا سوناتا را با ۷۰ میلیون تومان با اینهمه کیفیت درب منزل ما تحویل دهد انگاه دولت عزیز دست کم ۷۰ میلیون دیگر عوارض ورود میگیرد!! چرا بابت چه؟؟ یادمان نمیرود ریسسجمهور عدالت خواه قبلی در شبکه سراسر اعلام کردند و قتی شکر لب مرز بما میدهند کیلویی ۴۰۰ چرا باید از کشاورزان چقندر کار یا نیشکر استان خوزستان بخریم ۵۰۰ تومان! خوب چرا این مثال را برای خودرو نمیزنند. حال ما مردم میگیم وقتی خودرو بما میدهند ۵۰ میلیون چرا باید دولت بما بدهد ۱۰۰ میلیون!!
    اگر حمایت از خودرو ساز داخلی است ، چرا جور خودرو ساز را مردم بکشند.. چرا کیفیت را نمیبرند بالا؟! کیست که نداد کره جنوبی ۱۵ سال بعد از ایران خودرو شروع به خودرو سازی کرد!
    انصاف ، عدالت ..وجدان هم کمش هم بد نیست…. !!!!!!!!

  13. محمد می گوید

    واقعا توی کشور اصلا استان خوزستان رو حساب میکنن و حالا که ماشین های خارجی لوکس اروندی ترددشون در کل خوزستان ازاد شده و خوزستان رنگو بویی میگیره نمیدونم این آقای وزیر چه سود یا زیانی واسش
    شرکت سایپا و ایران خودرو هم که از خیلی وقته صداشون دراومده میگن خوزستانیا ازمون ماشین نمیخرن
    پژو ۲۶ میلیونی یا سمند ۲۷ میلیونی یا پراید ۲۰میلیونی رو که همه دارن میخرن و من اشنا هامون ۲تاشون رفتن ۴۰ میلیون دادن پژو پارس خریدن حالا کی از شماها ماشین نمیخره؟
    مردم یا پولشو ندارن یا از بعدا میترسن چون مثلا کسی که با ۴۰میلیون یا ۳۰میلیون ماشین پلاک اروند بگیره خدای ناکرده اتفاقی واسه ماشین افتاده خب معلومه نمیتونه خرج هنگفتی کنه واسش و قطعاتش گیر نمیاد اصلا
    ان شالله که هیچ اتفاقی نمیفته
    مقتدایی دوست دارم
    خوزستان پاره ی تنم
    محمد از شوش دانیال

  14. بهرام می گوید

    درود بر استاندار عزیز و مقتدر خوزستان جناب آقای مقتدایی ، کسی که مردم با محبت و سختی کشیده خوزستان رو میشناسه و قابل احترام و مستحق بهترینها میدونه … خداوندا محبتت و نگاهت را از ما و دوستداران ما دریغ مکن…

  15. احسان می گوید

    با سلام از آقای مقتدایی استاندار دلسوز کمال تشکر را دارم . بلاخره یک نفر پیدا شد که با یک حرکت قطری از دریای مشکلات مردم خوزستان را با مرحم گذاشتن به وسیله استفاد ازماشینهای با کیفیت در سراسر استان را جبران کند.سپاس از استاندار عزیز.یک نکته مهندس مقتدای عزیز نگذار کارون روح سرسبزی و برکت استان را از مردم این فلات حاصلخیز بگیرند وشاهرگ این استان واقعا زر خیز را بخشکانند

  16. رسول می گوید

    مقتدایی وزیر شعار .

  17. غلام پوبوالي می گوید

    دکتر مقتدایی دوست داریم…

  18. امید می گوید

    من موافقم و از استاندار تشکر می کنم

    1. میلاد می گوید

      خوزستان به این طورمسئولانی نیازمنداست
      درودبرشرف مقتدایی

  19. روشن قیاس می گوید

    از دولت تدبیر و امید نهایت تشکر و قدردانی رو دارم که بفکر ما خوزستانی هاست……خدا کنه امکاناتی بیشتر از ماشین اروندی گیرمون بیاد…..

  20. امیررضا نظری می گوید

    بخدا حق مردم خوزستان بیشتر از اینهاست….۸۰درصد درآمد نفت از اینجاست…کشاورزی رتبه اولیم ..سدها…رودخانه ها…فولاد..بزرگترین واحدهای پتروشیمی……ازاستاندار و مسئولین محترم استان تشکر میکنم خدا کنه این یه بابی بشه که همه ایران بتونن این ماشین ها رو به قیمت واقعی که توی خوزستا ن است بخرن…

  21. میلاد ن می گوید

    از استاندار محترم دکتر مقتدایی تشکر میکنم که شرایطی رو تلاش کرد و بوجود بیاره که ما مردم خوزستان بتوانیم سوار اتومبیل های روز دنیا بشیم……ممنون دکتر

  22. ميلاد می گوید

    ما مردم خوزستان از استاندار دلیر و شجاع ،جناب دکتر مقتدایی تشکر میکنم که میتونیم از ماشینهای روز دنیا استفاده کنیم……دوست داریم دکتر…….

