لطفا از استاندار مقتدایی حمایت کنید .

[poll id=”2″]

همه چیز از یکم شهریور مصادف با روز دولت آغاز شد که جناب مقتدایی استاندار خوزستان خبر آزاد شدن تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان رو اعلام کرد و اظهار کرد دولت قصد داشت در این هفته یک هدیه ارزشمند به کل مردم استان  اهدا کند که در این راستا از امروز تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای استان آزاد اعلام شد.

بعد از مصوبه معاون اول رییس جمهور جناب نوبخت در مورد ممنوعیت خودروهای با موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی و سر درگمی که برای تردد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی در منطقه آزاد ایجاد شد حال نوبت به وزیر صنعت و معدن رسیده تا در برنامه پر بیننده پایش در شبکه اول سیما از ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان خبر دهد و حد مجاز را تا مرکز استان اعلام نماید .

در پی صحبتهای آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن واکنش هایی از مسولان خوزستان به همراه داشت که میتوان به پاسخ سید شریف حسینی نماینده خوزستان اشاره کرد : 

آقای وزیر صنعت بهتر است به وظایف خودش برسد و دخالت نکند!

بد نیست در این میان به وظایف کلی استاندار در قانون نگاهی بیاندازیم :

شرح وظایف استانداران (مصوب شورایعالی اداری۱۳۷۷)

ماده۱: استانداران در قلمرو مأموریت خویش بعنوان نماینده عالی دولت ،مسئولیت اجرای سیاستهای عمومی کشور در ارتباط با وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و سایر دستگاههایی که بنحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند. نهادهای انقلاب اسلامی ، نیروهای انتظامی ، شوراهای اسلامی شهر و شهرداریها و مؤسسات عمومی غیر دولتی را عهده دار خواهند بود.

با توجه به اینکه  خبر آزادی تردد خودروهای پلاک اروند توسط استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه اعلام شده است و هم استانی های عزیز بعد از انتشار این خبر اقدام به خرید خودروهای پلاک اروند نموده اند 

سوال ما از وزیر صنعت و معدن این است :

  • با توجه به گفته شما که استانداری مصوبه ای مبنی بر تردد خودوهای پلاک اروند در کل استان صادر کرد که این مصوبه بدون هماهنگی صادر شد . آیا شما به عنوان وزیر مسئول ، نباید فردای آن روز خبر ممنوعیت رو اعلام میکردید ؟
  • تکلیف شهروندانی که خودروهای پلاک اروند رو خریداری کرده اند چیست ؟

 همراهی مردم با مسئولان کمک شایانی در حل این موضوع خواهد داشت امیدواریم با پیگیری استاندار و مسئولان خوزستان این مسئله به بهترین نحو ممکن حل شود .

[box type=”note” ]لطفا نظرات و دیدگاه های خود با مسولان را در بخش نظرات درج کنید و مطلب رو با دیگران به اشتراک بگذارید.
لینک کوتاه برای ارسال به دوستان https://arvandplak.ir/?p=3912[/box]

 

[box type=”warning” ]این وب سایت بدون فیلتر کردن نظرات شما اقدام به انتشار نظرات مینماید لطفا در ارسال نظرات دقت نموده و از الفاظ رکیک استفاده نکنید [/box]

527 نظرات
  1. آرش می گوید

    تا اخر عمرم مدیون جناب اقای مقتدایی عزیز هستم
    خدا حفظشون کنه برای مردم خوب کشورم

  2. اسی می گوید

    استاندار خوبمان را برگردانیدددددد آهای مرکز نشینان بی درد

  3. میلاد می گوید

    جناب دکتر مقتدایی زحمات ارزنده ای را برای معیشت بهتر مردم خوزستان کشیدند.از ایشان و تیم کاریشان سپاسگذاریم

  4. امید اهوازی می گوید

    آقای مقتدایی حرف نداره خدا حفظش کنه واسه استانمون سالها بود استانمون به همچین استاندار دلسوزی نیاز داشت که این دلسوزی و مدیون هم استانی بودن استاندار با ما هستش وخود شونم خوزستانی هستن
    این روزا کمتر مسئولی تو کشور دیده میشه که جلوی نماینده ها و وزیرای بی‌لیاقتی مثل نعمت زاده وایسه ویه تشکری هم از آقای حسینی میکنم واسه جواب به نعمت زاده این ماشینا حق تمام خوزستان هستن و همه باید استفاده کنن

  5. خائن می گوید

    ما الان خائن شدیم.
    عمرا دیگه بهت رای بدم روحانی با این وزیر بی ادبی که گذاشتی سرکار.تا کی مردم باید هزینه مالی و جانی حمایت از صنعت مونتاژکار بی کیفیت لگن سازی داخلی رو پرداخت کنن.

    دم این استاندار گرم که با اینکارش حد اقل به مردم سالار خوزستان اجازه داد تا از زیر بار حرف زور خودرو سازهای داخلی بیاین بیرون.
    به امید عادلانه شدن تعرفه ۲۰ درصدی واردات خودرو و سوار شدن مردم در ماشین هایی با کیفیت و مطمئن.
    الهی هیچکی مثل من بخاطر ÷راید سواری داغ فرزند ۱۵ ماهه نبینه.

    مازندرانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.