تماشا کنید : کیا کادنزا مدل 2016

زیر بنای شیک  و طراحی بیرونی و داخلی کادنزا یک امر مثبت و  دارای  انتقال قدرت پیشرفته است که اعتماد فوق العاده و عملکرد پویا ی شما را می تواند در هر شرایط از رانندگی فراهم می کند. با پیشرانه قدرتمند، به خوبی از بابت مهندسی روی آن کار شده وبدنه ی  تقویت شده و سیستم فرمان جدید در کادنزا شما را به  راحتی یک خودروی لوکس و قابلیت چشمگیر از یک سدان سطح متوسط نزدیک می کند.

کیا کادنزا که در سال ۲۰۱۶ با موتوری با حجم ۳.۳سی سی  از نوع V6  پا به بازار رقابتی گذاشته که می تواند ۲۹۳ اسب بخار قدرت ایجاد کند.که در این مدل از سیستم دینامیک درایو نیز استفاه کرد.دینامیک درایو ( Dynamic Drive) برای بالاتر بردن امنیت وکنترل خودرو طراحی شده و سیستمی برای دستیابی به یکی از بهترین انواع تعلیق می باشد . این سیستم با کمک بازوهای پایدار کننده تنظیم پذیر برروی اکسل های جلو و عقب خودرو ، می تواند تواناییهای حرکتی خودرو را از راحت به حالت اسپورت تغییر دهد .که سبب ایجاد موارد زیر در این خودرو شده است.

شرکت خودروسازی کیا یک خودروی لوکس تمام عیار نسبتاً متوسط رو به بالا در پشت برند کادنزا روانه بازار کرده است.این برای چندمین بار است که کیا برای معرفی یک محصول جدید از نام کادنزا استفاده می‌کند. برای اولین بار هم در سال ۲۰۱۰ میلادی بود که نسل فعلی کیا کادنزا به عنوان جایگزینی برای “اپیروس” معرفی و به بازار عرضه شد و حالا این مدل آماده شده تا از اوایل سال ۲۰۱۶ به عنوان جانشینی برای کادنزای فعلی معرفی شود.

مشاهده فیلم خودروی کیا کادنزا مدل ۲۰۱۶

 

معرفی و بررسی تخصصی خودروی کیا کادنزا مدل ۲۰۱۶

2016 kia cadenza release date price and interior picture zbwV - تماشا کنید : کیا کادنزا  مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.