  23. پرویز می گوید

    آقا رضا تا از مدل نیفتاده و کیلومتر ننداخته برید پلاک ملی کنید . از نظر ریالی هم سود میکنید

    1. نيما می گوید

      اقا پرویز کسی پلاک اروند رو ملی میکنه که اول پول مدل ملی اون ماشین رو نداشته و تصمیم داره اروندشو بگیره که اون خودرو زیر پاش باشه تا تو این یه سال پولش جور بشه بتونه ملی کنه!
      ولی اینکه خودروی اروندی که تازه خریدی رو ملی کنی ضرره!
      چرا؟چون حدوده ٨ میلیون عوارض و پول پلاک و جی پی اس و پارکینگ و از اینجور چیزارو داری!
      اگه بری ملی کنی یعنهی اون ٨ میلیون میپره!
      باید از همون اول اگه میخواست ملی میکرد!

      1. علی می گوید

        دوستان تا وقتی مردم غیرتمند خوزستان از حقوق شهروندی خودشان کوتاه نیامده و همچون گذشته روشن این استان ایستادگی و ازادگی در برابر مشکلات را پیشه کنند هیچ کسی قدرت محروم کردمان را از حقوقی که به گردن تمامی مسئولین استانی و فرا استانی است را ندارد.خوزستان در هشت سال با خون فرزندانش از کشور دفاع نموده و شایسته مزایای پیشه پا افتاده ای از قبیل تردد بی قید و شرط خودروهای اروندی در کل استان می باشد

  24. رضا می گوید

    دوستان جدا از این همه بحث داغ و جنجالی، اطلاع دارید که اگر بالاخره دولت حرفش را به کرسی بنشاند دیگه طبق قانون گمرکات کشور بیشتر خودرو ها را نمیتوان پلاک ملی کرد؟ زیرا یا کارکرده هستن و از نو بودن دراومدن یا اجازه ورود به کشور را ندارند یعنی ثبت و سفارش نمیشن!!!، فکر میکنید انوقت ماشین ها را چکار کنیم؟

    1. نيما می گوید

      اولا این تصمیم جزو وظایف استاندار هستش.و اگه خبری رو که سایت اروند پلاک در رابطه با حرف های اقای مقتدایی در برنامه ی پاش گفت رو خوانده باشین متوجه میشین.
      دوما اگر قرار بود کاری کنن همون اول انجام میدادن ،نه حالا که دیگه همه ی مردم خریدن
      سوما اینها که میگن فقط تا اهواز تردد ازاده هم چیزی جز شایعه نیست .

      1. نيما می گوید

        اصلاح میکنم
        برنامه ی پایش

        1. رضا می گوید

          اقا نیما سلام. بالاخره همه احتمالات را در نظر بگیرید . ظاهرا دولت نظرش را تغییر نداده ، استاندار هم همینطور روی نظر خودش است، بالاخره یکی غلبه میکنه ، ۵۰ درصد اینکه دولت برنده بشه هست، پس لطف کنید راه حل هایی را هم برای انوقت بگین حداقل آمادگی داشته باشیم!!!

          1. نيما می گوید

            اقا رضا هیچ راه حلی نداره.
            میدونین چقدر خودری اروندی هست؟
            میدونین چندتا وارد کردند؟
            و وارد میکنن؟
            چجوری میتونن اینارو جمع کنن؟
            اگه ادم منطقی فک کنه هیچ جوری نمیشه جمعشون کرد!
            دولت هم الان دیگه اگه بخواد نمیتونه!
            همون اول اگه میخواست باید جمع میکرد نه الان!دولت دیگه نمیتونه کاری کنه!
            این شایعات هم پخش میکنن که دیگه بیشتر از اینی که هست نشه.

  25. افشین می گوید

    خبر داغ و جدید :
    ترکان رییس مناطق ازاد اعلام کرد تردد خودروهای پلاک اروند تا اهواز مجاز است . ودر بقیه شهرهای استان ممنوع و پلیس میبایست از تردد انها جلوگیری نماید .

    1. سعيد می گوید

      افشین جون حالت خوبه؟؟

    2. نيما می گوید

      ببین من میخوام بدونم مشکل تو چیه که اینجوری میکنی اقای افشین؟
      ها؟!
      نه واقعا چه نفعی به تو میرسه؟
      لذت میبری از اینکه شایعه پخش کنی؟
      عجب ادمایی پیدا میشن!

