رنو سیمبل 2016 وارد بازار کشور شد + قیمت

رنو سیمبل ۲۰۱۶ که تابستان امسال پیش فروش آن آغاز شده بود، هم اکنون وارد بازار کشورمان شده است . این خودرو با قیمتی بین ۷۷ تا ۷۹ میلیون تومان در بازار تهران عرضه میشود .

سیمبل در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس نیز این خودرو به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالایی که عرضه می‌کند مورد استقبال قرار گرفته است و از این نظر با خودروهایی مانند تویوتا یاریس صندوق‌دار، هیوندای اکسنت و هوندا سیتی مقایسه می‌شود درحالی‌که با داشتن امکانات برابر و قدرت موتور بالا، قیمتی ارزان‌تر از همه این خودروها دارد و به همین دلیل هم پیش‌بینی می‌شود در بازار ایران نیز خودرو موفقی باشد.

رنو سیمبل از موتوری ۱.۶ لیتری با ۱۶ سوپاپ و قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار بهره می‌گیرد و این موتور در کنار گیربکس ۴سرعته اتوماتیک مجهز به قابلیت تعویض دستی باعث شده سیمبل شتاب مناسبی داشته باشد.

خریداران خودرو در ایران به شتاب خودرو اهمیت زیادی می‌دهند و سیمبل از این نظر می‌تواند نیازهای خریداران را برآورده کند چراکه شتاب این خودرو حدود ۱۰ ثانیه است و از تمامی رقبای خود در بازار ایران سریع‌تر است. به‌علاوه این خودرو به‌عنوان یک سدان خانوادگی با طول بدنه ۴.۳۵ متر، ابعاد مناسبی دارد و فضای صندوق آن نیز بزرگ است تا خانواده‌ها به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.”

رنو سیمبل 2016 وارد بازار کشور شد قیمت - رنو سیمبل 2016 وارد بازار کشور شد + قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.