  26. حمید می گوید

    http://www.rahyabnews.com/Pages/News-56807.aspx
    وی (مقتدایی)افزود: اگر رسانه ها در استان در بحث تردد ماشین های پلاک اروند در خوزستان همراهی نمی کردند فکر می کنید این موضوع محقق می شد؟ مردم خوش به حالشان شد و تصمیم هم تصمیم شجاعانه ای بود اما کافی بود یک رسانه ساز مخالف بزند این کار به اینجا نمی رسید.
    خبر کامل در لینک فوق

  27. محمود می گوید

    با سلام.

    آقای مقتدائی عزیز دمت گرم.
    تصمیم شما خیلی خوب و بجا و عالی بود.

  28. پرویز می گوید

    اقای رزمنده . هزاران رزمنده و جانباز و مردم مستضعف هستند که محتاج نون شبند و بیکارند . و پول خرید یه موتور سیکلت را هم ندارند استاندار اگه راست میگه استغال زایی کنه نه بفکر پولدارا باشه

    1. محمد می گوید

      عزیزم این دو تا با هم منافاتی ندارن.
      برای اون عزیزان باید کار بشه برای دیگران هم باید کار بشه.
      ضمنا این مردمی که حالا از واردات خودرو اروندی خوشحال هستند قشر پولدار جامعه نیستن.قشر متوسطی هستند که دستشون به ماشین های گرون قیمت پلاک ملی نمی رسه و مجبور بودن جونشون رو تو این جاده ها با این ماشین های نا ایمن وطنی به خطر بندازن و حالا با این قانون می تونن با هزینه کمتر ماشین بهتر سوار شن.
      فکر نمی کنم رزمنده یا جانبازی که برای همین مردم از جون و سلامتیش گذشته حالا از آسایششون ناراحت باشه

  29. حسن می گوید

    رزمنه غیرتمند که پاسدار خون شهداء و ولایتمدار است درود برشما

  30. حسن می گوید

    باتشکر فراوان از استاندار محترم استان خوزستان جناب مقتدایی که بفکر ما فقیر فقرا و رزمندگانی که آرزوی داشتن خودرو یی که واقعا ماشیین است و جناب آقای وزیر هم صنعت هم خواهشا خودروهای ایران قوطی راجمع کند بده صنایع فولاد برای مردم میلگرد و تیرآهن بزنند واین دلالی که رییس انچمن خودروسازان است که خون مردم را درشیشه کرده خدا ازش نگذرد
    من حاضرم باجان خودم از استاندار باغیرتمان دفاع کنم

  31. نيما می گوید

    هر کسی شک داره خیلی راحت میتونه اطمینان پیدا کنه!
    یه سر به پلیس بزنه از خودشون بپرسه!
    من که از پلیس راه پرسیدم گفتن ازاده و مشکلی نیست!
    حالا کسایی که شک دارن یه زحمت بکشن خودشون بپرسن تا مطمعن شن!

    1. علی می گوید

      نیما جان من خودم از پلیس راه پرسیدم گفت هیچ مشکلی نداره – تردد آزاده

  32. مهدی - اهواز می گوید

    سلام
    لطفا وزیر محترم بفرمایند مشکل کیفیت ماشین های تولید داخل را حل کند

  33. افشین می گوید

    مرخصی ماشینهای بالای ۲۵۰۰سی سی لغو شد

    1. حسن می گوید

      چرا شایعه پخش میکنی خسته نشدی بس کن دیگه

    2. نيما می گوید

      اقای افشین کاملا از کامنت هات معلومه که میخوای شک تو دل مردم بندازی
      اخه بسه دیگه
      چی به تو میرسه اینجوری میکنی؟
      حالا که یه امتیازی دادن شما ها نمیذارین مردم استفاده کنن
      خیلی ها هستن فقط با خواندن همین کامنت های شما به شک میوفتن و منصرف میشن!
      تمومش کن!

  34. زهره می گوید

    دوستان از نحوه نگارش کامنتها معلوم است که یک نفر است که دارد با نامهای مختلف کامنتهای جهت دار در جهت عصبانی کردن دارندگان خودروهای اروند میگذارد. خواهش میکنم به چنین نظراتی توجه نکنید و بگذارید از حسادت بمیرند. جواب دادن به این کامنتها باعث خوشحالی این افراد بیمار میگردد.

    1. رضا می گوید

      مصداقش آقای افشین است.

  35. نيما می گوید

    تازه من خودم ۶ماه پیش خودرو اروندی گرفتم و از همه ی اخبار مطلع هستم.

  36. نيما می گوید

    ببخشید که این حرفو میزنم ولی بعضی ها دیگه شوووووورشو در اوردن!
    بابا بسه دیگه
    من خودم از اونایی بودم که به همه چیز شک میکردم که ازاده یا نه ولی از ١ ماه پیش دیگه کاملا فهمیدم که ازاده به هرکسی هم که ازم میپرسید میگفتم ازاده.ولی میبینم هنوز خیلی ها کلید کردن رو این موضوع!
    تمومش کنین دیگه!
    ازاده اقا جان ازاد من خودم هر جا خواستم رفتم
    اتفاقا همین فردا هم میخوام باهاش برم هیچ جا هم گیر نمیدن!
    از هم استانی ها ی عزیز خواهش میکنم که دیگه به ازاد بودن شک نکنن!و به حرف های کسی هم که میگه ممنوعه اعتنا نکنه!
    کسایی که ماشین نگرفتن میگن ازاد نیست!
    اخه اقا جان ما که گرفتیم از اخبار خبر داریم نه شما که الکی با برداشت های خودت و بدون توجه به اخبار و افراد مطلع میای میگی ممنوعه.
    از هم استانی های عزیزمون خواهش میکنم که دیگه به این حرف ها توجه نکنن!

    1. نيما می گوید

      کسایی که شک دارن برن از اولین نظرتا اخرین رو بخونن اونوقت متوجه میشن که ازاده یا نه!

      1. حیدری می گوید

        خدم دیدم ۲ ماشین اروند رو تو ازاد راه پل زال پلیس توقیف کرده بود

        1. نيما می گوید

          اقای حیدری اونایی که گرفتن یا تخلف کردن یا ازز عدم اطلاع پلیس اون قسمت بوده
          ولی به احتمال زیاد تخلف داشتن
          این همه مردم دارن باهاش میرن اینورواونور کسی گیر نمیده!
          من خودم تو جاده خیلی خودروی اروندی دیدم و هیچ کسی گیر نمیده.

        2. ali می گوید

          آزاد راه پل زال – خرم آباد خارج از محدوده استان خوزستان است . باید برای خروج از محدوده مرخصی داشت. لابد بدون برگه مرخصی سفر کردند.

          1. علی می گوید

            کاملا” درسته بدون برگه مرخصی وارد بزرگراه شدن که جز حریم استان خوزستان نیست

  37. پرویز می گوید

    این مصوبه بعداز صحبتهای استاندار است یعنی گفته های مقتدایی قاتوتی نیست .

    1. علی می گوید

      پرویز جان این مصوبه مربوط به خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی بوده و هیچ ربطی به فرمایش استاندار محترم در خصوص تردد در کل استان نداره

  38. افشین می گوید

    یعنی ورود کلیه خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی برای کل کشور از جمله منطقه ازاد ممنوع میباشد . تردد خودروهای منطقه ازاد که از این به بعد فقط زیر ۲۵۰۰ میباشد بعلاوه ماشینهای قبلی فقط در قلمرو منطقه ازاد مجاز است نه کل استان متاسفانه .

  39. سعید می گوید

    آقا یکی به ما بگه این جمله یعنی چی ؟تو بند سوم نامه گمرک ((….ضمن اینکه از ورود موقت اینگونه خودروها به قلمرو گمرکی به هر عنوان جداً خودداری گردد….))مگه ورود موقت همون مرخصی نیست ؟؟

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام سعید جان ، خیر دوست عزیز ، قبلا امکان ورود خودروهای خارجی با پلاک موقت در کل ایران مجاز بود و این خودروها رو به مدت ۳ تا ۶ ماه در ایران میتونستیند نگه دارند که در حال حاضر این امکان وجود نداره

      1. سعید می گوید

        اقا درود بر شما
        همینطور که در نظرات سایر دوستان هم میبینید برداشتها از این حرف متفاوته. حالا سوال من اینه که ایا بالای ۲۵۰۰میتونه ۱ماه مرخصی بره خارج استان ؟؟با پلاک گذر موقت ؟

  40. احسان متخصص می گوید

    سلام،برخی از دوستان کمی غیر متعارف و بی ادبانه صحبت می نمایند،اینجا محلی برای تبادل اخبار مفید و سازنده می باشد نه توهین به همدیگه. اون دوستی که خودرو داره انشاا… چرخش براش به سلامتی بچرخه ولی فکر می کنم درج ادبیات غیر سازنده و تخریبی علیه همدیگه مفید نباشه. اخبار و اطلاعات مفیدتون رو برای بقیه درج کنین که همه مطلع اوضاع و احوال منطقه آزاد و قوانین روز آن باشند که انشاا…کسی در خرید و نگه داری متضرر نشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.